Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "vikaa" kropassasi on?

Vierailija
16.03.2017 |

Itsellä seuraavaa:
-Räpyläjalat, siis ihan järkyt ja vielä kierot, kantapäät kääntyy sisäänpäin
-Kauhea hiusraja, sellainen Mikki Hiiri -hiusraja ja ruman väriset harmaat maantiehiukset luonnostaan
-Paksuhkot reidet
-Raskausarpia, aknearpia, leikkausarpia, luomia
-Outo nenä, leveähkö leuka, epäsymmetriset kasvot
-Huono näkö -> paksut rillit/piilarit
-Kamalat hampaat
-Allit, muutakin löllöä, pienet tissit

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ohuet lasimaiset hiukset. Jos käytän hoitoainetta nää rasvoittuu samantien ja nuolee päätä, jos en käytä niin menee takkuun. Hiuksia irtoaa ja katkeilee koko ajan. Aamulla aina hirvittää katsoa tyynyä kun se on täynnä katkenneita hiuksia. Ja menin vielä leikkaamaan nämä lyhyeksi, "koska ohuet ja melkein olemattomat hiukset näyttää paremmilta lyhyinä". Ja paskanmarjat, näytän lähinnä kaljulta. Ja en naura näille hiuksilleni vaan itken silmät päästäni melkein aina kun yritän laittaa näitä jotenkin. Anteeksi jos pilasin hyvänmielen ketjun :D Muuten kyllä pidän kropastani, kasvotkin ihan okei (jos ei lasketa perunanenää, aknearpia ja punaisuutta). Tosin mun käsiä mä todella vihaan. Kuivat, punakeltaiset, täynnä punaisia pisteitä, paksut lyhyet sormet... Eikä paljon auta että muilla sisaruksilla on hoikat kauniit kädet. Mulla nää näyttää oikeasti sairailta, vaikka olen ihan terve ja hoikka.

Vierailija
22/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän ongelma ei ole "viat" vaan olematon itsetunto. Onneksi voitte hankkia sellaisen.

No jaa, jokainen ihminen haluaisi varmaan mieluummin suorat nätit hampaat kuin vinot rumat.

Tietysti jos näkee itsessään pelkkiä vikoja niin sitten voi olla jo itsetunto-ongelmaa.

Ymmärsit sitten väärin. Pointti on juuri se, että ainahan sitä voi haluta kaikkea, mutta ei valitettavasti saa. Sitten on tehtävä valinta, jääkö vellomaan "voi kun mää oon niin ruma" vai hyväksyykö itsensä ja kantaa itsensä ylpeydellä. Mitä veikkaat, kumpi vaihtoehto tekee ihmisestä onnellisemman ja myös kiinnostavamman ja viehättävämmän muiden mielestä? Robert Hogen veli sanoi osuvasti, kun perhe mietti uutta korjaava leikkausta ja sen riskejä, että mitä järkeä on olla kasvoilta kaunis, jos ei edes näe itseään. Onko se kauneus sittenkään kaikki elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löllykkä maha vielä raskauden jälkeen. En ole läski mutta ei ne vatsalihakset sieltä pilkota niin kuin ennen.

Pelkään lähteä kovemmin treenaamaan koska nuoruuden syömishäiriö. Jos alan inhoamaan taas kehoasi ja vedän överiksi. Pyrin hyväksymään itseni ja pikku hiljaa muokkaamaan itseäni.

Kesällä aion kulkea bikineissä vaikka tuo löysä ei mihinkään katoaisi.

Vierailija
24/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tän aloituksen ja odotin lukevani vastauksia a'la AV jolle saisin kyyneleet silmissä nauraa. Ymmärrän täysin mitä ap haki tällä mutta eihän tästä ainakaan vielä mikään hauska ketju ole muodostunut. Ehkä on vielä toivoa 😊 Itse olen laiha läski, liikaa karvaa joka paikassa ja iho oudon vaalea. Aknearpia naamassa ja takapuoli roikkuu treenaamisen puutteesta.

Täältä löytyy myös arvet ja roikkupylly! Mies onneksi pitää parhaana peppuna vaikkei sitä aina jaksa uskoa.

Ei noista jaksa stressiä ottaa, voisi koittaa peppua treenata ihan kotona, on ennenkin onnistunut, nyt vain olen laiska :D

Vierailija
25/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ohuet lasimaiset hiukset. Jos käytän hoitoainetta nää rasvoittuu samantien ja nuolee päätä, jos en käytä niin menee takkuun. Hiuksia irtoaa ja katkeilee koko ajan. Aamulla aina hirvittää katsoa tyynyä kun se on täynnä katkenneita hiuksia. Ja menin vielä leikkaamaan nämä lyhyeksi, "koska ohuet ja melkein olemattomat hiukset näyttää paremmilta lyhyinä". Ja paskanmarjat, näytän lähinnä kaljulta. Ja en naura näille hiuksilleni vaan itken silmät päästäni melkein aina kun yritän laittaa näitä jotenkin. Anteeksi jos pilasin hyvänmielen ketjun :D Muuten kyllä pidän kropastani, kasvotkin ihan okei (jos ei lasketa perunanenää, aknearpia ja punaisuutta). Tosin mun käsiä mä todella vihaan. Kuivat, punakeltaiset, täynnä punaisia pisteitä, paksut lyhyet sormet... Eikä paljon auta että muilla sisaruksilla on hoikat kauniit kädet. Mulla nää näyttää oikeasti sairailta, vaikka olen ihan terve ja hoikka.

Kokeile polkkatukkaa. Sopii monille ohkaisille hiuksille. Olkapääpituista pystyy laittamaan tai sitten antaa olla. Jos nyt on tosi lyhyt en siotä mallista helppo lähteä kasvattamaan. Enhän minä sinun hiuksia näe mutta joillain saa hiukset näyttämään paksummilta.

Vierailija
26/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän ongelma ei ole "viat" vaan olematon itsetunto. Onneksi voitte hankkia sellaisen.

No jaa, jokainen ihminen haluaisi varmaan mieluummin suorat nätit hampaat kuin vinot rumat.

Tietysti jos näkee itsessään pelkkiä vikoja niin sitten voi olla jo itsetunto-ongelmaa.

Ymmärsit sitten väärin. Pointti on juuri se, että ainahan sitä voi haluta kaikkea, mutta ei valitettavasti saa. Sitten on tehtävä valinta, jääkö vellomaan "voi kun mää oon niin ruma" vai hyväksyykö itsensä ja kantaa itsensä ylpeydellä. Mitä veikkaat, kumpi vaihtoehto tekee ihmisestä onnellisemman ja myös kiinnostavamman ja viehättävämmän muiden mielestä? Robert Hogen veli sanoi osuvasti, kun perhe mietti uutta korjaava leikkausta ja sen riskejä, että mitä järkeä on olla kasvoilta kaunis, jos ei edes näe itseään. Onko se kauneus sittenkään kaikki elämässä?

Kaunein tuntemani ihminen omasta kotkanenän. Tietysti jokainen voi haluta olla täydellinen ja tämäkin nainen vihaa nenäänsä.

Minusta se tekee vain kaunoimmaksi ja persoonalliseksi, jää mieleen eikä katoa kaikkien kauniiden kasvojen sekaan.

Jotkut "vait" voivat olla vain positiivisia muiden silmissä.

Vierailija
27/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeat peräpukamat. Muuten tykkään vartalostani.

Vierailija
28/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roteva vartalo (leveät hartiat, vyötärö 62cm vaikka olen vain 154cm pitkä), rinnat pienet verrattuna leveään rintakehään, laihaläski mutta jalat lihaksikkaat, iho on vaalea ja punertava joistain kohdista, paljon luomia (kaulassa se monien vihaama palloluomi), hiukset kuivat ja pörröiset, matalat kulmat, perunanenä, suht ohuet huulet ja isot ja leveät jalkaterät (koko 38, olen lukenut että tuo koko on yleinen 170cm naisilla). Vähän niinkuin luolaihminen olen.

N20

Vierailija
29/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kenellä on huonot hampaat, niin millä lailla ne on huonot?

Vierailija
30/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tissit roikkuu.

- Epämääräiset läskikertymät epämääräisissä kohdissa vartaloa; Olen ihan normaalipainoinen ja aktiivisesti liikunnallinen. Läski ei kerry kohdallani tyypillisiin paikkoihin kuten mahaan tai perseeseen. Mm. ihan ylhäällä kyljissäni on pienet epämääriset rasvapussukat. 

- Hiukset on ohuet ja kuivakat. 

- Vaivaisen luu ja kynsisieni.

Kaikesta huolimatta pidän itseäni ihan sievänä. 

Vierailija
31/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on toinen yläetuhammas ihan reilusti vinossa ja muutama pikku alahammas myös jonkun verran vinossa. Kyllä siihen kiinnittyy huomio, tai ainakin omasta mielestä. Kaverit on kylläkin sanoneet ettei sitä huomaa, mutta en nyt sitten tiedä :) Muutenkin hampaat eri pituisia eli ei mikään suora rivi. Toki oon kiitollinen että on yleensäkin kaikki hampaat suussa.

Vierailija
32/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearpia, vinot sormet, toinen jalka lyhyempi, ientulehdus, epäsymmetriset kasvonpiirteet, paksut nilkat.

Vierailija
33/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latuskajalka, jonka yläpuolella oleva pohje on huomattavasti toista pohjetta ohuempi.

Vierailija
34/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen epäkohta on tehty korjattavaksi. En jää surkuttelemaan kropan epäkohtia vaan teen niille jotain. Suosittelen samaa ihan kaikille!

Vierailija
35/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on toinen yläetuhammas ihan reilusti vinossa ja muutama pikku alahammas myös jonkun verran vinossa. Kyllä siihen kiinnittyy huomio, tai ainakin omasta mielestä. Kaverit on kylläkin sanoneet ettei sitä huomaa, mutta en nyt sitten tiedä :) Muutenkin hampaat eri pituisia eli ei mikään suora rivi. Toki oon kiitollinen että on yleensäkin kaikki hampaat suussa.

Eli siis sulla on hyvät hampaat, ainoastaan osa vinossa. Kuten lähes jokaisella muullakin, jos ei ole oiottu.

Vierailija
36/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen epäkohta on tehty korjattavaksi. En jää surkuttelemaan kropan epäkohtia vaan teen niille jotain. Suosittelen samaa ihan kaikille!

No ei nyt ihan kaikkea korjaamaan pysty. Mulla ainakin olis edessä ihan hengenvaaralliset leikkaukset.

Vierailija
37/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska selkä,polvi vittuilee,astma,työtapaturmassa vammaantunut käsi,vyötäröllä vähän kessiä,lihaksia voisi olla enemmän.

Vierailija
38/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hampaat on sairauden (ja siitä seuranneen suun kuivuuden) vuoksi huonot, kuluneet ja paikatut, etualueen paikat rumat. Säästelen juuri rahaa, jotta pääsisi vähän korjauttamaan.

Vierailija
39/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on syntymässä tullut vamma toisessa kädessäni. Koko käsi on noin 30 cm lyhyempi, kuin toinen käsi, ja käytännössä käsi on lähes halvaantunut. Pystyn liikuttaamaan sitä jonkin verran, eli se toimii lähinnä "apukätenä". Auttaa jonkin verran käytännön asioissa, kun kädessä on edes vähän liikettä. Että joo, kyllä mä voisin Mikki Hiiri-hiusrajan ottaa.

Vierailija
40/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävällä oli syntymästä asti ollut painauma kylkiluissa jota häpesi suuresti, vanhemmilla oli mahdollisuus tehdä hänelle nuorempana leikkaus sen korjaamiseksi, mutta lääkäri oli sanonut että se on vaarallinen ja saattaa koitua tytön kohtaloksi. 

Hän ei tahtonut pitää uimapukuja tai muitakaan kyljen paljastavia kireitä vaatteita, itse pidin häntä kauniina kaikin puolin, ja se oli osa häntä.

Hän taas vähän ennen eron ottamista alkoi haukkua minua "säkin oot tollanen laiha", vaikka olin harrastukseni puolesta olin elämäni tikissä ja rasvaprosentti todella alhainen, mutta koska olen 183cm ja 80kg lähes pelkkää tiukkaa lihasta, saatan näyttää hoikalta. Kait se on joidenkin naisten mielestä kropan vika jos näyttää hoikalta huippukunnossa.

Kyseinen nainen paljastui tosin täydeksi narsistiksi, jota kiinnostanut kuin oma napa. Terveisiä vain Heidille.