Pettävä vaimo
Vaimoni on jäänyt kolme kertaa kiinni pettämisestä. Joka kerta kyseessä on ollut eri mies, yhdellä kerralla hän oli vieraan miehen kanssa jossain mökillä, missä oli parinvaihtobileet. Siellä oli seksiä harrastettu useammankin kanssa. Vaimoni on 42v., kaunis ja saa miesten päät kääntymään missä tahansa liikkuukin. Edellisillä kerroilla, tuon mökkijutun lisäksi, pettäminen on tapahtunut baari-illan päätteeksi kun hän on lähtenyt ystäviensä luokse jatkoille. Olen antanut aina anteeksi hänen vakuutettuaan ettei enää tee tuota minulle. Hän on ollut aina hyvin katuvainen ja kertonut asian minulle rehelisesti. Eilen hänellä oli firman illanvietto, eikä vaimoni tullut kotiin yöksi. Hän laittoi yöllä tekstiviestin ja sanoi jäävänsä ystävänsä luo nukkumaan. Epäilen, ettei hän sinne yksin ystävänsä kanssa ole yötään viettänyt.
Mitä olette mieltä, olisiko aika jo erota?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Tuo lapsia-asia on jo keskusteltu ja päätetty, että se juna meni jo. Eikä meistä kumpikaan ole niitä erityisesti kaivannut. Ehkä tää suhde on nyt tullut tiensä päähän. Keskustelen asiasta kunhan toinen osapuoli saapuu paikalle. Ehkä se on parempi niin, että mennään eri suuntiin kumpikin omilleen. Harmittaa vaan kun on aika sotku selvittää omaisuus ja loppuelämän suunnitelmat uusiksi. Jotenkin kuitenkin olen tätä osannut jo odottaakkin. Pelottaa myös yksinäisyys. Mitä huomenna kun ei olekkaan tavallista ja turvallista arkea?
Sitä teidän suhde kuulostaa olevan molemmille, tuttua ja turvallista arkea ja varmasti aitoa kiintymystä. Ei intohimoa.
Epäilen tosin osaatko edes tunnistaa oikean kemian tai sen puutteen. Sulle selvästi on riittänyt vaimon kauneus.
Eli 99% todennäköisyys, että seuraava suhteesi on samanlainen ja joku nainen valkkaa sut hyvin toimeentulevaksi isäksi tulevalle lapselleen ja esittää himoa. Sitten kun on saanut sen, niin ihmettelet, miksi seksi hiipuu kanssasi ja vaimoa alkavat kuumottaa muut miehet.
Tämä on niin nähty. Miehet eivät osaa tunnistaa kemian puutetta vaan menevät aina tuohon samaan kauniin naisen ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinainen. Kuka varattu täysillä käyvä ihminen menee parinvaihtobileisiin puolison selän takana? Oikeastiko? Vai provo? Jos totta niin pitää olla pahasti pimahtanut.
Mä voisin mennä, jos olisin epätoivoisen seksuaalisen turhautunut omassa liitossani.
Voisiko ap lähteä mukaan parinvaihtobileisiin vaimonsa kanssa? Jotkut parit tekevät sitä yhdessä.
Onko vielä joku joka ei ole kuullut itsetyydytyksestä? Nykypäivänä pettäminen on ainoastaan itsekäs teko. Ainoastaan jos jää henkisellä puolella jotain paitsi ymmärtäisin pettämisen niin, et siitä seuraa myös suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaimo siitä käytöstä kulu. On vaan paremmalla tuulella, kun pillu täynnä spermaa. Turha ottaa stressiä asiasta.
Ei varmasti kulu mutta saattaa tulla jotain ei toivottuja bonuksia kuten: visvasyylä,tippui, klamydia, herpes, tai jopa c-hepatiitti, hiv jne .. Sillä jännämiehet ei kumeja käytä ja tuskin se naisesikaan kovin tarkkaan sen asian suhteen olo joten seksitaudin saaminen on erittäin todennäköistä jossain vaiheessa kun sillä on aina uusi mies .
Et taida arvostaa itseäsi kovin paljon kun tuollaista siedät, olipa se nainen sitten millainen tahansa, mutta tietysti se on oma asiasi.
Nainen pitää sinua aisurina ja se rooli ei ole mikään tavoittelemisen arvoinen paikka.
Sinulla on vain yksi elämä, niin kuin joku jo aiemmin sanoi lähde nyt ettei tarvitse jos jälkikäteen jossitella tai voivotella asiasta.
