Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Kommentit (171)
Miten tuijottaviin teineihin pitäisi suhtautua? Olen 42v mies ja aika monet teinit toljottavat. Yritän aina olla huomaamatta ja katsoa muualle.
Kun olin teini-ikäinen, niin yli 20-vuotias oli vanha kuin taivas ja näin ollen täysin ilmaa. 20-vuotiaana yli 25-vuotiaat oli mulle näkymättömiä ja nyt 26-vuotiaana yli 30-vuotiaat on mulle ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että 19v on vielä teini. 19-vuotias voi pitää vielä yli nelikymppistäkin kiinnostavana.
Ei voi 😂 Joku häiriintynyt korkeintaan. Isukin tai isoisän ikäiset harvemmin kiinnostaa seksuaalisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuijottaviin teineihin pitäisi suhtautua? Olen 42v mies ja aika monet teinit toljottavat. Yritän aina olla huomaamatta ja katsoa muualle.
Olla toljottamatta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se todellisuudessa on niin että teinityttöjen polvet tutisee kun näkevät jylhän komean vanhemman miehen ikäluokassa 50-60v.
Polvet tutisee, mutta se johtuu voimakkaasta kuvotuksesta jonka vanhan miehen rupsahtanut ulkonäkö ja vanhan miehen haju aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, täällä lauma 30+ ikäisiä mammoja vastailee muka 19-vuotiaina nuorina naisina, että hyi kun ne kolmikymppiset miehet ovat äklöjä setämiehiä. :D Ja samaan aikaan jokainen hyvässä tikissä oleva 30+ ikäinen mies tietää jo ihan puhtaasti omankin kokemuksensa pohjalta, että näinhän se ei todellakaan mene. :)
Et sitten tajua että jokainen aikuinen nainen on ollut teini ja muistaa miten vastenmielistä oli vanhojen äijien huomio.
Vierailija kirjoitti:
20
naiset haluavat oman ikäisensä miehen
Puhut nyt siis ilmeisesti koko tämän maapallon toisen väestönpuolikkaan puolesta ja heidän halunsa jokaisen heidän puolestaan paremmmin tietäen ?
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vielä 4 vuotta sitten teini eli 19-vuotias ja sillon yli 25-vuotiaat tuntuivat ja näyttivät liian vanhoilta ja aikuisilta miehiltä. Baarissa välillä lähestyi jotkut yli 30-vuotiaat miehet ja aina torjuin heidän iskuyritykset samalla kun mietin, että miten ihmeessä tuollainen aikuinen mies jaksaa yrittää tällaista pikkutyttöä, kun itseäni ei olisi vähempää voinut kiinnostaa yli 10 vuotta mua vanhemmat äijät.
No niinpä. Olin ekoja kertoja baarissa 18-vuotiaana kun eräs n. nelikymppinen mies tunki pöytäämme iskemään minua. Kehui oikein maasta taivaisiin ja uteli ikääni. Kerroin rehellisesti ikäni ja tämä mies siunaili "nainen parhaassa iässä!!". Meinasin melkein oksentaa. :D Äijähän oli itse jo vuosia vuosi vuosia sitten lakannut olemasta mies parhaassa iässään. Oli kyllä huvittava tapaus.. ja tuo mies ihan pokkana kuvitteli, että voisin kiinnostua hänestä ja ruveta hänen tyttöystäväkseen, kinusi yhteystietojani jne. Voi apua. :'D
Tuolloin 19v. kaverini seurusteli 24v. miehen kanssa, ja ajattelin että jo tuo ikäero oli itselleni liian suuri. En ole koskaan oikein lämmennyt vanhemmista miehistä.
Mä en ymmärrä miksi ap tuijottaa ikään, se kiinnostus tulee siitä että kemiat kohtaa eikä siitä että minkä ikäinen on. Voi olla ihan minkä ikäinen tahansa, mies tai nainen, ja kiinnostus voi syntyä oli toisen ikä sitten mikä tahansa jos kemiat natsaa. Yleensä teini ei vanhoista innostu, paitsi jos vietetään yhdessä aikaa usein joten kiinnostus herää luonnollisesti tai jos vanhalla miehellä on rahaa ja statusta, joillekin se kelpaa oli ikä mikä hyvänsä. Rupea kv-filmitähdeksi niin teinien rakkaus on taattu : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vielä 4 vuotta sitten teini eli 19-vuotias ja sillon yli 25-vuotiaat tuntuivat ja näyttivät liian vanhoilta ja aikuisilta miehiltä. Baarissa välillä lähestyi jotkut yli 30-vuotiaat miehet ja aina torjuin heidän iskuyritykset samalla kun mietin, että miten ihmeessä tuollainen aikuinen mies jaksaa yrittää tällaista pikkutyttöä, kun itseäni ei olisi vähempää voinut kiinnostaa yli 10 vuotta mua vanhemmat äijät.
No niinpä. Olin ekoja kertoja baarissa 18-vuotiaana kun eräs n. nelikymppinen mies tunki pöytäämme iskemään minua. Kehui oikein maasta taivaisiin ja uteli ikääni. Kerroin rehellisesti ikäni ja tämä mies siunaili "nainen parhaassa iässä!!". Meinasin melkein oksentaa. :D Äijähän oli itse jo vuosia vuosi vuosia sitten lakannut olemasta mies parhaassa iässään. Oli kyllä huvittava tapaus.. ja tuo mies ihan pokkana kuvitteli, että voisin kiinnostua hänestä ja ruveta hänen tyttöystäväkseen, kinusi yhteystietojani jne. Voi apua. :'D
Tuolloin 19v. kaverini seurusteli 24v. miehen kanssa, ja ajattelin että jo tuo ikäero oli itselleni liian suuri. En ole koskaan oikein lämmennyt vanhemmista miehistä.
Ja nyt olet sitten itse kuusikymmentä ?
Tää oli hyvä provo!
Sielu hehkuu kun mammat hermostuvat ja ulisevat. Eivät kerta kaikkiaan malta jättää väliin.
Hyvä AP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
No esim. minulla oli teininä (on tietty vieläkin) 10 vuotta vanhempi velipuoli ja 8 vuotta vanhempi miespuolinen serkku. Velipuolen samanikäisiä kavereita myös tiesin. Näihin verraten oli suht helppo arvioida tuntemattomien miesten ikää.
Ihan hyvä, mutta mies ei juurikaan muutu ulkoisesti tuolla 25-35 ikävuoden välillä.
AP
No herran jestas, tunsinhan minä myös 30-35-vuotiaita miehiä tuolloin :D esimerkiksi opettajani. AIVAN eri kategoriassa kuin nuoremmat miehet. Sama koski kaikkia ystäviäni. Kukaan ei ollut teininä kiinnostunut kuin oman ikäisistään +/-3 vuotta.
Ensinnäkin sillä ei ole merkitystä onko 18 vai 22. Neljän vuoden ero. Huvittavaa kun joku just reilu parikymppinen kuvittelee olevansa niin aikuinen. Ja kuitenkin sitten kuvitellaan, että kolmekymppiset on jotenkin vanhoja. Naurattaa oikein tuollainen naivius. 20 tai 30, kyse on nuoresta ihmisestä. Sitähän ei ihmisestä päälle näe onko 25 vai 30. Toiset näyttää jo nuorrna vanhoilta ja toisilla päinvastoin. Monesti häkeltynyt siitä, että 18 vuotiaat tytöt näyttävät lähes keski-ikäisiltä. Ehkä se on nykymaailmassa ne kilot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 18 v ja en yli 20 vuotiaita katsele!
Aika paljon av:lle sattumalta juuri tänään eksynyt näitä alle kaksikymppisiä. :D Mitä lie täällä tekevät, tuskin monikaan lapsiperhearkea vielä viettää... :D
AV on nykyään täynnä kakaroita. Sen näki eräästä ketjusta, kun kysyttiin, että minkä tapahtuman muistaa lapsuudestaan parhaiten. Tosi nuorta porukkaa täällä pyörii.
Kyllähän tuo sugar daddy-trendi on ajautumassa Suomeenkin, eli etsitään vanhempaa varakkaampaa miestä joka kustantaa kalliit meikit, merkkivaatteet, laukut jne. On mielestäni todella surullista miten pinnalliseksi maailma on mennyt että pitää esittää varakasta hinnalla millä hyvänsä. Ei niissä vanhoissa miehissä kiinnosta ulkonäkö tai luonne vaan raha, vaikka palstan "ikinuoret" setämiehet luulevat olevansa jotain upeita uroksia. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olet sitten itse kuusikymmentä ?
En, vaan 34. ja nykyinen avomieheni minua 7kk nuorempi. En kuvittele olevani miesten silmissä enää "nainen parhaassa iässä", eikä tulisi mieleenikään mennä iskemään mitään teini-ikäisiä poikia baarissa. Jos ero tämän nykyisen kanssa tulee, niin kyllä mä edelleen kelpuuttaisin vain ikäisiäni miehiä.
Mies35v kirjoitti:
Itse olen 35 ja on jatkuvasti sutinaa 20-24 vuotiaiden kanssa. Lasken tuon ikäiset teineiksi tietenkin. Ei se mikään ihme ole, että edelleen vientiä on. Olen ihan ok kunnossa ja osaan keskustella toisin kuin suurinosa niistä parikymppisistä räkänokista ja näytänkin mieheltä.
20-24 vuotiaat eivät ole teinejä. Tiedätkö mistä sana teini tulee?
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
42-vuotias pappa on helvetin rupsahtanut. Vaikka sä olet sokea ikääntymiselles, niin muut eivät ole.
Yritän muistella taaksepäin historian hämäriin.
Ei ainakaan silloin teinitytöt katsomalla katsoneet kenenkään yli 19v ikäisen perään. Ne olivat korkeintaan itseä pari vuotta vanhempia joita ihailtiin.
Sitten oli poikkeuksia, muutama hyvännäköinen yli kaksikymmentävuotias saattoi kiinnostaa.
Varhaisteini ja joku 15- 17 vuotias ovat eri luokassa kiinnostusten suhteen.
Tuossa iässä kehitys on niin nopeaa.
Itse tuossa iässä, siis 16 v olin ihastunut yhteen komeaan ja kunnolliseen 27- vuotiaaseen mieheen.
20
naiset haluavat oman ikäisensä miehen