Mitä "vikaa" kropassasi on?
Itsellä seuraavaa:
-Räpyläjalat, siis ihan järkyt ja vielä kierot, kantapäät kääntyy sisäänpäin
-Kauhea hiusraja, sellainen Mikki Hiiri -hiusraja ja ruman väriset harmaat maantiehiukset luonnostaan
-Paksuhkot reidet
-Raskausarpia, aknearpia, leikkausarpia, luomia
-Outo nenä, leveähkö leuka, epäsymmetriset kasvot
-Huono näkö -> paksut rillit/piilarit
-Kamalat hampaat
-Allit, muutakin löllöä, pienet tissit
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kysytään käänteisesti, että onko ap:n kropassa joitain hyviä puolia?
No ehkä parasta ulkonäössäni on silmät, myös ranteet on sirot ja kaula hoikka ja pitkä. Ryppyjä ei ole vielä ilmaantunut, kasvot melko nuorekkaat. Hoikka vyörätö+leveämpi lantio, sen kyllä pilaa sitten ne paksut reidet.
Ap
Koon 41 jalat, joista suonet pullottavat kirkkaansinisinä läpi. Notkoselkä ja mustia karvoja tisseissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä parasta ulkonäössäni on silmät, myös ranteet on sirot ja kaula hoikka ja pitkä. Ryppyjä ei ole vielä ilmaantunut, kasvot melko nuorekkaat. Hoikka vyörätö+leveämpi lantio, sen kyllä pilaa sitten ne paksut reidet.
Ap
Mä oon nyt hahmoitellut susta kuvaa aloitusviestin ja tämän perusteella ja miettinyt, että haluaisin piirtää sen paperille. Mielikuvani on aika "jännä'" ulkonäöstäsi.
Mullakin on vieläpä varsin vaikea eläkkeelle vienyt sairaus joten se on tietysti se pahin vika.
Mutta se ei juurikaan ulospäin näy.
Ihan näistä pinnallisista ja turhamaisemmista vioistani voisin mainita hampaat, liialliset karvat naamassa sekä ohuet jalat (reidet). Jälkimmäinen se pahin. En ole koskaan ymmärtänyt ohuiden jalkojen ihannointia kun olen aina itse kärsinyt niistä. Kaikki jumppaohjeetkin on aina tyyliä "näin saat kapeammat reidet". Haluaisin niin kovin paksummat jalat, mutta se ei onnistu. En voi sairaudan takia treenata niin että lihasmassa kasvaisi ja olen vartalotyypiltäni mallia tikku eli en lihokaan.
Nämä siinä järjestyksessä, mikä itseä ärsyttää eniten:
-Läskit ja tyhmän malliset reidet
-Leikkausarvet keskikehossa, jotka levinneet eli ns. keloidiarpia
-Turpea niska ja ylävartalo johtuen kortisonin syönnistä
-Kuluneet hampaat jotka myös melkoisen keltaiset
-Kammottavat ja pienet suippporinnat, mutta eihän niitä tarvitse kenenkään nähdä
Oon kyllä mielestäni ihan suht kaunis, vaikka ei tuosta valituslistasta uskoisi. Tässähän ei kysytty niitä hyviä puolia :)
En ole koskaan ymmärtänyt ohuiden jalkojen ihannointia kun olen aina itse kärsinyt niistä. Kaikki jumppaohjeetkin on aina tyyliä "näin saat kapeammat reidet". Haluaisin niin kovin paksummat jalat, mutta se ei onnistu. En voi sairaudan takia treenata niin että lihasmassa kasvaisi ja olen vartalotyypiltäni mallia tikku eli en lihokaan.[/quote]
Ei voi olla totta. Viestini julkaistiin juuri sun jälkeen, ja jos jotain olen aina halunnut, niin ohuet reidet! Vaihdetaanko? :)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt ohuiden jalkojen ihannointia kun olen aina itse kärsinyt niistä. Kaikki jumppaohjeetkin on aina tyyliä "näin saat kapeammat reidet". Haluaisin niin kovin paksummat jalat, mutta se ei onnistu. En voi sairaudan takia treenata niin että lihasmassa kasvaisi ja olen vartalotyypiltäni mallia tikku eli en lihokaan.
Ei voi olla totta. Viestini julkaistiin juuri sun jälkeen, ja jos jotain olen aina halunnut, niin ohuet reidet! Vaihdetaanko? :)
Vaihdetaan vaan :)
Pötkötissit, jenkkakahvat, selluliittiset reidet ja lyhyet ja paksut pohkeet. Ihan hyvin elämässä pärjätty näinkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä oon nyt hahmoitellut susta kuvaa aloitusviestin ja tämän perusteella ja miettinyt, että haluaisin piirtää sen paperille. Mielikuvani on aika "jännä'" ulkonäöstäsi.
Veljenikin piirteli minusta pilakuvia ollessani vielä pieni tytöntyllerö :)
Ap
No mitäs jos vaikka pinseteillä likistelisit mustapäivä tai menisit kosmetologille sitä varten.