Sitkeästi vaan jauhetaan, että pillifarkut on mennyttä muotia
Mutta pyh!
Ostin jo syksyllä ne kovasti tuloaan tekevät suorat farkut. Tulee super tätimäinen olo ne jalassa, koska en ole todellakaan huomannut, että kukaan pukeutuisi suoriin farkkuihin! Muka muotitietoiset pukeutuvat niihin, eikä pillifarkut ole enää syksyn/talven/kevään muodikas malli ollenkaan. No enpä ole huomannut...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, mitä tässä ketjussa pillifarkuiksi kutsutaan, ovat strech-housuja. Ne venähtävät ja kulahtavat käytössä nopeasti, mutta toisaalta elastaani antaa anteeksi mamman muutaman ylimääräisen kilon.
Oikeat farkut ovat sataprosenttista denimiä ja mieluiten indigonsiniset. Pohkeista ne voivat olla kapeat, mutta jos ne ovat liian kapeat, niitä ei saa jalkaan. Ja ne näyttävät hyviltä aina. Prätkätakin kanssa, bleiserin kanssa, kukkapaidan kanssa.
T. Farkkunainen.
Joo näin se oli silloin kun sinä olit nuori, mutta 30 vuodessa ehtii tapahtua aika paljon. Ja hyvä niin.
30 vuodessa ainakin nuoret naiset ovat lihoneet aika tavalla, joten sikäli elastaani on hyvä keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leviksen wedgie fitit ja ne on IHANAT! Istuvat ihan super hyvin, halaavat lanteita ja vyötäröä, mahtuu isompikin pylly niihin, nousevat vyötärölle ja ovat malliltaan suorat. Olivat kyllä hintansa arvoiset mutsifarkut.
Oli pakko googlettaa ihan. Uskon, että noi istuvat varmaan hyvin, mutta hienon näköiseksi niitä kyllä ei saa millään. Tuollaiset ylhäällä olevat takataskut oikein korostavat sitä vähänkin pyöreämpää pyllyä ja reidet näyttävät helposti paksuilta.
Mutta ei siinä mitään, jos tykkää mutsifarkkulookista. Milflook se ei kyllä ole. Vaan ihan vien ja haen lapset tarhasta tyyliä.Nämä nimenomaan tekevät seksikkään pyllyn. Linkin takana naisia muissa farkuissa ja sitten wedgie fiteissä
http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/fashion/news/a53611/see-how-re…Kaikille ei tyyli ehkä sovi, koska nimensä mukaisesti nämä farkut erottavat pakarat toisistaan ja luovat wedgien eli vaon.
Minä googlasin nuo, eikä ne kuvat oikeista ihmisistä nuo farkut jalassa, minusta kovin imartelevilta näytä. Myönnän, että jos on niin laiha, että on myös tigh gap, niin ehkä jotenkin vielä. Mutta sitten alkaa näyttämään vaan isopeppuiselta eikä edes positiivisella tavalla. Sen lisäksi ne näyttävät jotenkin rivoilta ja rahvaanomaisilta. Se ehkä on sitä seksikyyttä, jota itse en oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nimenomaan tekevät seksikkään pyllyn. Linkin takana naisia muissa farkuissa ja sitten wedgie fiteissä
http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/fashion/news/a53611/see-how-re…Kaikille ei tyyli ehkä sovi, koska nimensä mukaisesti nämä farkut erottavat pakarat toisistaan ja luovat wedgien eli vaon.
Olen hämmentynyt. Mielestäni nuo wedgie fit -takamukset eivät olleet oikein minkään näköisiä, varsinkaan erityisen hyvänmuotoisen tai seksikkään tai kohotetun. Päinvastoin, näytti kuin reidet vaan jatkuisivat notkistettuun selkään. Vasemmanpuoleista kuvassa olevat "ennen"-pyllyt olivat melkein kaikki parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi suoralahkeiset farkut mielletään löysiksi. Eihän niiden tarvitse olla mitään löysää mallia, vaan voi hankkia myös tiukemman malliset farkut. Ero tällöin pillifarkkuihin on ainoastaan siinä, että lahkeet eivät kapene alaspäin niin voimakkaasti. Sitä "löysää" on siis pohkeesta alaspäin. Mielestäni tämä on monille pillilahjetta imartelevampi malli. Välillä katukuvassa oikein silmiä särkee, kun naiset kulkee pillifarkuissaan niin että lyhyiden tolppakinttujen joka muhkura oikein korostuu. Ne vaan eivät näytä kovin hyvältä persjalkaisen ja leveäperseisen peruspirkon päällä.
Mulla taas on epäsuomalaisen pitkät ja hoikat kintut joten pillifarkut ovat sekä hyvännäköiset että käytännölliset. Suorat tai levenevät lahkeet ovat aina jossain kiinni. Voi myös käyttää erilaisia saappaita housujen kanssa. Ärsyttää toi persjalka-yleistys.
Minulla on pitkät ja hoikat jalat, eikä siinä ole mitään epäsuomalaista. Päin vastoin, suomalaiset ovat maailman kansoista pisimmästä päästä, ja aika monella meistä on pitkät jalat.
Nuo suomalaisnaisten haukkumisjutut on vain yritys loukata, ei sitä kannata tosissaan ottaa.
Mulla taas on epäsuomalaisen pitkät ja hoikat kintut joten pillifarkut ovat sekä hyvännäköiset että käytännölliset. Suorat tai levenevät lahkeet ovat aina jossain kiinni. Voi myös käyttää erilaisia saappaita housujen kanssa. Ärsyttää toi persjalka-yleistys.