Perheemme kakkosauton markkina-arvo on tällä hetkellä n. 40 000 euroa! Mitäs siitä sanotte, köyhät?
Ykkösauto on jo vähän vanha (n. 3 vuotta), mutta uutena se maksoi lähes 100 000 euroa.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Minua aina huvittaa miehensä rahoilla kehuskelevat naiset. 😂
Mulla ei ole edes miestä ja omistan kolmea autoa, joista halvimman arvo on 20000. :D
3 vuotta tästä eteenpäin niin olette menettäneet taivaan tuuliin reilut 60 000 euroa :D
Ei ole siitä puute? Antaa esim. lapsille? Paljonko annatte lapsille?
Jaa. No mullapa on bugatti veyron millä ajelen kesämökin hiekkatietä kun en halua paremmilla sitä pätkää ajella. Mitäs siihen sanot, köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Huono sijoitus, auton arvohan laskee 10-15 % vuodessa
Auto on käyttöesine, ei sijoitus.
Sijoitus tuottaa, auto vain kuluttaa. Eli tyhmää.
Sanon vaan, että ajat ovat muuttuneet. Ennen tyhmyyttä, ahneutta ja röyhkeyttä ymmärrettiin hävetä, enää ei kun voi anonyymisti huudella.
Kyllä mäkin haluaisin sadantonnin auton ja pystyisin sellaisen ostamaankin, mutta se hinnanale on jotain mihin mulla ei ole varaa :(
Kaipaisin sellaista 1-6kk kestävää arvoautojen liisauspalvelua. Saisi olla hetken kuningas ilman huolta myynnistä ja arvon säilymisestä.
Tyhmästä päästä joutuu maksamaan kymmeniä tuhansia. Niinhän se menee. Se on sellainen "tyhmyysvero".
Oletko tämä eiralaisprovojakin tehtaillut trolli? Vähässä on ilot ja kadoksissa sivistys kun materialla möykkäröidään.
No, mitäs mulla siihen on sanomista =D
Jos olette omat rahanne tienanneet, niin sitten te laitatte ne ihan mihin tykkäätte. Niin minäkin teen, vaikken rikas olekkaan, mutta en rutiköyhäkään.
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä avautumista? Mikä tän pointti edes on?
Ei kai siellä Eirassa mitään autoja tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta tästä eteenpäin niin olette menettäneet taivaan tuuliin reilut 60 000 euroa :D
Ei ole siitä puute? Antaa esim. lapsille? Paljonko annatte lapsille?
Joissakin merkeissä se arvonlasku hidastuu juurikin kolmen vuoden jälkeen ja sillä on vielä myyntiarvoa parinkinkymmennen vuoden jälkeen.
Ei kiinnosta yhtään.
Mutta en ole köyhä. En kyllä usko että kiinnostaisi silloinkaan.
Se on auto. Se on kulkuväline, sillä ei ole arvonnousua koska on uusi. Yksi kolhu ja kauhee itku, lisäksi arvo laskee kuin lehmänhäntä.
Et ei, en mä viitti olla kateellinen mistään noin pienestä aiheesta. Vähän enemmän yritystä ny.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus tuottaa, auto vain kuluttaa. Eli tyhmää.
Käyt-tö-e-si-neen ei olekaan tarkotuskaan tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään.
Mutta en ole köyhä. En kyllä usko että kiinnostaisi silloinkaan.
Vaivauduit kuitenkin avaamaan ketjun ja kommentoimaan. Huomiohuoraus toimi oikein oivallisesti vai mitä ap?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole edes kakkosautoa =( . On vain potkukelkka ja tandempyörä.
On teilla asijat hyvin. Tääl mennään pelkällä kolkyt vuotta vanhalla kuntopyörällä. Hihnajarru, tunnin ajastin pirauksella varustettuna ja nopeusmittari joka näyttää kuvitteellista nopeutta.
Meillä on tällä hetkellä 20 000 euron auto ja 15 000 euron auto. Uutena toki maksoi enemmän. Mersu ja Chrysler.
Me ollaan muuten köyhiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on auto. Se on kulkuväline, sillä ei ole arvonnousua koska on uusi. Yksi kolhu ja kauhee itku, lisäksi arvo laskee kuin lehmänhäntä.
Et ei, en mä viitti olla kateellinen mistään noin pienestä aiheesta. Vähän enemmän yritystä ny.
Mistä hitosta te olette saaneet päähänne, että auto on sijoitus johon sijoitetaan arvonousun toivossa? Taidatte olla ihan oikeasti kateellisia, kun joku voi tuhlata silkasta tuhlaamisen ilosta miettiämättä saako omiaa takaisin. Surkeimmat valheet sitä kertookin yleensä itselleen.
Miettikään vähän, jos ei olisi turhamaisuutta. Sehän tarkottaisi tuntuvia verokorotuksia teillekin, jos jokainen joutuisi joka sentin laskemaan.
Hyvä auto = kallis. Joillakin on vaan mielitekona ja varaa ajella tuollaisilla. Eivät välttämättä miellä miksikään egon buustaukseksi.