Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni alkaa viimein ymmärtää, ettei kaikkea vapaa-aikaa tarvitse viettää yhdessä

Vierailija
16.03.2017 |

Puoli vuotta siinä kesti. Minulla on vaativa työ jossa joudun usein ylitöihin ja monia harrastuksia. Naisystäväni sitten usein otti itseensä, jos halusin pitkän työpäivän jälkeen puuhata omiani. Kuulemma tuntui pahalta, kun oikein _halusin_ tehdä jotain muuta kun viettää hänen kanssaan aikaa. Ja että minulla oli hauskaa näitä omia juttujani tekiessä, sekin loukkasi jotenkin. Kysyi sitten monesti haluanko edes seurustella hänen kanssaan. Tehtiin tietenkin suhteen alussa enemmän asioita yhdessä, ja naisystävä on pari kertaa avautunut että kaipaa noita aikoja.

Nyt vähitellen hän on ymmärtänyt, että aikaa voi viettää yksinkin. Viikonloput tehdään yleensä jotain kivaa, ja arkena enimmäkseen omia juttuja. Onko muut kokeneet samanlaista vääntöä parisuhteessa? Kuinka paljon vapaa-ajasta pitää käyttää kumppanin kanssa puuhaamiseen?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin kiireistä miestä vain viikonloppuisin niin vaihtaisin vähän vähemmän kiireiseen

Vierailija
2/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko erikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko erikseen?

Muutettu yhteen noin kuukausi sitten. Aika nopeasti joo, mutta järjestelyjen kannalta hyvä ratkaisu.

-ap

Vierailija
4/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi olla yksinkin" kalskahti korvaani. Millon te muka teette jotain yhdessä? Minusta oikein kehuskelet sillä, että seurustelet oman mielesi mukaan eli poimit kirsikat kakusta. Onneksi et ole mun mies.

Vierailija
5/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäreilua odottaa sinulta, että näkisit naistasi useammin mikäli et sitä kerta halua. Eihän sellainen pakotettu yhdessäolo ole oikein mistään kotoisin. Mutta koska naisystäväsi kaipaa suhteeltanne selkeästi enemmän mitä sinä pystyt antamaan, niin veikkaan että teidän suhteenne ei pysy pystyssä kovinkaan kauan kuitenkaan. Tuo nimittäin kuulostaa hänelle varmaankin enemmän löyhältä tapailulta kuin varsinaiselta seurustelulta. Kannattaa valita seuraavalla kerralla nainen joka on samoilla linjoilla kanssasi, että silloin tällöin näkeminen riittää, on varmasti sinullekin mukavampaa.

Vierailija
6/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi olla yksinkin" kalskahti korvaani. Millon te muka teette jotain yhdessä? Minusta oikein kehuskelet sillä, että seurustelet oman mielesi mukaan eli poimit kirsikat kakusta. Onneksi et ole mun mies.

Minä viihdyn yksin harrastusteni parissa. Naisystäväni tykkää nähdä paljon kavereitaan ja soitella niille, joten "yksin" oli ehkä väärä sana tuohon.

-ap

Vierailija
7/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, ennemminki naises alkaa tajuumaa, ettet sä oo sen kaiken väännön arvone, kun yrittää löytää SULLE sopivaa aikaa milloin hengata. Iha vitun perseestä, sen voin kertoa, kun olen ollut samassa asemassa kuin naises. Miks oot parisuhteessa, jos sulla ei edes riitä aika sille toiselle, vaan se on sit joku hätävara, joka tulee omien aikaa vievin harrastusten ja muiden asioiden jälkeen?

Vierailija
8/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko erikseen?

Muutettu yhteen noin kuukausi sitten. Aika nopeasti joo, mutta järjestelyjen kannalta hyvä ratkaisu.

-ap

Kaikki merkit viittaavat siihen, että suhteenne ei tule kestämään.

Jos aikuinen ihminen on omistushaluinen ja pyrkii kontrolloimaan toisen aikuisen ihmisen menemisiä, seuraukset eivät voi olla hyvät. Konsepti voi "toimia", jos kontrolloinnin uhriksi joutuva on luonteeltaan alistuva, mutta silloinkin hän kärsii ja se heijastuu suhteeseen ja sen kestävyyteen.

Kontrollointia ja manipulaatiota on monentasoista. Sitä voi tehdä niin hienokseeltaan, ettei toinen edes välttämättä tajua tulevansa kontrolloiduksi.

Älä jää tuollaiseen suhteeseen. Älä helvetissä, jos oma hyvinvointisi on tärkeä ja haluat investoida kestävään suhteeseen. Jos nämä asiat askarruttavat jo nyt, niin tilanne on huomattavasti pahempi sitten kun suhteessa siirrytään tunteiden suvantovaiheeseen eli kun se kovin huuma on takana.

Vierailija
9/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosta, jos et ymmärrä miksi kumppanis ottaa itteensä siitä, kun haluat tehdä omia juttujas työpäivän jälkeen on se, kun tietenkin sitä parisuhteessa olevat odottaa toisiltaan että on ikävä ja sitten työpäivän jälkeen mukava päästä rentoutumaan sen rakkaasi kanssa ja antaa ikävän helpottaa. Annat sellasen kuvan, että sua ei kiinnosta moinen, vaan ne omat jutut on tärkeempii. Tämän takia kumppanis myös kyseenalaistaa seurustelun, koska miksi seurustella jos et edes kaipaa sitä toista muinoin kuin viikonloppuisin, jolloin raaskit antaa aikaasi hänelle. Käy sääliks naistas, koska syö pahasti itsetuntoa käydä tuohon leikkiin.

Vierailija
10/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just, ennemminki naises alkaa tajuumaa, ettet sä oo sen kaiken väännön arvone, kun yrittää löytää SULLE sopivaa aikaa milloin hengata. Iha vitun perseestä, sen voin kertoa, kun olen ollut samassa asemassa kuin naises. Miks oot parisuhteessa, jos sulla ei edes riitä aika sille toiselle, vaan se on sit joku hätävara, joka tulee omien aikaa vievin harrastusten ja muiden asioiden jälkeen?

Kirjoitusasusi ja tekstisi sisältö nostattaa niskakarvat pystyyn.

Jos nainen kokee olevansa hätävara sen vuoksi, että miehellä on omaa elämää ns. enemmän kuin naisella itsellään, pahin ongelma on silloin naisen oman pään sisällä. Sitä ongelmaa ei voi mies korjata muuten kuin alistumalla ja toimimalla vastoin omaa tahtoaan jos joutuu luopumaan niistä asioista jotka ovat itselle tärkeitä tai tuntemaan syyllisyyttä niiden vuoksi. Ymmärrättekö te naiset että tuolla asenteella te oikeasti ammutte itseänne jalkaan?

T: mies

Vierailija
11/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä järjestelyjen kannalta hyvä? Sinulla on puhdas koti, johon palata harrastuksista ja säännöllistä seksiä?

Vierailija
12/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia taas. Mää oon nainen enkä todellakaan ymmärrä minkä takia pitäisi viettää kaikki vapaa-aika avopuolison kanssa. Sehän on vaan hyvä, että ihmiset jatkaa parisuhteen alettua myös omia harrastuksiaan ja tapaa myös ystäviään. Pitääkö muka muiden mielestä kaikki aika nysvätä kumppanin kanssa?

Vierailija
13/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on tuollainen, että haluaisi olla koko ajan yhdessä. Mulla on kuitenkin lapsi, ja ystäviä, sukulaisia ja harrastuksia. Joskus on mukava olla vielä ihan yksinkin. Hän on kauhean ahdistunut kun ollaan pari yötä erossa. Kun ollaan yhdessä, tuntuu että ei voi edes istua lukemassa, vaan hän kommentoi ja höpöttää.

Vierailija
14/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia taas. Mää oon nainen enkä todellakaan ymmärrä minkä takia pitäisi viettää kaikki vapaa-aika avopuolison kanssa. Sehän on vaan hyvä, että ihmiset jatkaa parisuhteen alettua myös omia harrastuksiaan ja tapaa myös ystäviään. Pitääkö muka muiden mielestä kaikki aika nysvätä kumppanin kanssa?

Ei pidä, jos se on molemmille ok. Ja saa viettää kaiken ajan yhdessä, jos niin haluaa. Ongelma on ae, että ovat eri mieltä keskenään.

Vierailija
15/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En voi ymmärtää ajattelutapaa, jossa ei ole muita ihmisiä kuin se oma hanipöö ja siinä takerrutaan kiinni kuin avuton pikkulapsi eikä edes vessassa osata enää käydä yksin. Hajoaisin jos mun pitäisi jättää kaikki muu elämä tärkeine harrastuksineen ja keskittyä yhden ihmisen viihdyttämiseen 247.

Sitten kun tulee ero niin ihmetellään että oho, missäs ne vanhat kaverit olikaan.

Vierailija
16/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusasusi ja tekstisi sisältö nostattaa niskakarvat pystyyn.

Jos nainen kokee olevansa hätävara sen vuoksi, että miehellä on omaa elämää ns. enemmän kuin naisella itsellään, pahin ongelma on silloin naisen oman pään sisällä. Sitä ongelmaa ei voi mies korjata muuten kuin alistumalla ja toimimalla vastoin omaa tahtoaan jos joutuu luopumaan niistä asioista jotka ovat itselle tärkeitä tai tuntemaan syyllisyyttä niiden vuoksi. Ymmärrättekö te naiset että tuolla asenteella te oikeasti ammutte itseänne jalkaan?

T: mies

Tai ap etsii itselleen samanlaisen vapaa-aika köyhän kumppanin, ja nainen etsii paremman miehen, jota kiinnostaa viettää sitä aikaa yhdessä. Ja mitä ihmettä toi lause "joutuu luopumaan niistä asioista jotka ovat itselle tärkeitä", eli se kumppani ei ole, ja jää edelleen sinne varjoon? Hieno homma, ja kivat niskakarvat sulla vissiin.

Vierailija
17/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse havahduin oman parisuhteen tilaan siinä vaiheessa, kun huomasin miehelle kodin olevan se paikka, missä hän kävi nukkumassa, syömässä, suihkussa, vaihtamassa puhtaat vaatteet ja välillä saamassa seksiä. Olihan se kiva kiitää työstä harrastukseen ja viikonloppureissuille kavereiden kanssa, kun kotona oli kuin hotellissa. Mies ei ymmärtänyt ollenkaan, miksi minä en ollut tilanteeseen tyytyväinen.

Vierailija
18/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on vähän tollanen.Itse olen aktiivinen ja liikunnallinen,toivoisin että mies olisi myös.Suhteen alussa olikin.Nyt haluaa Vain pelata pleikkaa töiden jälkeen,ei jaksa edes kititöitä.Mikäs ihme se on,huono kunto.Valittaa,että koko ajan on menoa,no se on elämää,että on ristiäisiä,synttäreitä ja ruokakaupassa käyntiä.

Olen ällikällä lyöty,miten voi muuttua noin.Olen myös tylsistynyt,en tajua miten joku saa tosta riittävästi elämäänsä.Työnsä on normityötä,ei voi jo voihtua siitä,että olisi stressaantunut.

Mitä se sun oma puuha on?

Vierailija
19/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse havahduin oman parisuhteen tilaan siinä vaiheessa, kun huomasin miehelle kodin olevan se paikka, missä hän kävi nukkumassa, syömässä, suihkussa, vaihtamassa puhtaat vaatteet ja välillä saamassa seksiä. Olihan se kiva kiitää työstä harrastukseen ja viikonloppureissuille kavereiden kanssa, kun kotona oli kuin hotellissa. Mies ei ymmärtänyt ollenkaan, miksi minä en ollut tilanteeseen tyytyväinen.

Ihan sama juttu meillä!!

Vierailija
20/154 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistavaa jos toinen haluaisi olla koko ajan yhdessä. Ei sopisi mulle ikinä sellanen mies. On jotenkin teinimeininkiä että pitäs olla aina yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme