Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä

Vierailija
16.03.2017 |

Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysytään sitten lievemmin. Missä iässä miehestä tulee teini-ikäisille naisille näkymätön? Eli ette kiinnitä mieheen mitään huomiota?

AP 

Vierailija
62/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?

AP

No esim. minulla oli teininä (on tietty vieläkin) 10 vuotta vanhempi velipuoli ja 8 vuotta vanhempi miespuolinen serkku. Velipuolen samanikäisiä kavereita myös tiesin. Näihin verraten oli suht helppo arvioida tuntemattomien miesten ikää.

Ihan hyvä, mutta mies ei juurikaan muutu ulkoisesti tuolla 25-35 ikävuoden välillä.

AP

Niin tyypillinen ja yleinen harhaluulo miehillä! 😂😂😂 Juuri tuossa iässähän miehet alkavat "jykevöityä", joskus jopa hiukan tanakoitua. Usko pois ap, 25- ja 35-vuotiaan miehen ulkonäössä on huima ero.

Yksi sana: Leukalinja. Katso 15-vuotiasta poikaa ja 25- ja 35-vuotiaita miehiä. Ei mitään epäilyksen sijaa kuka on kuka, ja viimeisellä alkaa pehmetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysytään sitten lievemmin. Missä iässä miehestä tulee teini-ikäisille naisille näkymätön? Eli ette kiinnitä mieheen mitään huomiota?

AP 

Onko tämä jotenkin vaikeaa? 22-25 viimeistään. Sen jälkeen ovat setämiehiä, jotka toki ovat ihmisiä, mutta eivät kiinnosta miehinä.

Mieti itse, miten ajattelit tuossa iässä naisista. Ei se niin monimutkaista ole.

Vierailija
64/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP 

Sama vastaus, 25 jälkeen setäosasto on näkymätön. Nuoremmilla varmaan vielä vähemmän.

N19

Vierailija
65/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitat teinillä. Jos meinaat 18-19 v niin luokkaa 25, ja jos meinaat tuota nuorempaa niin yleensä noin 20 v. Eikä tuo 5 v ikäerokaan mitenkään yleinen ole, kyllä niitäkin tyttöjä katsotaan usein vähän erikoisesti.

Vierailija
66/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.

No sun tiellesi on sattunut vähän huono käsi. Pahoittelut.

Ei ihan hyvä käsi mulla on kun on tuhatlappusia mitä nakkailla tyttösille. Nuori pimppi ja pylly on tiukkaa ja mehukasta tavaraa. Sinä saat tietysti nyt loukkaantua tästä niin paljon kuin haluat.

Sivusta, mutta musta tuo on kyllä huono käsi. Hyvä se olisi silloin, jos saisit ilmaiseksi. Nyt joudut maksamaan kalliisti seksistä tyttöjen kanssa, jotka eivät vilkaisisi sinuun ilman niitä tuhatlappusia. Ei kuulosta ihan menestyjältä.

Provohan tämä ei ollut. Klamydia ja käsi käy. ;D

Vierailija
67/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että 19v on vielä teini. 19-vuotias voi pitää vielä yli nelikymppistäkin kiinnostavana.

Totta. Isä on tuttu hahmo perheessä. 

Vierailija
68/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP 

Yli 20 on jo setämies.

Ymmärräthän ukkopaha, että lasten kannattaa antaa olla rauhassa. 

Vierailija
69/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP 

Esim.

- 16-vuotiaana kiinnosti 16-19v. pojat

- 17-vuotiaana 16-20v. pojat

- 18-vuotiaana 17-21v. pojat

- 19-vuotiaana 18-22v. pojat

Vanhemmat miehet olivat aika pitkälti lähes näkymättömiä, ja esim. yli 25-vuotiaat miehet melkein suorastaan kuvotti. Niistä tuli sellainen "teinipilluhaukka" -fiilikset aina.

Pitääkö vielä enemmän rautalangasta vääntää sulle?

Vierailija
70/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan täysin ihmisestä kiinni. Jotkut - niin miehet kuin naisetkin - ovat jo kaksvitosena jotenkin kulahtaneen näköisiä. Samat tyypit näyttävät kolmivitosina tukevasti keski-ikäisiltä. Jotkut onnekkaat taas ovat voittaneet geenilotossa seitsemän oikein ja ovat hyvän näköisiä omalla tavallaan koko ikänsä. Tietysti elämäntapojenkin pitää olla kunnossa.

Itse olen 47-vuotias mies, joka nuorin pano tämän vuoden puolella on ollut saman toimiston (teen yhä satunnaisesti vaatemallikeikkaa) listoilla oleva 19-vuotias herkku. :)

Vierailija
71/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matalia ikiä laitatte. Tähdennän, että nyt oli kyse ikäluokkansa special-yksilöistä eikä ikäluokkansa tavismiehistä. Unohtakaa ne tavismiehet. 

AP

Vierailija
72/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin, että kaksvitoset tuntuivat ikälopuilta kun olin itse 17.

Vierailija
73/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies. Yläkoululaiset tytöt flirttailevat aivan avoimesti. Eivät tietenkään kaikki, mutta useat.

Mammoja tämä suututtaa, ja se tulee näkymään miinuksissa.

Vierailija
74/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä niiltä teineiltä tartte kysyä mitä mieltä ne on.

Vierailija
75/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha, täällä lauma 30+ ikäisiä mammoja vastailee muka 19-vuotiaina nuorina naisina, että hyi kun ne kolmikymppiset miehet ovat äklöjä setämiehiä. :D Ja samaan aikaan jokainen hyvässä tikissä oleva 30+ ikäinen mies tietää jo ihan puhtaasti omankin kokemuksensa pohjalta, että näinhän se ei todellakaan mene. :)

Vierailija
76/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kiinnosti 18-20- vuotiaat miehet. 25-vuotiaat olivat mielestäni jo ikäloppuja. N21

Vierailija
77/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies. Yläkoululaiset tytöt flirttailevat aivan avoimesti. Eivät tietenkään kaikki, mutta useat.

Mammoja tämä suututtaa, ja se tulee näkymään miinuksissa.

No eikä suututa. Tuo on sinun kokemukseni, ja minulla on omat kokemukseni. Jos minulta kysytään minkä ikäisiä miehiä katsoin teininä, niin kai minä nyt rehellisesti vastaan. Ja en todellakaan katsonut saatika flirttailut teini-ikäisenä millekään 35v. ikälopuille (tuntuivat ikälopuilta siinä iässä).

Herää kysymys miten sä pääset noinkin luontevasti yläaste-ikäisten tyttöjen keskuuteen? Käytkö sä kyttäämässä niitä siellä koulussa, vai käytätkö mahdollista ohjaaja-virkaasi väärin lirkuttaessa teinityöille? Niin, kerropas meillekin.

Vierailija
78/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18 v ja en yli 20 vuotiaita katsele!

Vierailija
79/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias mies ja kyllä aina välillä teinit tulee lähistölle söpöilemään ja keikuttamaan persettään. Toisaalta minua usein ihan vilpittömästi luullaan selvästi alle kolmikymppiseksi tuuhean tukkani ja siloisen ihoni ansiosta.

Vierailija
80/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v. Mistä löydän naisen, joka ei rupsahda heti? en mistään. Nuoruus meni yksin masentuneena. Olen edelleen yksinäinen ja masentunut, mutta nyt myös luopunut toivosta kumppanin löytymisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi