Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä

Vierailija
16.03.2017 |

Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vain toivoa että naiset huomaisivat meidät vanhemmat miehetkin. Emme ole mihinkään kadonneet!

Eikö sua raasua edes vanhemmat naiset enää huomaa? Sitten on aika turha haaveilla teinitytöistä.

Vierailija
142/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan yksilöstä. Useimmisten se ikäero on max jotain 6-10v, eli kai suht yleistä että 18v voi olla vielä kiinnostunut pintapuolisesti vähän vajaasta 30v-miehestä. Tietenkin voin kertoa vain omista havainnoista.

Omalla kohdallani minusta tuli "vanha" tai "aikuinen" teinien silmissä ainakin muissa asioissa noin 30v kohdalla. Itse en ole mikään adonis ja muutenkin rasittava jätkä niin en voi siitä romanttisesta tai seksuaalisesta vetovoimasta paljoa puhua mutta olisiko viimeinen kerta kun 18v ihastui minuun... joskus 29 vuotiaana? Nätti ja mukava kuin mikä mutta jouduin monestakin syystä irtautumaan tilanteesta.

Jos olet hyvin älykäs, skarppi, hyväkuntoinen, muodikas ja vielä omaat nykytrendeihin sopivan ulkomuodon muutenkin, niin voit olla hyvin yli 50 ja löytää oikeasti pientä kiinnostusta jopa teineiltä. Se tosin vaatii vähän harvinaisemmat yksilöt.

TL;DR;

28-32 ?

Itse kyllä menetin kiinnostukseni teineihin nopeammin kuin teinit minuun, ihme kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?

AP

Mistä muuten tiedät, että tapaamasi tyttö on 15-19 vuotias eikä esim lähellä 30? Lopahtaako into jos ikä onkin isompi kuin luulit?

T: pian 30 vuotias, 15 vuotiaaksi luultu nainen.

Vierailija
144/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, mutta toivottavasti joku muukin on kyseenalaistanut, miksi aikuinen mies ylipäänsä haluaisi 13-vuotiaiden katsovan peräänsä. Oksettavaa.

Vierailija
145/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 ja tänään viimeksi tuli mätsäys 20 vuotiaalta ja on niitä tullut myös 18 ja 19 vuotiailtakin.

Tinderistä siis kyse...

t.46v mies

Miksi sä etsit sieltä 18-vuotiata? Ällöttävää.

Pyyhkäisen oikealle kaikki pantavan näköiset naiset...

Vierailija
146/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt osaavat käyttää hyväkseen nelikymppisen miehen nuoruudenkaipuuta joko hupia tai materiaa saadakseen. He eivät pidä miestä kiihottavana tai kiinnostavana mitenkään muuten kuin hyödyn vuoksi, mutta pitävät erityisen huvittavana, että mies ajattelee näin. Suurin osa teinitytöistä ei kiinnitä heihin yhtään mitään huomiota. He ovat näkymättömiä ja likelle tullessaan oksettavia. He eivät koe saavansa mitään tai menettävät lyhyestä elämästään kalliin minuutin, kun vanha pappa tulee iskemään. Se on oikeasti ällöttävää.

Kun olin 19, maksimi-ikä miehelle oli 25. En katsellut 25-vuotiaiden perään vaan tämä oli ehdoton maksimi-ikä huippukiinnostavalle, kaikin tavoin täydelliselle miehelle. Sellainen asia, minkä juuri ja juuri sietää. Peräänkatselun maksimi-ikä oli 23. Preferoin 18-19 -vuotiaita.

20-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, joka oli tuolloin 26-vuotias. Minusta hän oli aivan liian vanha ja meinasin jättää koko homman sikseen. Maksimi-ikä sai sitten siirtyä vuodella, kun itsekin olin vuoden vanhempi. Yhä ajattelen, että mies on liian paljon minua vanhempi, mutta koska on täydellinen muuten niin sivuutan nuo ajatukset.

Miten niin "nuoret työtöt"? Tuo hyötymistavoite koskee KAIKKIA naisia.

Vierailija
147/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotiaana noin yleisesti ottaen varmaan. Toki joku hieman yli parikymppinen julkkis tai vastaava voi teiniäkin vielä kiinnostaa.

