Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä

Vierailija
16.03.2017 |

Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?

AP

42-vuotias pappa on helvetin rupsahtanut. Vaikka sä olet sokea ikääntymiselles, niin muut eivät ole.

42-vuotinen nainen sensijaan on "trendikäs,viehkeä,aikuinen nainen joka jo tietää mitä tahtoo ja voi olla ikääntymisensä suhteen armollinen itselleen. Hänhän on,hyvänen aika, nainen parhaassa iässään"

Vierailija
122/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt osaavat käyttää hyväkseen nelikymppisen miehen nuoruudenkaipuuta joko hupia tai materiaa saadakseen. He eivät pidä miestä kiihottavana tai kiinnostavana mitenkään muuten kuin hyödyn vuoksi, mutta pitävät erityisen huvittavana, että mies ajattelee näin. Suurin osa teinitytöistä ei kiinnitä heihin yhtään mitään huomiota. He ovat näkymättömiä ja likelle tullessaan oksettavia. He eivät koe saavansa mitään tai menettävät lyhyestä elämästään kalliin minuutin, kun vanha pappa tulee iskemään. Se on oikeasti ällöttävää.

Kun olin 19, maksimi-ikä miehelle oli 25. En katsellut 25-vuotiaiden perään vaan tämä oli ehdoton maksimi-ikä huippukiinnostavalle, kaikin tavoin täydelliselle miehelle. Sellainen asia, minkä juuri ja juuri sietää. Peräänkatselun maksimi-ikä oli 23. Preferoin 18-19 -vuotiaita.

20-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, joka oli tuolloin 26-vuotias. Minusta hän oli aivan liian vanha ja meinasin jättää koko homman sikseen. Maksimi-ikä sai sitten siirtyä vuodella, kun itsekin olin vuoden vanhempi. Yhä ajattelen, että mies on liian paljon minua vanhempi, mutta koska on täydellinen muuten niin sivuutan nuo ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?

AP

42-vuotias pappa on helvetin rupsahtanut. Vaikka sä olet sokea ikääntymiselles, niin muut eivät ole.

42-vuotinen nainen sensijaan on "trendikäs,viehkeä,aikuinen nainen joka jo tietää mitä tahtoo ja voi olla ikääntymisensä suhteen armollinen itselleen. Hänhän on,hyvänen aika, nainen parhaassa iässään"

Höpöhöpö. Suhteellista katsos.. parikymppisen naisen silmissä 42v. mies voi olla rupsahtanut papparainen, mutta taas nelikymppisen naisen silmissä 42v. mies voi olla oikea tavoiteltava namupala. Ongelma on siinä, että miehet haluavat ylläpitää myyttiä, että naiset muka vanhenee miehiä nopeammin, ja täten ovat oikeutettuja havittelemaan 10-20 vuotta nuorempia naisia. Miehille ei kelpaa naiset joille he kelpaisivat. He mieluummin tekevät esim. AV:lle typeriä kysymyksiä, että miksi eivät kelpaa teini-ikäisille tai parikymppisille naisille? Itseaiheutettua yksinäisyyttä sanon minä.

Vierailija
124/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

42-vuotias nainen on nainen parhaassa iässään, mutta jos haaveilisi teinipojista, tai kuvittelisi heidän olevan hänestä kiinnostunut, olisi harhainen, säälittävä ja pahimmillaan rikollinen perverssi. Ihan kuten vastaava mieskin.

Vierailija
125/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minun mielestäni tuolla ikä erolla ei ole mitään väliä. Katsokaa esim. Dannya ja sen nuorta naista. Ikä eroa 50 jotain vuotta ja hyvin tuntuu onnistuvan.

126/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon. Olet sairas.

Vierailija
127/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt osaavat käyttää hyväkseen nelikymppisen miehen nuoruudenkaipuuta joko hupia tai materiaa saadakseen. He eivät pidä miestä kiihottavana tai kiinnostavana mitenkään muuten kuin hyödyn vuoksi, mutta pitävät erityisen huvittavana, että mies ajattelee näin. Suurin osa teinitytöistä ei kiinnitä heihin yhtään mitään huomiota. He ovat näkymättömiä ja likelle tullessaan oksettavia. He eivät koe saavansa mitään tai menettävät lyhyestä elämästään kalliin minuutin, kun vanha pappa tulee iskemään. Se on oikeasti ällöttävää.

Kun olin 19, maksimi-ikä miehelle oli 25. En katsellut 25-vuotiaiden perään vaan tämä oli ehdoton maksimi-ikä huippukiinnostavalle, kaikin tavoin täydelliselle miehelle. Sellainen asia, minkä juuri ja juuri sietää. Peräänkatselun maksimi-ikä oli 23. Preferoin 18-19 -vuotiaita.

20-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, joka oli tuolloin 26-vuotias. Minusta hän oli aivan liian vanha ja meinasin jättää koko homman sikseen. Maksimi-ikä sai sitten siirtyä vuodella, kun itsekin olin vuoden vanhempi. Yhä ajattelen, että mies on liian paljon minua vanhempi, mutta koska on täydellinen muuten niin sivuutan nuo ajatukset.

