Paras Disney-elokuva? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (296)
Tuhkimo täälläkin ja mäkin olen 38v
Disneyn klassikot on vaan niin hyviä! Herkules (Piina ja Paniikki!), Aladdin, Keisarin uudet kuviot (Seela Sella sen linnunpelättimen prseen näkösen pahiksen ääninäyttelijänä 👌), Pocahontas... Kaikissa on niin loistavat ilmeet ja eleet, yleensä parhaat hahmot on nimenomaan ne sivuhahmot.
Pieni merenneito ja Kaunotar ja hirviö on minulle nostalgisia ja tulee aina lapsuus mieleen, kun niitä katsoo.
Katsoin viime viikonloppuna Autot 1-3 elokuvat. Oli muuten hyviä! Mutta tarkoitus oli vilkaista etukäteen lyhyesti että sopiiko elokuvat autoista pitävälle 2,5vee vauhtitytölle ja eihän ne hänelle vielä käy. Mutta äidillä (39v) oli oiva leffailta. Tuli itkettyä ja naurettua itsekseen.
Odotan innolla toy story 4 ja frozen II tulevaksi dvd:nä. En enää muita elokuvia katsokaan kuin disney pixarin.
Suosikkeja on monta: Lumikki, Pinokkio, Miekka kivessä, Robin Hood ja Hiidenpata. M 54
Pieni Merenneito <3 <3
Siis se alkuperäinen vuoden - 89(?) versio..
Olen 38
Aarreplaneetta ja Atlantis. 22v
Toy Story 2 -kohti ääretöntä ja sen yli.
Ozzy-koira joka joutui koirien vankilaan vaikka piti päästä koirien täysihoitolaan.
1. Leijonakuningas
2. Notre-Damen kellonsoittaja
3. Kaunotar ja hirviö
4. Mulan
5. Pocahontas
Ikää 30 v.
Aristokatit oli mielestäni kuolettavan tylsä jo lapsena, samoin Prinsessa Ruusunen vaikka Pahatar onkin hyvä hahmo.
Lilo ja Stitch, Pieni merenneito, Fantasia, Aladdin, Big Hero 6, Pocahontas, Frozen, Zootropolis, Räyhä-Ralf, Liisa ihmemaassa, Nalle Puh... Aina kun pitäisi valita lasten kanssa leffaa, niin päätöksen tekeminen on vaikeeta, rakastan piirrettyjä yli kaiken! Inside Out, Coco ja Cars 2 ovat lähiaikoina pyörineet eniten. Vanhemman pojan kanssa yhdessä itketään, kun Baymax jää toiseen ulottuvuuteen. N33
Kaunotar ja Kulkuri.
Ja olen 29v.
En muista kaikkia. Mutta Dumbo, Kaunotar ja kulkuri, Leijonakuningas, Mulan, Kaunotar ja Hirviö (musiikki!). Olen 44v.
En halua edes nähdä Dumbon ja Leijonakuninkaan uutta versiota kun 647itkisin liikaa.
Lumikki, Leijonankuningas, 101 Dalmatialaista ja Frozen :D
Opiskelija 20
Pocahontas, Kaunotar ja Kulkuri, Aladdin, Leijonakuningas, Kaunotar ja hirviö ja Viidakkokirja (se vuoden 1967 elokuva). Ei pysty sanomaan vain yhtä, nää tuli ekana mieleen. Ikää 28.
Pieni Merenneito
Kun lapseni oli pieni ( n 15 vuotta sitten) katsoimme kyllä paljon Disneyn elokuvia, ( kuuluimme johonkin Disneyelokuvakerhoon) mutta nukahdin aina kesken kaiken :D.
Frozen ykkönen oli sitten elokuva, jonka katsoin nukahtamatta enkä edes paljon sometellut välissä. Joten siis Pieni Merenneito, Frozen ja Karhuveljeni Koda. Mutta ehkä siksi, että lapseni käsitteli isänsä kuolemaa sen kautta.
Leijonakuningas
Notre Damen kellonsoittaja
Mulan
Pocahontas
Tarzan
Nemoa etsimässä
Leijonakuningas, Pocahontas, Aladdin, Tuhkimo, Lumikki, Kaunotar ja hirviö. En osaa kyllä tehdä lyhyttä listaa, Disneylla on niin monta hyvää <3 Mutta on tuo Leijonakuningas varmaam se ykkönen <3 Ihanat kappaleet ja se isän kuolema siinä on kyllä semmonen kohtaus, mitä en vielä aikuisellakaan vois kattoa ilman kyyneleitä!
Nainen 32v