Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua, jos joku istuu viereesi puolityhjässä bussissa?

Vierailija
20.03.2017 |

Minusta on mukavampaa istua jonkun naisen viereen kuin istuskella yksin.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Yksityisyys on suurin syy, miksi menen aina autolla.

Siksi tietullit tai korkeampi polttoainevero tms eivät heilauttaisi mun autoilua lainkaan. Oma tila on paljon tärkeämpää kuin jonkun satasen säästö vuodessa.

Vierailija
42/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa, jos bussissa on monia vapaita paikkoja. Mulla on kipeä polvi, ja tuntuu mukavalta oikoa sitä välillä, jos mahdollista. Jos joku istuu vieressä, ei oikein viitsi ja tilaakin on vähän. Kuka nyt muutenkaan haluaa ahtaaseen tilaan sulloutua ventovieraan kanssa. Ulkomailla on ihan sama, kyllä ne sielläkin arvostaa tilaa, turha väittää muuta.

Ihan kamala ajatus tuo, että se olis muka jollekin ainoa tilaisuus päästä naisen viereen.

Ärsytti ja huvitti perkeleesti tuo, joka naiivisti esitti, että istuu aina tummaihoisen viereen, ettei vaikuttaisi rasistilta. Siinä sitten tummahipiäinen istuu onnellisena, kyyneliä nieleksien, kun joku valkoinen ihan viereen uskalsi. Luulisin kuitenkin, että tummakin ihminen arvostaa tilaa, jos se on mahdollista.

Oikeastaan kirjoitukseni oli osittain vitsi. Minulle on musta nuori neito sanonut ettei kukaan tule koskaan hänen viereensä istumaan koska tämä on niin rasistinen maa. Lehdessä samaan viittasi muuten mukavanoloinen lihava romaninainen isossa heimohameessaan että niin täysi ei bussi Ole koskaan ollut että kukaan istuisi hänen viereensä. Eihän siihen olisi mahtunutkaan.

Ei mun mielestä Suomi ole erityisen rasistinen maa. Kai se rasismilta näyttäisi, jos täyden bussin ainoa vapaa istumapaikka pysyisi tyhjänä  tumman ihmisen vieressä. Romaninaisen viereen istuminen vois olla haasteellista niiden isojen hameiden takia ja mulla ainakin kävis mielessä se seikka, että olen joskus lukenut jotain, ettei romaninaisen hameeseen saa koskea tai jotain tällaista epämääräistä. Voihan se olla kunnioitustakin, kun ei tunge kylkeen kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä alapeukkusade. Mitä vikaa avauksessa oli? Ai niin, kun tuokin on tulkittavissa seksuaaliseksi ahdisteluksi?

Monelle kiltille miehelle ainoa paikka päästä naisen viereen on bussin penkki.

ei taida olla kovinkaan kiltti jos ei alkeellisimmat käytös- ja tapa säänöt ole hanskassa.

Vierailija
44/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta pidän outona, ellei henkilön ole selvästi vaikea liikkua ja olen itse helpolla paikalla bussin etuosassa.

Vierailija
45/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa! Tuntuu, että minä olen aina se jonka viereen 'ängetään'. Ehkä juuri sen takia, etten ole iso ihminen, mutta toisaalta en kyllä mikään sirokaan. Nykyisin pyrin pääsemään niille yksittäispenkeille, tai sitten seison matkan ajan. Onneksi pyörä tulee kohta keväthuollosta, niin saa huristella vapaasti fillarilla. Se vapauden tunne...

Vierailija
46/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa! Tuntuu, että minä olen aina se jonka viereen 'ängetään'. Ehkä juuri sen takia, etten ole iso ihminen, mutta toisaalta en kyllä mikään sirokaan. Nykyisin pyrin pääsemään niille yksittäispenkeille, tai sitten seison matkan ajan. Onneksi pyörä tulee kohta keväthuollosta, niin saa huristella vapaasti fillarilla. Se vapauden tunne...

Kumpi tuntuu paremmalta, vapauden tunne vai sopivasta kohtaa hierova pyöränsatula?

Vierailija
47/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Puolityhjä bussi tarkoittaa sitä, että jokainen on jo vallannut ikkunapaikan bussista. Silloin on pakko istua jonkun viereen. Aina toivon ettei osu omalle kohdalle, joskus käy tuuri ja joskus viereen tulee joku.

Vierailija
48/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa todellakin, niin ei kuulu käyttäytyä. Vaihdan paikkaa. Normaalia käyttäytymistä on myös kysyä "anteeksi, onko tässä tilaa" tms jos meet toisen henkilön henk

koht. tilaan.

Se viereinen penkki ei ole henk koht tilaa. Eri asia jos syliin tuppaat

Vierailija
49/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Puolityhjä bussi tarkoittaa sitä, että jokainen on jo vallannut ikkunapaikan bussista. Silloin on pakko istua jonkun viereen. Aina toivon ettei osu omalle kohdalle, joskus käy tuuri ja joskus viereen tulee joku.

No ei sitä nyt kuitenkaan voi ketään pakottaa käytävälläkään ostoskasseineen  seisomaan ,jos kerran puolet paikoista on tyhjinä.

Vierailija
50/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tuntuu paremmalta, vapauden tunne vai sopivasta kohtaa hierova pyöränsatula?

Hohhoijaa. Parasta on juuri vapaus kaltaisistasi perversseistä, joiden elämä pyörii pelkästään genitaalien ympärillä. Pyöräillessä ei tarvitse huolehtia, että istuisit viereeni.