Ehdit vielä löytää jonkun toisen, luota vähän itseesi äläkä anna yksinjäämisen pelon voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lapsia-asia on jo keskusteltu ja päätetty, että se juna meni jo. Eikä meistä kumpikaan ole niitä erityisesti kaivannut. Ehkä tää suhde on nyt tullut tiensä päähän. Keskustelen asiasta kunhan toinen osapuoli saapuu paikalle. Ehkä se on parempi niin, että mennään eri suuntiin kumpikin omilleen. Harmittaa vaan kun on aika sotku selvittää omaisuus ja loppuelämän suunnitelmat uusiksi. Jotenkin kuitenkin olen tätä osannut jo odottaakkin. Pelottaa myös yksinäisyys. Mitä huomenna kun ei olekkaan tavallista ja turvallista arkea?
Sitä teidän suhde kuulostaa olevan molemmille, tuttua ja turvallista arkea ja varmasti aitoa kiintymystä. Ei intohimoa.
Epäilen tosin osaatko edes tunnistaa oikean kemian tai sen puutteen. Sulle selvästi on riittänyt vaimon kauneus.Eli 99% todennäköisyys, että seuraava suhteesi on samanlainen ja joku nainen valkkaa sut hyvin toimeentulevaksi isäksi tulevalle lapselleen ja esittää himoa. Sitten kun on saanut sen, niin ihmettelet, miksi seksi hiipuu kanssasi ja vaimoa alkavat kuumottaa muut miehet.
Tämä on niin nähty. Miehet eivät osaa tunnistaa kemian puutetta vaan menevät aina tuohon samaan kauniin naisen ansaan.
Intohimoiset ihmiset onkin kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinainen. Kuka varattu täysillä käyvä ihminen menee parinvaihtobileisiin puolison selän takana? Oikeastiko? Vai provo? Jos totta niin pitää olla pahasti pimahtanut.
Mä voisin mennä, jos olisin epätoivoisen seksuaalisen turhautunut omassa liitossani.
Voisiko ap lähteä mukaan parinvaihtobileisiin vaimonsa kanssa? Jotkut parit tekevät sitä yhdessä.Onko vielä joku joka ei ole kuullut itsetyydytyksestä? Nykypäivänä pettäminen on ainoastaan itsekäs teko. Ainoastaan jos jää henkisellä puolella jotain paitsi ymmärtäisin pettämisen niin, et siitä seuraa myös suhde.
N 35 v kokemus on itsetyydyttämisestä, kun aloitin teininä.
Se ei riitä pitkään runkata epätoivoisena sellaisten fantasioiden voimalla, joista tietää, että monet muut toteuttavat niitä ihan normaalisti elävässä elämässä. Lopulta alkaa tuntua siltä, että kaikki muut harrastavat sitä, mitä sä kipeästi tarvitsisit. Ja sitten alat miettiä, pitääkö sun mennä hautaan tästä ainutkertaisesta elämästäsi saamatta kokea sitä edes kerran.
Eli etsitään vähemmän houkuttelevan näköistä naista ikähaarukalla 35-42 olenhan itseki jo aika vanha. Sellasta hiljasta hiirulaista jota ei haittaa et kuolaan kakskymppisiä naisia ja haukun muijaani. Pitää turpansa kiinni ja hoitaa kodin. Aiempia lapsia saa olla, kun niitä kuitenkin on ja pysyypähän muija kotona vapaa ajat.
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap lähteä mukaan parinvaihtobileisiin vaimonsa kanssa? Jotkut parit tekevät sitä yhdessä.Onko vielä joku joka ei ole kuullut itsetyydytyksestä? Nykypäivänä pettäminen on ainoastaan itsekäs teko. Ainoastaan jos jää henkisellä puolella jotain paitsi ymmärtäisin pettämisen niin, et siitä seuraa myös suhde.
Se ei riitä pitkään runkata epätoivoisena sellaisten fantasioiden voimalla, joista tietää, että monet muut toteuttavat niitä ihan normaalisti elävässä elämässä. Lopulta alkaa tuntua siltä, että kaikki muut harrastavat sitä, mitä sä kipeästi tarvitsisit. Ja sitten alat miettiä, pitääkö sun mennä hautaan tästä ainutkertaisesta elämästäsi saamatta kokea sitä edes kerran.
Kipeästi! :D Monet menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei riitä pitkään runkata epätoivoisena sellaisten fantasioiden voimalla, joista tietää, että monet muut toteuttavat niitä ihan normaalisti elävässä elämässä. Lopulta alkaa tuntua siltä, että kaikki muut harrastavat sitä, mitä sä kipeästi tarvitsisit. Ja sitten alat miettiä, pitääkö sun mennä hautaan tästä ainutkertaisesta elämästäsi saamatta kokea sitä edes kerran.Kipeästi! :D Monet menee.
Ihmiset ovat erilaisia. Sulla selvästi ei ole mitään tiettyä seksuaalista tarvetta, jos on kiinnostusta seksiin kovon paljon ylipäänsä. Ei kaikilla ole, osalla on. Ja seksuaalisen heräämisen voi kokea ehkä ja jopa useinkin vasta aikuistumisen ja iän myötä.
Oletpas likaisen huo ran onnistunut vaimoksi ottamaan, hyi sentään. Tuo ämmähän ei arvosta sinua pätkääkään, halveksii enemmän. Ilmeisesti taloudellisista syistä kanssasi. Tai sitten saat itsekin tuosta aisurin roolista jonkinlaista seksuaalista nautintoa, sellaisiakin reppanoita on. Luultavasti nuo tietoosi tulleet muualla nussimiset ovat vain jäävuoren huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei riitä pitkään runkata epätoivoisena sellaisten fantasioiden voimalla, joista tietää, että monet muut toteuttavat niitä ihan normaalisti elävässä elämässä. Lopulta alkaa tuntua siltä, että kaikki muut harrastavat sitä, mitä sä kipeästi tarvitsisit. Ja sitten alat miettiä, pitääkö sun mennä hautaan tästä ainutkertaisesta elämästäsi saamatta kokea sitä edes kerran.Kipeästi! :D Monet menee.
Ihmiset ovat erilaisia. Sulla selvästi ei ole mitään tiettyä seksuaalista tarvetta, jos on kiinnostusta seksiin kovon paljon ylipäänsä. Ei kaikilla ole, osalla on. Ja seksuaalisen heräämisen voi kokea ehkä ja jopa useinkin vasta aikuistumisen ja iän myötä.
Ihan normaalisti toimii alapää mullaki, en vaan lähtis liioittelemaan asioita.
Mieluummin rakkaus kuin seksiä apinan raivolla. On muuten bilateraalista.
Mutta se onkin minun valintani:)
N43
Sillä on seksiriippuvuus. Siksi ei voi lopettaa, vaikka kaduttaa.
Älä ole neiti! Laita pettävä horo kiertoon ja etsi täyspäinen akka!
Vierailija kirjoitti:
Älä ole neiti! Laita pettävä horo kiertoon ja etsi täyspäinen akka!
Samaa voi sanoa pettävästä miesh*rosta.
Vierailija kirjoitti:
N43
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap lähteä mukaan parinvaihtobileisiin vaimonsa kanssa? Jotkut parit tekevät sitä yhdessä.
Useimmille tulee mieleen ensin terapia ja sitten ero jos yrittäminen ei auta. Asiat kun voi tehdä paremmallakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
N43
Miksei voi saada molempia? Minä lähdin pitkästä, nuorena alkaneesta suhteesta, koska seksi ei toiminut ollenkaan eikä meillä tainnut koskaan olla kunnon kemiaa ja kipinää. Rakastimme kyllä toisiamme ja olimme kasvaneet yhteen, mutta lopulta päätin, etten vain pysty sitoutumaan loppuelämäkseni ihmiseen, joka ei voi tyydyttää minua seksuaalisesti ja jonka kanssa emme ole fyysisesti yhteensopivat. En olisi pystynyt elämään koko elämääni ilman hyvää ja estotonta seksiä. Eron jälkeen pelkäsin välillä että jäänkin yksin ja joskus jopa ajattelin, että olisi pitänyt sittenkin vain tyytyä siihen seksittömään, mutta rakastavaan liittoon, että ehkä enempää ei voi saada. Löysin kuitenkin ihmisen, jota rakastan ja jonka kanssa seksi toimii. Rakastan häntä jopa enemmän kuin exää, vaikka silloin en uskonut, että voisin rakastaa ketään enempää, ja olemme toimivan seksielämän ansiosta jotenkin läheisempiä ihan eri tavalla kuin aiemmassa suhteessani.
Suhteessa on aina kaksi osapuolta.