Pettävä vaimo
Vaimoni on jäänyt kolme kertaa kiinni pettämisestä. Joka kerta kyseessä on ollut eri mies, yhdellä kerralla hän oli vieraan miehen kanssa jossain mökillä, missä oli parinvaihtobileet. Siellä oli seksiä harrastettu useammankin kanssa. Vaimoni on 42v., kaunis ja saa miesten päät kääntymään missä tahansa liikkuukin. Edellisillä kerroilla, tuon mökkijutun lisäksi, pettäminen on tapahtunut baari-illan päätteeksi kun hän on lähtenyt ystäviensä luokse jatkoille. Olen antanut aina anteeksi hänen vakuutettuaan ettei enää tee tuota minulle. Hän on ollut aina hyvin katuvainen ja kertonut asian minulle rehelisesti. Eilen hänellä oli firman illanvietto, eikä vaimoni tullut kotiin yöksi. Hän laittoi yöllä tekstiviestin ja sanoi jäävänsä ystävänsä luo nukkumaan. Epäilen, ettei hän sinne yksin ystävänsä kanssa ole yötään viettänyt.
Mitä olette mieltä, olisiko aika jo erota?
Kommentit (71)
Ei kyllä kukaan tuntemani 42 vee täti saa miesten päitä kääntymään "missä tahansa". Korkeintaan jossain senioribileissä. Ne sellaiset naiset on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta 15-25v.
Ehkä naisesi on joku fitnesskissa joka käyttää muutaman kymppitonnin vuodessa lasereihin ja botoxiin, mutta epäilen suuresti. Varsinkin kun sille näyttää viina maistumaan.
Surkea provo.
Pettämisen anteeksi antaminen on lupa pettää uudestaan. Toivottavasti olet nyt oppinut tämän ja osaat seuraavassa suhteessa tehdä johtopäätökset ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinainen. Kuka varattu täysillä käyvä ihminen menee parinvaihtobileisiin puolison selän takana? Oikeastiko? Vai provo? Jos totta niin pitää olla pahasti pimahtanut.
Mä voisin mennä, jos olisin epätoivoisen seksuaalisen turhautunut omassa liitossani.
Voisiko ap lähteä mukaan parinvaihtobileisiin vaimonsa kanssa? Jotkut parit tekevät sitä yhdessä.Onko vielä joku joka ei ole kuullut itsetyydytyksestä? Nykypäivänä pettäminen on ainoastaan itsekäs teko. Ainoastaan jos jää henkisellä puolella jotain paitsi ymmärtäisin pettämisen niin, et siitä seuraa myös suhde.
N 35 v kokemus on itsetyydyttämisestä, kun aloitin teininä.
Se ei riitä pitkään runkata epätoivoisena sellaisten fantasioiden voimalla, joista tietää, että monet muut toteuttavat niitä ihan normaalisti elävässä elämässä. Lopulta alkaa tuntua siltä, että kaikki muut harrastavat sitä, mitä sä kipeästi tarvitsisit. Ja sitten alat miettiä, pitääkö sun mennä hautaan tästä ainutkertaisesta elämästäsi saamatta kokea sitä edes kerran.
Ei tarvitse mennä hautaan kokematta niitä seksileikkejä. Kukaan ei pakota jäämään yksiavioiseen parisuhteeseen jos ei sellaisessa halua elää. Elämä on valintoja.
Anna rouvan nauttia vieraasta, jaksaa sitten vaihteeksi sinuakin. Minkä rouva haluilleen voi
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Vai ihannenainen. No ei todellakaan ole!!!
Ei ole sinun arvoisesi. Ansaitset ja tulet saamaan paljon parempaa. Pettämistä ei tarvitse katsoa hetkeäkään. Et menetä tuollaisessa horossa yhtään mitään.
Eroa ihmeessä. Avioliitonkin valoissa luvataan olla uskollisia toiselle. Vaimosi ei ole tätä kunnioittanut vaan pettänyt sinua ympäriinsä eli ne valat on ollut hänelle pelkkää sanahelinää.
Nyt kun päästät itsesi vapaaksi paskasta ämmästä niin tulet huomaamaan että se oli oikea päätös. Pääset rakastumaan uudelleen kunnolliseen ja luotettavaan ihmiseen jonka kanssa jakaa ihania hetkiä ja tehdä just sitä mikä sinug tekee onnelliseksi. Toivottavasti tuo akka saa joskus ansionsa mukaan. Kuvottava ämmä. Jätä se heti!! Et selkeästikään voi luottaa häneen. Tsemppiä!
Ja vaikka aluksi sattuu niin sitten kyllä helpottaa. Ota tämä uutena alkuna. Kaikkea ihanaa ja jännittävää on edessä kun päästät irti ja saat taas olla vapaa.
Mutta kun ei voi päästää irti koska KAUNEUS😌
Voi voi! Eikö Sinulla ole sen vartaa itsetuntoa, että pystyisit tuon asian itse ratkaisemaan? Eihän me täysin ulkopuoliset voida mistään saada tietoa suhteenne kaikista puolista. No, kun olet tottunut puolisosi vieraissakäyntiin, niin eiköhän se mene samaan malliin sitten loppuelämäkin?
Aika hurjaa mennä jonneki parinvaihtobileisiin pettämään omaa puolisoaan useamman toisen kanssa. Ei tää voi olla totta tää homma. Jos mietitään, että olis, niin kyllä mulla menis rajat jo tossa yli ja reilusti!
Ei ole pettämistä, jos harrastaa suhteen ulkopuolista seksiä luvan kanssa. Anteeksi antaminen on lupa pettää uudestaan. Kukaan ei voi olla niin tyhmä että kuvittelee muuta.
Itsekin vastaavassa tilanteessa.
Meillä tosin lapsia ja asuntolaina.
Vaimo jäi juuri taas kiinni pettämisestä, suhteen alkuaikoina näin kävi muutama vuosi sitten myös. Tässä tapauksessa tarkoitan tällaista syvää tunnepuolelle ulottuvaa suhdetta. Sitten on näitä pari kertaa unohdin baari-illan jälkeen tulla kotiin tyyppisiä tapauksia pari.
Olen ehdottanut itse avointa suhdetta, mutta se ei kuulemma käy.
Meillä seksiä normaalisti 2-4 kertaa kuussa, kun itselleni kävisi muutama kerta viikossakin mainiosti. En ole kuitenkaan häntä painostanut, vaikka joudunkin aina olemaan aloitteen tekijä.
Vaimo tarvitsee lisäksi lähes aina alkoholia, jotta hänenkin halunsa heräävät. Itseäni lähinnä vituttaa kännissä paneminen.
Aika hurjaa, niin että menee melkein vitsin puolelle, niin kuin tässäkin: https://www.vitsienvitsit.fi/vitsi/pettava-vaimo
Joo jos ongelmalle voi tehdä jotain. Seksuaalisuus on helposti sellainen juttu, että wi voi. Jos toinen vaikka haluaa alistua ja toinen ei halua alistaa vaan alistua itsekin. Ei sitä terapia korjaa. Ja jos suhde on muuten hyvä, niin miksei voi pysyä yhdessä ja kumpikin toteuttaa tuossa asiassa itseään luvan kanssa avoimessa suhteessa.