Vierailija
51/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvennyksen vuoksi, kyllä naisetkin joskus tekee niin että istuvat miehen viereen vaikka bussissa on vielä lukuisia istuinrivejä vapaana. Itselleni miehenä käynyt näin pariinkin otteeseen. Luulen että kerran syy oli se, että istuin lähellä ulko-ovea, niin nainen halusi siihen ja toisella kerralla syy oli mahdollisesti se, että bussissa oli todella kuuma kesähelteiden takia ja vapaat istuinrivit olivat auringon puolella, joten hän tuli mieluummin varjupuolelle toisen viereen istumaan.

M30

Vierailija
52/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Parasta on juuri vapaus kaltaisistasi perversseistä, joiden elämä pyörii pelkästään genitaalien ympärillä. Pyöräillessä ei tarvitse huolehtia, että istuisit viereeni.

Miksi inhoat vieressäni istumista? Ihminen minäkin olen.

Vierailija
53/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua haittaisi, siirtyisin pois. Yleensä istun tyhjemmissä kulkuvälineissä siinä käytävän puolella, ja jos kokonaan tyhjiä rivejä ei ole vapaana niin seison. En mene ikinä kenenkään viereen istumaan.

Kerran metrossa satuin istumaan siellä ikkunan puolella ja eteeni tuli kaksi naista ja viereen yksi. Olivat selkeästi samaa porukkaa, ja seuraavalta pysäkiltä kyytiin nousi ilmeisimmin heille tuttu neljäs nainen ja TUNKI KOLMANNEKSI SIIHEN penkille missä olin minä ja yksi niistä aiemmin tulleista! Silloin kyllä nousin aika äkäseen siitä ja siirryin muualle, niitä kokonaan vapaitakin paikkoja kun kuitenkin oli vielä paljonkin eli ei ollut mikään täpötäysi metro. Olen pienikokoinen nainen mutta silti tuo oli mielestäni aika omituista käytöstä... Sen jälkeen en olekaan istunut metrossa tai missään muuallakaan ikkunapaikoilla. :D 

Vierailija
54/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua haittaa mutta koska kellä tahansa on oikeus siihen vapaalle paikalle istua, en jaksa ahdistua sen enempää. Ei mun tarvitse sen kanssa jutella.

Vierailija
55/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua haittaisi, siirtyisin pois. Yleensä istun tyhjemmissä kulkuvälineissä siinä käytävän puolella, ja jos kokonaan tyhjiä rivejä ei ole vapaana niin seison. En mene ikinä kenenkään viereen istumaan.

Kerran metrossa satuin istumaan siellä ikkunan puolella ja eteeni tuli kaksi naista ja viereen yksi. Olivat selkeästi samaa porukkaa, ja seuraavalta pysäkiltä kyytiin nousi ilmeisimmin heille tuttu neljäs nainen ja TUNKI KOLMANNEKSI SIIHEN penkille missä olin minä ja yksi niistä aiemmin tulleista! Silloin kyllä nousin aika äkäseen siitä ja siirryin muualle, niitä kokonaan vapaitakin paikkoja kun kuitenkin oli vielä paljonkin eli ei ollut mikään täpötäysi metro. Olen pienikokoinen nainen mutta silti tuo oli mielestäni aika omituista käytöstä... Sen jälkeen en olekaan istunut metrossa tai missään muuallakaan ikkunapaikoilla. :D 

Ja lisään vielä että eivät olleet mitään siroja keijukaisia vaan n. 40-50v täti-ihmisiä, joilla oli kokoa ihan riittävästi... 

Vierailija
56/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöränsatulat ei ikinä "hiero sopivasta kohtaa" ellei tietty ole joku custom made, yleensä ne hankaavat kipeästi. Sori kun pilasin fantasiasi.

Vierailija
57/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua haittaa mutta koska kellä tahansa on oikeus siihen vapaalle paikalle istua, en jaksa ahdistua sen enempää. Ei mun tarvitse sen kanssa jutella.

Vapaana olevan paikan vuoksi se ihminen siihen on istunut. Tuskin nyt häntäkään se sinun seurasi siinä  sen enempää kiinnostaa....

Vierailija
58/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko te paikanvaihtajat tungette pois sieltä ikkunapaikalta jos joku istuu viereen? Kyllä minäkin mieluummin yksin istun, mutta en kyllä kehtaisi alkaa paikkaa vaihtamaan. Ei kai kenenkään matka kuitenkaan kestä kuin max vartin-20 minuuttia. Hieman tökeröä kyllä, julkisissa nyt vaan ei voi omis reviirejään alkaa puolustamaan.

Vierailija
59/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Runk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöränsatulat ei ikinä "hiero sopivasta kohtaa" ellei tietty ole joku custom made, yleensä ne hankaavat kipeästi. Sori kun pilasin fantasiasi.

Pilasit miten? En minä usko jokaista anonyymikeskustelijaa, toivottavasti et sinäkään. Naiset saavat mielihyvää pyöränsatulasta, vaikka sinulla onkin kova tarve yrittää hyssytellä asiaa.

Vierailija
60/94 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavampaa istua jonkun naisen viereen kuin istuskella yksin.

Jos voi jutella kaikesta mielenkiintosesta asiasta nii ei haittaa. Muussatapauksessa kyllä haittaa, tosin sukupuolella ei tässätapauksessa ole mitään merkitysta jos henkilö on mukava ja on oikeasti jotain puhuttavaa eikä vaan istu hiljaa vieressä... Siksi yleensä vanhat papat ja mummot on mukavia vieressä kun osaavat puhua mukavista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan