Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua, jos joku istuu viereesi puolityhjässä bussissa?

Vierailija
20.03.2017 |

Minusta on mukavampaa istua jonkun naisen viereen kuin istuskella yksin.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin pyöränsatulakeskustelu tästä tuli? Tuo höppänä, joka kinaa pyöräilyn tuottamasta "nautinnosta" naisille, tee oma aloitus. Täällä keskustellaan paikan valinnasta busseissa.

Vierailija
82/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin pyöränsatulakeskustelu tästä tuli? Tuo höppänä, joka kinaa pyöräilyn tuottamasta "nautinnosta" naisille, tee oma aloitus. Täällä keskustellaan paikan valinnasta busseissa.

Ei sun oo mikään pakko niitä viestejä lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa! Tuntuu, että minä olen aina se jonka viereen 'ängetään'. Ehkä juuri sen takia, etten ole iso ihminen, mutta toisaalta en kyllä mikään sirokaan. Nykyisin pyrin pääsemään niille yksittäispenkeille, tai sitten seison matkan ajan. Onneksi pyörä tulee kohta keväthuollosta, niin saa huristella vapaasti fillarilla. Se vapauden tunne...

Kumpi tuntuu paremmalta, vapauden tunne vai sopivasta kohtaa hierova pyöränsatula?

Pyöränsatulat ei ikinä "hiero sopivasta kohtaa" ellei tietty ole joku custom made, yleensä ne hankaavat kipeästi. Sori kun pilasin fantasiasi.

Pilasit miten? En minä usko jokaista anonyymikeskustelijaa, toivottavasti et sinäkään. Naiset saavat mielihyvää pyöränsatulasta, vaikka sinulla onkin kova tarve yrittää hyssytellä asiaa.

Jotenkin arvasin että laitat tuon videon "todisteeksi". 😂 Kai tajuat ettei tuo ole totta? Valitettavasti tuo nyt ei vaan ole oikeaa elämää vaikka kuinka haluaisit. :) sori.

Jotenkin arvasin, että vastaat juuri tuolla tavalla. Minulla ei ole mitään haluja asian suhteen, sinä sen sijaan haluat kiihkeästi kiistää tämän populaarikulttuurissakin tunnetun ilmiön. *itkunauruhymiö*

Miten vaan, naiset kuitenkin tietää totuuden. :) pyöri rauhassa noissa fantasioissasi.

Klitoriksen sijainti naisilla vaihtelee, tiesithän tämän? Vai eikö se sovikaan agendaasi, että osa naisista tosiaan saa muunkilaista kuin vain liikunnalista nautintoa fillarireissusta? Kovasti yrität väittää asiaa minun fantasiakseni - miksi? 

Koska sitä se on, fantasiaa! :D harmi kun tiedät niin vähän naisen anatomiasta.

Häpäisytaktiikkasi ei toimi, ellet perustele kantaasi. Pelkkä hymiö ei riitä aikuisten keskusteluissa.

Ai että olet hassu, niin lapsenomainen. Se nyt vaan on faktaa että pyöränsatula aiheuttaa tunnottomuutta naisilla ja erektiohäiriöitä miehillä. Vaikka kuinka luulisit muuta :)

Miksi yrität jokaisessa viestissäsi näpäyttää ja halventaa minua? Keskusteletko samalla tavalla työelämässäkin? Eikä mikään asia muutu faktaksi vain sillä, että toteaa sen olevan faktaa. Vaikka kuinka haluaisit niin.

Vierailija
84/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa,ahdistaa kulkea ruuhkabussissa kun ihmiset ovat olosuhteiden pakosta liian lähellä,pitäisin hyvin kummallisena jos joku änkeäisi  vapaaehtoisesti ihan iholle.

Kerran niin on käynytkin,olin bussissa melkein ainoa matkustaja,pidin reppua viereisellä penkillä.Joku nainen tuli bussiin,tiuskaisi "Laukku helvettiin siitä!" ja tunki viereen istumaan.Mikä lie läheisyydenkipeä hyypiö ;D

Vierailija
85/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa. Suomalaiset on kyllä juroa kansaa ja "oman yksityisen tilan" arvostaminen on mennyt pahasti överiksi. Miten ihmeessä voi lähtökohtaisesti olla ongelma jutella niitä näitä toisen ihmisen kanssa? Ei ihme että täällä asuu umpimielistä sakkia, jotka netissä vaan valittaa "missä niitä miehiä oikein voi tavata".

Ehkä sen takia että suomalaiset on yleensä juroja ja oletus on että se joka sua lähestyy on kännissä ja sitä motivoi pillu. Nimimerkillä liikaa kokemusta tästä ja haluan istua rauhassa.

Vierailija
86/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on äärimmäisen ärsyttävää. Jopa niin ärsyttävää, että jos bussissa/junassa on hyviä tyhjiä paikkoja vapaana, saatan nousta ja vaihtaa paikkaa. 

Vierailija
87/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa todellakin, niin ei kuulu käyttäytyä. Vaihdan paikkaa. Normaalia käyttäytymistä on myös kysyä "anteeksi, onko tässä tilaa" tms jos meet toisen henkilön henk

koht. tilaan.

Se ei ole henkilökohtainen tila, hän on maksanut oletettavasti vain yhdestä paikasta.

Henkilökohtainen tilani on metri jokasuuntaan itseni ympärillä. Vai väotätkö että joku saa tulla iholle siks että siinä sattuu olemaan bussin penkki. Ääliö. Jos bussin penkki tms. on jonkun henkilökohtaisessa tilassa ni normaalia kohteliaisuutta on kysyä "anteeksi onko tilaa..." etenkin jos muualla on täysin tyhjää.

Oman henkilökohtaisen tilankin määrittelyssä tulisi ottaa huomioon toiminnan konteksti ja paikan asettamat tilalliset rajat. Ei vaan yksinkertaisesti voi olettaa, että varsinkaan ruuhkaisella bussivuorolla voisi vaatia sellaista neljän neliömetrin aluetta itselleen. Lisäksi henkilökohtainen tila ei muutenkaan ole mikään singulariteetti, joka imee henkilöä lähimmät esineet ja asiat tämän hallintaan: bussinkin penkit on tarkoitettu kaikille maksaville matkustajille, yksi per henkilö. 

T. paljon omaa tilaa tarvitseva

Vierailija
88/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa! Tuntuu, että minä olen aina se jonka viereen 'ängetään'. Ehkä juuri sen takia, etten ole iso ihminen, mutta toisaalta en kyllä mikään sirokaan. Nykyisin pyrin pääsemään niille yksittäispenkeille, tai sitten seison matkan ajan. Onneksi pyörä tulee kohta keväthuollosta, niin saa huristella vapaasti fillarilla. Se vapauden tunne...

Kumpi tuntuu paremmalta, vapauden tunne vai sopivasta kohtaa hierova pyöränsatula?

Pyöränsatulat ei ikinä "hiero sopivasta kohtaa" ellei tietty ole joku custom made, yleensä ne hankaavat kipeästi. Sori kun pilasin fantasiasi.

Pilasit miten? En minä usko jokaista anonyymikeskustelijaa, toivottavasti et sinäkään. Naiset saavat mielihyvää pyöränsatulasta, vaikka sinulla onkin kova tarve yrittää hyssytellä asiaa.

Vaarallisen näköistä menoa tuollainen silmät kiinni hurmiossa pyöräily o.O

Vierailija
89/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvasin että laitat tuon videon "todisteeksi". 😂 Kai tajuat ettei tuo ole totta? Valitettavasti tuo nyt ei vaan ole oikeaa elämää vaikka kuinka haluaisit. :) sori.

Jotenkin arvasin, että vastaat juuri tuolla tavalla. Minulla ei ole mitään haluja asian suhteen, sinä sen sijaan haluat kiihkeästi kiistää tämän populaarikulttuurissakin tunnetun ilmiön. *itkunauruhymiö*

Miten vaan, naiset kuitenkin tietää totuuden. :) pyöri rauhassa noissa fantasioissasi.

Klitoriksen sijainti naisilla vaihtelee, tiesithän tämän? Vai eikö se sovikaan agendaasi, että osa naisista tosiaan saa muunkilaista kuin vain liikunnalista nautintoa fillarireissusta? Kovasti yrität väittää asiaa minun fantasiakseni - miksi? 

Koska sitä se on, fantasiaa! :D harmi kun tiedät niin vähän naisen anatomiasta.

Häpäisytaktiikkasi ei toimi, ellet perustele kantaasi. Pelkkä hymiö ei riitä aikuisten keskusteluissa.

Ai että olet hassu, niin lapsenomainen. Se nyt vaan on faktaa että pyöränsatula aiheuttaa tunnottomuutta naisilla ja erektiohäiriöitä miehillä. Vaikka kuinka luulisit muuta :)

Miksi yrität jokaisessa viestissäsi näpäyttää ja halventaa minua? Keskusteletko samalla tavalla työelämässäkin? Eikä mikään asia muutu faktaksi vain sillä, että toteaa sen olevan faktaa. Vaikka kuinka haluaisit niin.

Valitettavasti on ihan tutkimuksiakin asiasta. Googleta vaikka "pyöränsatula nainen".

Ikävää että koet näpäytykseksi huomiot sinusta. Loukkaannutko useinkin niin helposti? Varmasti raskasta elämää.. Ja ikävä että koet tällaisen palstan keskustelut työelämään verrattavissa oleviin keskusteluihin. Oikeasti tuolla mielellä kun elämääsi elät on varmasti rankkaa. Siitä johtuen varmaan kehittelet tuollaisia fantasioita. Olen todella pahoillani.

Vierailija
90/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimpia on kyllä ne penkit joissa täytyy istua väärinpäin kasvot vastakkaisia matkustajia kohti, ei tiedä mihin katsoisi... ajattelen että ne on sellaisia "seurapenkkejä" muutenkin, yksin matkustavana en niille istuisi ikinä!

Vierailija
91/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön vittuu siitä vaikka muuten on sosiaalinen, minä. Joo ei mitää randomeja vapaalla viereen.

Vierailija
92/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liian vaikeeta? Sä olet nyt väärässä ketjussa. Tee ihan ikioma pyöränsatularunkkausaloitus. Keskustelusäännöissä kehotetaan pysymään aiheessa.

Vierailija
93/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinäänsä, ihmettelen vaan kun ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin istua muuten vaan tuntemattoman viereen :D Mut siinähän istuu

Vierailija
94/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liian vaikeeta? Sä olet nyt väärässä ketjussa. Tee ihan ikioma pyöränsatularunkkausaloitus. Keskustelusäännöissä kehotetaan pysymään aiheessa.

Keskustelusäännöissä kehotetaan pysymään PALSTAN aiheessa, ei aloituksen. Eli älä lue jos et halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän