Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Mun on vaikee valita Aladdinin, Kaunottaren ja Hirviön sekä Herkuleksen väliltä, ne on musiikillisesti ja visuaalisesti mun suosikkeja. Hauskin on Keisarin uudet kuviot.
Oon 28 v.
Disneyn leffoissa on hauskaa huumori ja hyviä hahmoja kuten Mulanin lohikäärme ja Herkuleksessa Piina ja Paniikki 😁
Niitä on monia.. Robin Hood, Liisa Ihmemaassa, Lehmäjengi.. N26
Minusta Leijonakuningas on aivan omaa luokkaansa disneyn elokuvista. Myönnän kyllä etten ole ikinä ollut suuri disney fani että leijonakuningas on melkein se ainoa disneyleffa mistä pidän. Ja näitä uusia 3D elokuvia pidän kertakäyttökamana, eivät mitään niin ajattomia mitä klassikot.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Leijonakuningas on aivan omaa luokkaansa disneyn elokuvista. Myönnän kyllä etten ole ikinä ollut suuri disney fani että leijonakuningas on melkein se ainoa disneyleffa mistä pidän. Ja näitä uusia 3D elokuvia pidän kertakäyttökamana, eivät mitään niin ajattomia mitä klassikot.
Niin ja olen 30v
Mulan. Hyvät biisit, menevä juoni. Samaistuin soturiprinsessaan ja lähdin itsekin armeijan riveihin
N28
Oma suosikkini on Hiidenpata, tiedän että monet pitävät tätä elokuvaa aika huonona ja monet jopa unohtaa tän elokuvan olemassaolon kokonaan. Kyllä on kuitenkin itse myönettävä että mä pelkäsin itse tätä elokuvaa paljon ja se johtuu ainoastaan itse Hornansarvesta, aina peitin silmäni kun tuli lähikuvaa sen naamasta pienenä ja uskon että moni muukin teki samoin. Tässä kuvaa niile jotka eivät muista: https://4.bp.blogspot.com/-zp2ntfMbvas/UynOIU5padI/AAAAAAAAGdg/8OPeKas6…
Basil Hiiri on toinen iso suosikki, missä kuitenkin se alku kohtaus missä Liehu ilmestyi kaapista säikäytti mut aina pienempänä. 23v
Leijonakuningas ja Keisarin uudet kuviot.
N33
Huvittavaa jotkut ulisee täällä että "yhy se on Pixarin!!11!" Sori, samaa ne on. Selittäkää ulisijat miksi Disney-huvipuistoissakin on kaikki Pixar-jutut mukana jos ne on niiiiin eri juttu? Ja miksi Merida on virallinen Disney-prinsessa, vaikka Urhea on Pixar-leffa? Niinpä.
Notre Damen kellonsoittaja on harmittavan aliarvostettu. Yksi parhaista! Muita suosikkejani ovat Pieni merenneito, Kaunotar ja hirviö, Aladdin sekä Leijonakuningas. Ainakin.
Olen kolmekymppinen.
Aristokatit, Anastasia ja Robin Hood, 60-v.
Tykkään hirveästi Frozenista, Kaunottaresta ja hirviöstä, Pocahontaksesta ja Leijonakuninkaasta. Ruususessa pelkäsin Pahatarta aivan jäätävästi :D
Olen 30.
Notre Damen kellonsoittaja
- 28 v.
Miten kukaan ei ole maininnut Pelastuspartio Bernard&Bianca ❤️
Wall-e jos näitä pixar/disney filmejä saa mainita. Varsinaisista disney animaatioista frozen ja zootropolis miellyttävät uusista eniten. Vanhemmista mieleen on jäänyt 101 dalmatialaista ja aristokatit jostain syystä en ole noita vanhoja nähnyt pitkiin aikoihin.
Bolt
37v