Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Kommentit (171)
Mun koulusta vanhempia miehien kanssa on olleet semmoset oudot tytöt. Semmoset hiljaiset ja goottimaiset. Hyi jos on yli kolme vuotta vanhempi niin mua alkaa jo ällöttää että mitä se poika haluaa. Tai mieshän se jo sitten ois. Oon kohta 17 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olen 18 v ja en yli 20 vuotiaita katsele!
Aika paljon av:lle sattumalta juuri tänään eksynyt näitä alle kaksikymppisiä. :D Mitä lie täällä tekevät, tuskin monikaan lapsiperhearkea vielä viettää... :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 v. Mistä löydän naisen, joka ei rupsahda heti? en mistään. Nuoruus meni yksin masentuneena. Olen edelleen yksinäinen ja masentunut, mutta nyt myös luopunut toivosta kumppanin löytymisen suhteen.
Itsesäälillä sitä ei ainakaan löydy. Hanki tilaisuus (esim työkomennus tai etätyö) lähteä maahan jossa naiset kilpailee miehistä eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37-vuotias mies ja kyllä aina välillä teinit tulee lähistölle söpöilemään ja keikuttamaan persettään. Toisaalta minua usein ihan vilpittömästi luullaan selvästi alle kolmikymppiseksi tuuhean tukkani ja siloisen ihoni ansiosta.
Mistä sä tiedät minkä ikäisiä ne tytöt oli? Tarkistitko niitten henkkarit? Muakin luultiin usein teiniksi vielä 22v. iässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 v. Mistä löydän naisen, joka ei rupsahda heti? en mistään. Nuoruus meni yksin masentuneena. Olen edelleen yksinäinen ja masentunut, mutta nyt myös luopunut toivosta kumppanin löytymisen suhteen.
Itsesäälillä sitä ei ainakaan löydy. Hanki tilaisuus (esim työkomennus tai etätyö) lähteä maahan jossa naiset kilpailee miehistä eikä toisinpäin.
Niissä maissa naiset kilpailevat miehistä ihan hyvästä syytä: karvoja kuin gorillalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37-vuotias mies ja kyllä aina välillä teinit tulee lähistölle söpöilemään ja keikuttamaan persettään. Toisaalta minua usein ihan vilpittömästi luullaan selvästi alle kolmikymppiseksi tuuhean tukkani ja siloisen ihoni ansiosta.
Mistä sä tiedät minkä ikäisiä ne tytöt oli? Tarkistitko niitten henkkarit? Muakin luultiin usein teiniksi vielä 22v. iässä. :D
Jos on monta teinin näköistä ja teinisti pukeutuvaa ryhmässä niin kyllä ne silloin varmaan on teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.
No sun tiellesi on sattunut vähän huono käsi. Pahoittelut.
Ei ihan hyvä käsi mulla on kun on tuhatlappusia mitä nakkailla tyttösille. Nuori pimppi ja pylly on tiukkaa ja mehukasta tavaraa. Sinä saat tietysti nyt loukkaantua tästä niin paljon kuin haluat.
Sivusta, mutta musta tuo on kyllä huono käsi. Hyvä se olisi silloin, jos saisit ilmaiseksi. Nyt joudut maksamaan kalliisti seksistä tyttöjen kanssa, jotka eivät vilkaisisi sinuun ilman niitä tuhatlappusia. Ei kuulosta ihan menestyjältä.
Provohan tämä ei ollut. Klamydia ja käsi käy. ;D
Sama lopputulema, tuokaan ei kuulosta menestyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies. Yläkoululaiset tytöt flirttailevat aivan avoimesti. Eivät tietenkään kaikki, mutta useat.
Mammoja tämä suututtaa, ja se tulee näkymään miinuksissa.
Tai sitten ovat hämmentyneitä irstaassa seurassasi ja sinä luet heitä niin kuin he flirttailisivat kanssasi. Ne on vielä ujoja ja hämmentyneitä! En kyllä usko että ne flirttailee sulle :'D
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, sinä olet ollut 18-vuotias noin 20 vuotta sitten! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon av:lle sattumalta juuri tänään eksynyt näitä alle kaksikymppisiä. :D Mitä lie täällä tekevät, tuskin monikaan lapsiperhearkea vielä viettää... :D
Saan kai mä täällä keikkua. Lukea tyhmien aikuisten tyhmiä juttuja ja naureskellaan vuorotellen niille kavereitten kanssa. Me ollaan mietitty että eihän tässä ees tarvi aikuistua kun aikuisetkaan ei oo aikuistunu.
Jaa miehen ikä kolmella lisää siihen 5 vuotta niin saat miehen ihannekumppanin iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies. Yläkoululaiset tytöt flirttailevat aivan avoimesti. Eivät tietenkään kaikki, mutta useat.
Mammoja tämä suututtaa, ja se tulee näkymään miinuksissa.
Tai sitten ovat hämmentyneitä irstaassa seurassasi ja sinä luet heitä niin kuin he flirttailisivat kanssasi. Ne on vielä ujoja ja hämmentyneitä! En kyllä usko että ne flirttailee sulle :'D
Kyllä me ainakin "flirttailtiin" pervopapparaisille ja revittiin siitä hupia itsellemme. Vanhemmat miehet on siitä hauskoja, että ne on ihan saakelin läpinäkyviä ja noloja vahdatessaan kiimoissaan nuoria tyttöjä... on niille ihan hauska nauraa. :D
Kyllä se todellisuudessa on niin että teinityttöjen polvet tutisee kun näkevät jylhän komean vanhemman miehen ikäluokassa 50-60v.
Realistinen vastaus: miehestä ja nuorikosta riippuen 25-40 vuotiaana.
Itse olen 35 ja on jatkuvasti sutinaa 20-24 vuotiaiden kanssa. Lasken tuon ikäiset teineiksi tietenkin. Ei se mikään ihme ole, että edelleen vientiä on. Olen ihan ok kunnossa ja osaan keskustella toisin kuin suurinosa niistä parikymppisistä räkänokista ja näytänkin mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Pedofiili, hyi hitto!
Ihan turha teidänkään sitten arvostella enää Ikistä,eli sitä palstan ikäerohullua,jos se oma suvaitsevaisuus ja ymmärrys muiden ihmisten yksityisasioiden ja keskinäisten ihmissuhdevalintojensa suhteen on sitä luokkaa kuin täälläkin monessa kommentissa on ja kaikkien, vähänkään suvaitsevaisuutta toisten elämän suhteen painottavien kommenttien alapeukutuksista ilmenee.
Itse olin 18v 37-vuotiaan perään. Riippuu kai teinistä. Joitain kiinnostaa enemmän oman ikäiset, joitain kiinnostaa vanhemmat miehet.
Itse olin vielä 4 vuotta sitten teini eli 19-vuotias ja sillon yli 25-vuotiaat tuntuivat ja näyttivät liian vanhoilta ja aikuisilta miehiltä. Baarissa välillä lähestyi jotkut yli 30-vuotiaat miehet ja aina torjuin heidän iskuyritykset samalla kun mietin, että miten ihmeessä tuollainen aikuinen mies jaksaa yrittää tällaista pikkutyttöä, kun itseäni ei olisi vähempää voinut kiinnostaa yli 10 vuotta mua vanhemmat äijät.
Ha ha ja ja, tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta aivan jokainen yli kolmekymppinen mamma sekä nuoremmat ja vanhemmat palstailjanaiset ovat kaikki itse olleet teini-ikäisiä tyttöjä, ja aivan varmasti tietävät minkä tahansa ikäisiä miehiä paremmin, kuinka teinitytöt ajattelevat.