Löin miestä, hän löi takaisin
Niin että taju meni. Minä siis läpsäsin poskelle kun mies otti "leikillään" kurkustani kiinni. Mies löi takaraivoon. Voiko tätä mitenkään puolustella? Harkitsen eroa.
Kommentit (37)
Miten ollaan jo toisella sivulla, eikä kukaan ole kirjoittanut "JÄTÄ SE SIKA!"?
No minä kirjoitan...
Jätä se sika!!!
Itsepä aloitit. Sitä saa mitä tilaa.
Sama kun Mike Tysonin kanssa lähtisi iskujenvaihtoon lähietäisyydeltä 80-luvulla. Haastaja aina kanveesissa muutaman erän sisällä. Aivan tyhmää. Ja tosi epänaisellista myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes olla väkivaltaisia. Tai näköjään ollaan.
Eikö ole ylireakointia lyödä noin kovaa takaraivoon jos minä läpsäsen? Läpsy väärin, mutta en tykkää yhtään kun kurkkuun kosketaan. Ja otti kuristusotteen kuristamatta..
Ap
Älä kajoa mieheen.
Minusta te kumpikin olette vähä-älyisiä idiootteja. Tehkää kaikille palvelus ja erotkaa.
No meni hermot.. Mies sanoi ettei viitsinyt kasvoihin lyödä! Kysyn, että ihanko taktikoi ettei jälkiä jää. Kuulemma vaan läpsäsi asiaa ajattelematta. On pahoitellut, mutta harkitsen eroa. Ollaan varmaan jonkin terapian tarpeessa molemmat.
Ap
Ja olisiko pitänyt vaan seistä siinä? Jostain valitin, niin mies otti kuristusotteen ja tuijotti, ajattelin läpäistä, että tajuaisi olevansa typerys. Noh, taisin itse olla.. myös.
Ap
Oliko kuristusote kuinka akateeminen?
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellainen teoreettinen kuristus, kun mies ei näköjään edes kuristanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellainen teoreettinen kuristus, kun mies ei näköjään edes kuristanut.
Urpolla AMK-tutkinto, mikä ei ole akateemista nähnytkään.
Ap
Sopikaa turvasana, jolla tilanne keskeytetään aina ja ehdottomasti.
Itse vielä opiskelen historiaa, eikä tapanani ole antaa pikkuhitlerien leikkiä kuristamista. Niin moni nainen olisi historian saatossa voinut katkoa ukoilta siivet, ja pelastaa monta tuhatta ihmistä.
Ap
Me olemme kerran tapelleet oikein kunnolla. Minä (nainen) löin ensin ja mies löi takaisin ja todellakin käytiin toistemme kimppuun. Olimme varmaan 2 viikko sen jälkeen molemmat ihan mustelmilla.
Onneksi ei käynyt huonommin varsinkin kun meillä on pieni kokoero eli mies on minua 30 kg panavampi ja 25cm pitempi. Toista kertaa ei ole tarvinnut väkivaltaisesti tapella sillä oli se sellainen järkytys ettei toiste halua sellaista kokea.
Mutta jollain tavalla tuo kamala riita pisti palikat järjestykseen meidän parisuhteessa. Pohjalta pääsee vain ylöspäin ja jos se vielä onnistuu yhdessä niin hyvä.
Mitään traumaa tai pelkoa ei jäänyt. Riidasta on jo yli 10 vuotta.
Eihän siinä mitään jos olitte silloin esim 12v. Minäkin revin mieheltäni hiuksia päästä kun oltiin 7v.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme kerran tapelleet oikein kunnolla. Minä (nainen) löin ensin ja mies löi takaisin ja todellakin käytiin toistemme kimppuun. Olimme varmaan 2 viikko sen jälkeen molemmat ihan mustelmilla.
Onneksi ei käynyt huonommin varsinkin kun meillä on pieni kokoero eli mies on minua 30 kg panavampi ja 25cm pitempi. Toista kertaa ei ole tarvinnut väkivaltaisesti tapella sillä oli se sellainen järkytys ettei toiste halua sellaista kokea.
Mutta jollain tavalla tuo kamala riita pisti palikat järjestykseen meidän parisuhteessa. Pohjalta pääsee vain ylöspäin ja jos se vielä onnistuu yhdessä niin hyvä.
Haha! No en tiedä mihin tuo olisi mennyt jos ei olisi mennyt taju. Valitettavasti en tykkää luovuttaa. Mutta sairastahan tämä.
ApMitään traumaa tai pelkoa ei jäänyt. Riidasta on jo yli 10 vuotta.
Haha. En tiedä mitä olisi käynyt jos ei olisi mennyt taju. Valitettavasti ei ole tapana luovuttaa.
Ap
Onko "miehellä" tapana tuollainen hevosenleikki? Sinun pitää sanoa, ettet tykkää sellaiaesta.