20 v mäkin veikkaisin. Perustan väitteeni siihen, kun kuuntelin paria n. 15-16 v teinityttöä metrossa. MImmit juorusivat kaveristaan (samanikäinen kuin he), joka seuristelin "vanhemman" miehen kanssa. Tytöt päivittelivät asiaa tyyliin "mä en tajuu, miks se on niin vanhan tyypin kans. Saishan se omankin ikäistään seuraa". Ja sitten kävi ilmi että kaveri, josta puhuttiin vanhana äijänä oli 21 v,

Vierailija
148/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minun mielestäni tuolla ikä erolla ei ole mitään väliä. Katsokaa esim. Dannya ja sen nuorta naista. Ikä eroa 50 jotain vuotta ja hyvin tuntuu onnistuvan.

Kuinkas monta vastaavaa pariskuntaa tunnet henkilökohtaisesti?  Jos Danny olisi jou hitsari-Virtanen, niin uskotko tosiaan, että hänellä olisi silloin 50 v nuorempi tyttöystävä?

Vierailija
149/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosina 2008-2015 solmituista avioliitoista joissa morsian oli parikymppinen joka kymmenennessä sulhanen oli vähintään 8v vanhempi. Selvästikään kaikki parikymppiset naiset eivät jaa palstan ikäerohullun näkemyksiä.

Tarkoitit varmaankin,että:palstan ikäerohulluJEN näkemyksiä... (siis monikossa)

Tämä kommentti sai täällä (tähän mennessä) seitsemän alapeukkua.

Se tuo mieleen  erään vanhan sanonnan : "Eihän se oma paska pahalle haise".

Toisin sanoen ,muiden virheet on paljon helpompaa tuomita, kuin niitä omia edes nähdä.

Näin on  varsinkaan silloin kun niihin samoihin juuri syyllistyy itse.

Oikeastaan se Ikiskin on siinä mielessä sympaattisempi,että hänhän on selvästi vain  joku defensiifistyyppinen pelkoneurootikko,eli henkisesti pelokas ja jollain tavoin  sairas ihminen ja hänellä on kai ollut sen taustalla  jotain vaikeita ihmissuhteita tms.

Ei hän nyt kuitenkaan varsinaisesti kuitenkaan ilkeile kenellekään .

Hän vain haluaisi luoda jonkun kokonaan oman maailmansa ja uskoo vakaasti että se onnistuu täällä jankuttamalla.

On valitettavaa,että ylläpito ei täällä vaadi rekisteröityä nimimerkkiä, josta tietenkin kaikki huomaisivat,että nyt kirjoittaja on se sama mikä eilen ja toissapäivänäkin samalla jutullaan  ja ehkä vain hieman muunneltuna, eri sanajärjestyksessä esitettynä,tms.mutta asialtaan siis yhä se sama kuin mitä edellinenkin sisällöltään oli oli

Se olisi mm. eräs nimimerkillä vaaditun kirjoittamisen merkittävä etu,että tällainen, jonkun yhden ja saman henkilön aina

samoilla jankutusjutuilla täällä lukijoiden kiusaaminen saataisiin näin helpommin tunnistettua ja  paljastumaan ja sen kautta loppumaankin ylläpidon huomautuksella asiasta hänelle.

Valitettavasti kuitenkaan pelkästään se ,että se  yksi  "Ikis"  niine itsepintaisine jankkauksineen saataisiin tältä palstalta poistetuksi vaikka lopullisestikin,ei auta yhtään mitään,jos niitä hänen työnsä halukkaita ja innokkaita jatkajia on täällä pilvin pimein ja he voivat yhä jatkaa (anonymiteetin suojassa) muiden ihmisten parivalintoihin koskevaa vihapuhekirjoitteluaan,jossa ei mitään sanoja säästellä ,eikä niiden loukkaavuudesta piitata, vaan päinvastoin :suorastaan kilpaillaan siitä kuka niillä  ilkeimmin ja satuttavimmin  osaa ihmisiä haukkua ja häväistä .

Jos kyseessä on joku  'julkkispari' ,niin ei ihme,että sellaiset ketjut ovat aika pian "Pääsy kielletty"-osastolla,eli menevät roskakoriin, mutta aivan syyttömien ihmisten,pelkästään iän perusteella leimaavalla ja kaikkiin yhtä erottelemattomasti kohdistuvalla   vihapuheella  haukkumisen (ja raatelemisen kuin hyeenat) annetaan silti  yhä jatkua -anonyyminä.

Se kertoo jotain palstan ylläpidon tasosta.