Milloinhan teille rassukoille menee jakeluun, että te ette puhu kaikkien parikymppisten naisten puolesta vaikka niin kuvittelettekin? 

Vierailija
128/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minun mielestäni tuolla ikä erolla ei ole mitään väliä. Katsokaa esim. Dannya ja sen nuorta naista. Ikä eroa 50 jotain vuotta ja hyvin tuntuu onnistuvan.

Joo ja Madonnalla on nuoria miehiä, mutta ei se tarkoita, että kaikilla kuusikymppisillä naisilla olisi.

Vierailija
129/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan teille rassukoille menee jakeluun, että te ette puhu kaikkien parikymppisten naisten puolesta vaikka niin kuvittelettekin? 

No sinä rassukka et taida puhua yhdenkään parikymppisen tytön puolesta etkä kanssa.

Vierailija
130/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin teille seniorirakastajille menee jakeluun, että olette hyvin pieni vähemmistö?

Vierailija
131/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä / 3 + 5 v = sopiva naisen ikä.

Esim. jos mies on nelikymppinen niin naisen ikä: 40/3+5 = NAINEN 18.3v

Nuorekas mutta täysi-ikäinen päästäkseen ravintolohin ajaakseen auto jne...

Vierailija
132/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

42-vuotias nainen on nainen parhaassa iässään, mutta jos haaveilisi teinipojista, tai kuvittelisi heidän olevan hänestä kiinnostunut, olisi harhainen, säälittävä ja pahimmillaan rikollinen perverssi. Ihan kuten vastaava mieskin.

Halut, tai kuvitelmat omasta haluttavuudestaan eivät kuitenkaan yksinään tee vielä kenestäkään rikollista, eivätkä nyt sinänsä myöskään pervertikkoa välttämättä. Rikollista on ainoastaan ihmisen fyysisen koskemattomuuden loukkaaminen ja sopimatonta on lähestyminen, jos se jota lähestyy ei sitä selvästikään halua.

Vierailija
133/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus teininä "setämies"-raja meni varmaan vajaassa kolmessa kympissä. Joskus 19 vuotiaana ihastuin palavasti yhteen 27 v. tyyppiin, ja se tuntui silloin kauhean vanhalle ja vähän elähtäneellekin :D Nyt kun katsoo omanikäisiä (n. 28) niin näyttävät suurin osa vielä ihan poikasille... Mutta sitten joku 35 alkaa olemaan nykyään raja, sitä vanhemmat ovat järjestään kaikki liian kulahtaneita. Ja jotkut jo kolmikymppisinä.

Vierailija
134/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosina 2008-2015 solmituista avioliitoista joissa morsian oli parikymppinen joka kymmenennessä sulhanen oli vähintään 8v vanhempi. Selvästikään kaikki parikymppiset naiset eivät jaa palstan ikäerohullun näkemyksiä.

Vierailija
135/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä / 3 + 5 v = sopiva naisen ikä.

Esim. jos mies on nelikymppinen niin naisen ikä: 40/3+5 = NAINEN 18.3v

Nuorekas mutta täysi-ikäinen päästäkseen ravintolohin ajaakseen auto jne...

Nelikymppiset miehet saavat rauhassa kiimoissaan kynä sauhuten tehdä noita laskutoimituksia, mutta se ei edelleenkään välttämättä tarkoita sitä, että yksikään 18-vuotias kiinnostuisi nelikymppisestä miehestä.

Vierailija
136/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vain toivoa että naiset huomaisivat meidät vanhemmat miehetkin. Emme ole mihinkään kadonneet!

Vierailija
137/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vain toivoa että naiset huomaisivat meidät vanhemmat miehetkin. Emme ole mihinkään kadonneet!

Voisi vain toivoa että teinipojat huomaisivat meidät 60+ naisetkin. Emme ole mihinkään kadonneet!

Vierailija
138/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.

Ei ole.

Pahoittelen tuttavapiiriäsi, joka kertoo sinusta. 

N

Vierailija
139/171 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosina 2008-2015 solmituista avioliitoista joissa morsian oli parikymppinen joka kymmenennessä sulhanen oli vähintään 8v vanhempi. Selvästikään kaikki parikymppiset naiset eivät jaa palstan ikäerohullun näkemyksiä.

Tarkoitit varmaankin,että:palstan ikäerohulluJEN näkemyksiä... (siis monikossa)

Vierailija
140/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 18 v ja en yli 20 vuotiaita katsele!

Aika paljon av:lle sattumalta juuri tänään eksynyt näitä alle kaksikymppisiä. :D Mitä lie täällä tekevät, tuskin monikaan lapsiperhearkea vielä viettää... :D

Mikset mene Demiin sitten kyselemään kun täältä saamasi vastaukset eivät kelpaa? Siellä ei taas juurikaan yli kaksikymppisiä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän