Pettävä vaimo
Vaimoni on jäänyt kolme kertaa kiinni pettämisestä. Joka kerta kyseessä on ollut eri mies, yhdellä kerralla hän oli vieraan miehen kanssa jossain mökillä, missä oli parinvaihtobileet. Siellä oli seksiä harrastettu useammankin kanssa. Vaimoni on 42v., kaunis ja saa miesten päät kääntymään missä tahansa liikkuukin. Edellisillä kerroilla, tuon mökkijutun lisäksi, pettäminen on tapahtunut baari-illan päätteeksi kun hän on lähtenyt ystäviensä luokse jatkoille. Olen antanut aina anteeksi hänen vakuutettuaan ettei enää tee tuota minulle. Hän on ollut aina hyvin katuvainen ja kertonut asian minulle rehelisesti. Eilen hänellä oli firman illanvietto, eikä vaimoni tullut kotiin yöksi. Hän laittoi yöllä tekstiviestin ja sanoi jäävänsä ystävänsä luo nukkumaan. Epäilen, ettei hän sinne yksin ystävänsä kanssa ole yötään viettänyt.
Mitä olette mieltä, olisiko aika jo erota?
Kommentit (71)
Miksei jo ekalla kerralla? Täysi horohan tuo akka on.
Joko siedät satunnaisen pettämisen tai lopetat suhteen. Oma valinta. Naiselle varmaan sopisi avoin suhde, mutta se ei taida olla sun heiniä?
Itse en katselisi pettävää puolisoa. Yhdessä ollaan vapaasta tahdosta, joten anna toisen mennä menojaan, kun ei kunnioita teidän liittoa. Aseta rajasi ja pistä vaimo pellolle. Älä anna kohdella itseäsi huonosti.
Jätä se sika. Selkeästi ei kadu kun tapahtuu yhä uudelleen ja uudelleen. Kännissäkin ihminen on vastuussa teoistaan.
Ei ole lapsia, onneksi. Olen ajatellut, että hän lopettaisi veiraissa käymisen, kun hän on aina niin katuvainen ja itkee huonoa oloaan jälkeenpäin. Kun hän saa hieman viinaa, alkaa aina kova flirttailu miesten kanssa, usein myös silloin kun olen itse mukana. Selvinpäin hän on hyvin pidättyväinen, humalassa varsinainen seksipeto myös minun kanssa.
Mitkä ne syyt ovat joiden takia olet jatkanut ja/tai haluaisit jatkaa?
Olen toivonut, ehkä lapsellisesti, että hän lopettaisi. Hän on aina ollut ihannenaiseni, mukava ja hauska. Meillä on hienoja kokemuksia matkoilta. Sukellusta, vuorikiipeilyä jne. Ja todella kaunis.
Nyt napsahti provotutka. Alleviivaat tuota naisen kauneutta liikaa. liian väritelty tarina. Ei jatkoon
Ei tule muuttumaan, mutta kauan olet kyllä jaksanut katsoa horoa.
Sitä ei voi olla huomaamatta. Siihen minäkin aikoinani ensimmäisenä huomoini kiinnitin. Toki tässä vuosien varrella muut asiat ovat tulleet tärkeämmiksi. Tuo on varmaan yksi syy, miksi hänelle näitä tilaisuuksia pettämiseen tulee enemmän kuin riittävästi. Lapsistakin joksus puhuttiin, mutta jotenkin tuo aika ei vain koskaan olluut sopiva. Ehkä hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut, ehkä lapsellisesti, että hän lopettaisi. Hän on aina ollut ihannenaiseni, mukava ja hauska. Meillä on hienoja kokemuksia matkoilta. Sukellusta, vuorikiipeilyä jne. Ja todella kaunis.
Naisihanteesi on siis pettäjä. Ok.
Eroa kun teillä ei lapsistaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katovaista ei sen takia parisuhdetta kannata jatkaa, matkoilla kokemuksia saa yksinkin tai niille löytää muuta seuraa en sen takia jatkaisi parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi olla huomaamatta. Siihen minäkin aikoinani ensimmäisenä huomoini kiinnitin. Toki tässä vuosien varrella muut asiat ovat tulleet tärkeämmiksi. Tuo on varmaan yksi syy, miksi hänelle näitä tilaisuuksia pettämiseen tulee enemmän kuin riittävästi. Lapsistakin joksus puhuttiin, mutta jotenkin tuo aika ei vain koskaan olluut sopiva. Ehkä hyvä niin.
Vaimosi ei selvästikään rakasta sinua. Muuten hän olisi tehnyt kanssasi lapset eikä juoksisi vieraissa. Hän etsii selvästi toisenlaista parempaa miestä. Tuollaista suhdetta on turha jatkaa. Sinulla on vielä aikaa löytää nainen joka haluaa sitoutua ja perustaa perheen, mutta älä hukkaa aikaasi enempää.
Jos haluat olla kynnysmatto niin jatka vaan suhteessa. Ei tule nainen muuttumaan kun pitää hakea hyväksyntää noin aktiivisesti muualta. Sinä et vaan riitä.
Eli sä oletat hänen pettäneen viimeisimmällä kerralla? Mikä sun mielestä on pettämistä, suutelu, halailu, yhdyntä? Oletko sairaalloisen mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt napsahti provotutka. Alleviivaat tuota naisen kauneutta liikaa. liian väritelty tarina. Ei jatkoon
Keksipä vielä, et miten saat tän tarinan naisen uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat olla kynnysmatto niin jatka vaan suhteessa. Ei tule nainen muuttumaan kun pitää hakea hyväksyntää noin aktiivisesti muualta. Sinä et vaan riitä.
Ei ainakaan aloittajan kanssa tule muuttumaan. A.p voi olla hyvä mies toisenlaiselle naiselle ja nainen voi tarvita jonkun toisenlaisen miehen.
JSSAP!