Kannatan siis rekisteröityä nimimerkkiä ja mitä kovemmat sanat ovat käytössä ,sitä perustumpaa olisi vaatia ,että ne olisi esitettävä ihan jo omalla nimellä.

Aivan sillä samalla konstilla häviäisivät tältä palstalta ne (eräiden) miesten esittämät seksuaaliset  rivoudet ja muut ällöttävyydet, jotka sitten niitä vihapuheita vastauksekseen täällä tavallisesti herättävät ja saavat.

Alatyylinen kirjoittelu ja vihapuheet katoaisivat kyllä tältä palstalta (niinkuin muuallakin on jo tapahtunut)  sillä yksinkertaisella konstilla, että jokainen olisi vastuussa nimimerkillään esittämistä jutuistaan.

Vierailija
150/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.

Ei ole.

Pahoittelen tuttavapiiriäsi, joka kertoo sinusta. 

N

Sama, hyi olkoon. Itse en pomppisi kuusikypästen kanssa näin 41 vuotiaanakaan. Ja ihan saatanan sama, kuinka paljon massia sedällä olisi tilillään. Mulla on varaa ostaa omat siiderini (jos joisin siideriä).

Vierailija
151/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 30, eikä sitä katsele enää yksikään teini eikä oikeastaan muukaan nainen. Se näyttää nimittäin ihan nelikymppiseltä setämieheltä, kun hiusraja on paennut ja sillä on ruma parta ja silmien ympärilläkin on ryppyjä.

Mutta mun silmiin se on ja tulee aina olemaankin maailman komein mies.

Vierailija
152/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä olet tyhmä ihminen

Vierailija
153/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.

Ei ole.

N

Sama, hyi olkoon. Itse en pomppisi kuusikypästen kanssa näin 41 vuotiaanakaan. Ja ihan saatanan sama, kuinka paljon massia sedällä olisi tilillään. Mulla on varaa ostaa omat siiderini (jos joisin siideriä).

Onko tullut juotua kiintiösi sitä  jo täyteen ? <selvähän se,että sen ahkera käyttö alkaa vähitellen näkymään painossa ja hampaiden dentiinin kiillepinnan kulumisena....

Vierailija
154/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu sä olet tyhmä ihminen

Korotatko ,tai piirrätkö nyt tuolla kommentillasi kuvaa itsestäsi täällä  jonain ' viisaana ihmisenä'  ?

Vierailija
155/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teinien tehtävä toimia vanhusten peräänkatsojina. Täysi-ikäinen voi sitä tehdä, mutta siitä tulee saada myös palkkaa.

Teini on sopivassa iässä peräänkatsomaan pienempiä lapsia.

Vierailija
156/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana yläikäraja oli maksimissaan 25-vuotta. Nytkin 30-vuotiaana yli 35-vuotias olis jo liian vanha ellei sattuis olemaan ihan huipputyyppi niin muutaman vuoden vois tosta vielä joustaa.

Vierailija
157/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle teininä ollut iällä väliä. Toki en katsellut isäni ikäisiä miehiä, paitsi jos niillä oli aivan ihanta silmät tai jotain. Ei se katselu sinänsä ollut mitenkään seksuaalista, vaan nuori siinä opettelee, ja rekisteröi esim. itseään miellyttäviä kasvonpiirteitä. Mun mies, 35v, kääntää kyllä monien pään. Hän on nuorison kanssa töissäkin välillä, ja kyllä siellä "ihastuu" tyttäret, mutta se nyt on vain semmoista :D Hyvä vain että nuorilla on turvallisia kohteita ihastumisilleen ja katseluilleen. Pahintahan se olisi, jos teini viehättyisi aikuisesta miehestä, ja tämä alkaisi antaa vastakaikua...

Vierailija
158/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

N

Onko tullut juotua kiintiösi sitä  jo täyteen ? <selvähän se,että sen ahkera käyttö alkaa vähitellen näkymään painossa ja hampaiden dentiinin kiillepinnan kulumisena....

Kiitos huolenpidosta, en ole juonut ikinä siideriä, kun en pidä makeasta. 

t. 171 cm / 57 kg

Vierailija
159/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vuotias mies ja tytär täytti just 18v. Jos joku mun ikänen setämies tulisi tytölle juttelemaan, ei sitä kahta kertaa tekis.

Vierailija
160/171 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä about 35 ikäisenä teinien huomio alkoi vähenemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi