Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Kommentit (171)
Omaa nuoruutta kun muistelee, niin kyllä 25 oli jo liian vanha.
No ite 16-vuotiaana pidin 28v miestä tosi vanhana ja ällöttävänä. Ei ymmärtänyt 28v mies, että ei on Ei. Vaan odotti sinnikkäästi jos muuttaisin joskus mieltä. Lopetti vainoamisen vasta ku näki mun 17v poikaystävän (nyk. aviomies).
Oot varmaan mun eksä. Hän haaveili vielä 35 veenä 18 vuotiaista tytöistä. Lopulta kelpuutti 12 vuotta nuoremman nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että 19v on vielä teini. 19-vuotias voi pitää vielä yli nelikymppistäkin kiinnostavana.
Setämies taas uskottelemassa itselleen että on nuorten naisten toivelistalla numero yksi. Et ole.
Kun olin 18-vuotias, mun mielestä jo 25-vuotiaat kundit oli ihan liian vanhoja. Siinä vähän näkökulmaa.
Siis mitä?? Teinit?? Nojuu kyllä jos on itse teini mutta tuskin sitä vanhempi... Jos luulette että ikäraja on kolmessakympissä niin 🤢
Luuleeko oikeasti miehet (40-vuotiaat) että teinit katsovat perään? Toisinpäin se on, eihän se yllätyksenä tule. Ällöä.
Miksi tällainen aloitus? Onpa karmivaa että aikuinen mies ajattelee että olisi kuumaa kamaa teinin keskuudessa... Miksei samanikäiset naiset houkuttele... todellakin kyseenalaistavaa ja punainen lippu.
Jos on katseenkestävä niin tuonne neljäänkynppiin. Jos taas on korvankestävä niin varmasti saat seuraa, mutta et mistään teinitytöistä vaan aikuisista naisista. Mies joka puhuu asiaa ja on kohtelias saa aina seuraa.
Jos osoittautuu kivaksi tyypiksi niin saattaa saada seksiäkin. Kyllä naiset noin keskimäärin haluaa seksiä, hyvinkin paljon, vaan ei miltään tasoteoreetikko-sutkilta.
Se kuule riippuu ihan sun kropas, naamasta ja karismasta tai se puutteesta.
Miksi sä jahtaat teinejä, oletko joku pervo?