Meni taas keikoilla käymisiin 0 euroa rahaa
Ainoa, mihin mulla meni tänä kesänä rahaa on kampaamo (80 euroa) , ruokaostokset ja apteekki. T. Valis
Kommentit (82)
Mitä sitten? Ai niin, päivittäinen huomiontarve...
Mites sä tuollakin olisit huimaukses kanssa pärjännyt?
Ja millä rahalla, kun aina siitäkin valitat🙄
Vierailija kirjoitti:
Mites sä tuollakin olisit huimaukses kanssa pärjännyt?
Ja millä rahalla, kun aina siitäkin valitat🙄
Onhan mulla parempiakin päiviä, mutta saipa teinille toteutettua yhden hauskan jutun kaverinsa kanssa. ap
Mihin sinä hampaaton invalidi muka ylipäänsä kykenisit menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin vaan.ap
No onneksi sulla on vauvapalsta hupina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin vaan.ap
Miksi valehtelet? Ainahan sulla on joku syy tai este ettei voi mennä sinne tai tänne tai tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin vaan.ap
Miksi valehtelet? Ainahan sulla on joku syy tai este ettei voi mennä sinne tai tänne tai tehdä yhtään mitään.
Eihän tuo hampaattomuus menoa estä eikä huimauskaan joka päivä ole niin kovaa.ap
Sähän väitit, ettet voi enää hampaattomana käydä edes ravintolassa...
Kaikkein omituisin oli kuitenkin väite, ettei voi mennä elokuviin jos siellä joutuisi puhumaan🤯 jonkun kanssa.
Sitten taas toisessa ketjussa mietit, että Suviseurat voisi olla kiva tapahtuma.
Siellähän tosin ei missään kohtaa ole mahdollista, että joutuisi puhumaan...Lisäksi ilmoitit olevasi ateisti, jolle tuo tapahtuma oliskin varmaan todella mieluinen.
Mutta ei nämä jutut ole sun kohdalla mitään ihmeellistä, koska mielesi muuttuu alle sekunnissa🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Sähän väitit, ettet voi enää hampaattomana käydä edes ravintolassa...
Kaikkein omituisin oli kuitenkin väite, ettei voi mennä elokuviin jos siellä joutuisi puhumaan🤯 jonkun kanssa.
Sitten taas toisessa ketjussa mietit, että Suviseurat voisi olla kiva tapahtuma.
Siellähän tosin ei missään kohtaa ole mahdollista, että joutuisi puhumaan...Lisäksi ilmoitit olevasi ateisti, jolle tuo tapahtuma oliskin varmaan todella mieluinen.
Mutta ei nämä jutut ole sun kohdalla mitään ihmeellistä, koska mielesi muuttuu alle sekunnissa🥳🥳🥳🥳🥳
Mä olen opetellut tätä hampaattomana oloa. Kävin kampaajalla, kävin huoltoasemalla syömässä .ap
Sama.
Tuska 3pv ja Hellsinki Metal Fest tulossa 2pv.
...suhteet, ne suhteet...
Miten sä liikut jossain ahtaassa keikkapaikassa, kun kotonakaan ei se oikein onnistu?
Ja kuka sut kuskaa keikalle ja maksaa ne keikkaliput yms.?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen opetellut tätä hampaattomana oloa. Kävin kampaajalla, kävin huoltoasemalla syömässä .ap
No tänään tätä, huomenna taas jotain täysin muuta!
Vierailija kirjoitti:
Miten sä liikut jossain ahtaassa keikkapaikassa, kun kotonakaan ei se oikein onnistu?
Ja kuka sut kuskaa keikalle ja maksaa ne keikkaliput yms.?
Taksilla voi mennä ja ihan itse ne maksaisin.ap
Jaahas...No niinpä tietenkin!
Äkkiä sitä rahaakin on alkanut ilmaantua. Ensin ei ollut varaa edes kesäkukkiin tai kesävaatteisiin.
Saati varaa hankkia asunto.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas...No niinpä tietenkin!
Äkkiä sitä rahaakin on alkanut ilmaantua. Ensin ei ollut varaa edes kesäkukkiin tai kesävaatteisiin.
Saati varaa hankkia asunto.
Eihän mulla vieläkään ole asuntoon varaa.ap
No tuostahan sen säästämisen voikin aloittaa.
Tuskan näki onneksi suurelta osin ilmaiseksi Yle Areenasta.
Eli nyt sinne elokuviinkin voi sitten ihan tuosta vaan mennä?
Semmosella vauhdilla tapahtuu kyllä nämä muutokset, että pysyykö ap itsekään enää perässä😂😂😂😂😂
Aika hyvin vai mitä? ap