Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko ihan noloa jo klo 21 käydä nukkumaan?

Vierailija
16.03.2017 |

Jos siinä Salkkareiden jälkeen alkais jo rauhoittumaan, 21 yrittäisi jo kömpiä sänkyyn. Onko liian aikaista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, ei ole noloa.

Vierailija
2/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä nukkumisesi olisi noloa? Minä ainakin nukun kun nukuttaa jos on mahdollisuus, vaikka sitten päivällä tai töiden jälkeen kello 17. Nukkuminen on mukavaa puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi :D En jaksa edes viikonloppuisin valvoa noin myöhään. Arkisin viimeistään 20 nukkumaan...Olen varmaan supernolo :D

Vierailija
4/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen arkisin nukkumaan 19:30-20:00. Ei oo kyllä koskaan käynyt mielessä että se olisi "noloa". Tarvitsen paljon unta että jaksan töissä.

Vierailija
5/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle joudut raportoimaan asiasta? Seuraavatko naapurisi asuntosi valotilannetta vai mihin suuntaan joudut nolouttasi selvittelemään?

Vierailija
6/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sitten nolo, arkisin nukahdan sohvalle siinä kasin maissa. Välillä jaksaa yhdeksään asti, mutta harvoin. Herätys aamuisin 5.30.

Vierailija
7/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo ajatus onko noloa yhdistyy siihen, että pikkulapset menevät nukkumaan kello 21. Aikuinen ajattelee, että pitäis kyetä valvomaan edes hiukka kauemmin. Mutta jos on pakko herätä vaikka kuudelta, niin on pakko mennä aikaisin nukkumaankin.

Vierailija
8/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen arkisin nukkumaan 19:30-20:00. Ei oo kyllä koskaan käynyt mielessä että se olisi "noloa". Tarvitsen paljon unta että jaksan töissä.

Kuin vauvat :) Vai moneltako joudut heräämään?

Vierailija
9/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle joudut raportoimaan asiasta? Seuraavatko naapurisi asuntosi valotilannetta vai mihin suuntaan joudut nolouttasi selvittelemään?

Joku kaveri tekstailee sulle seuraavasta päivästä, mutta joudut selittämään, ettet voinut enää vastata, koska nukuit. Näin esimerkiksi.

Vierailija
10/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä sitten ole paljoakaan velvollisuuksia ja harrastuksia?

Vierailija
11/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ihminen jaksaa miettiä tuollaista? Menen nukkumaan kun nukuttaa ja herään kun ei enää nukuta. Aivan sama mitä muut ajattelee. Teiniä joskus nolottaa kun äiti käy ennen yhdeksää sanomassa hyvää yötä mutta sitä nyt nolottaa kaikki mitä teen niin ihan sama sekin. 

Vierailija
12/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä sitten ole paljoakaan velvollisuuksia ja harrastuksia?

Miten niin? Käyn töissä, hoidan perheen ja harrastan. Ihan itse saan kuitenkin valita mihin aikaan mitäkin teen. 

Vierailija
13/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan heräät aamulla? :O 

Vierailija
15/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
16/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin nukkumaan menemisen nolous on teini-iän juttuja. Tsiisus...

Vierailija
17/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan normaalia että mennään jopa ennen ysiä nukkumaan. Aamulla viiden kuuden aikaan pirteänä ylös ilman herätyskelloa. En ymmärrä lainkaan tuota iltamyöhään kukkumusta.

Vierailija
18/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihi :D En jaksa edes viikonloppuisin valvoa noin myöhään. Arkisin viimeistään 20 nukkumaan...Olen varmaan supernolo :D

Oikeasti? Monelta joudut heräämään ja miksi? Mulla menee arkena harrastuksetkin lähemmäs yhdeksää, en varmaan  ole mennyt ennen yhtätoista nukkumaan  kuin sairaana. Oletko aina herännyt aikaisin vai onko tuo opittu rytmi?

Vierailija
19/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan normaalia että mennään jopa ennen ysiä nukkumaan. Aamulla viiden kuuden aikaan pirteänä ylös ilman herätyskelloa. En ymmärrä lainkaan tuota iltamyöhään kukkumusta.

Monelta sun työt sitten alkaa? Heräät aina noin aikaisin, onko työn kautta rytmitetty vai oletko aina ollut tuollainen? 

Vierailija
20/22 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Monelta joudut heräämään ja miksi? Mulla menee arkena harrastuksetkin lähemmäs yhdeksää, en varmaan  ole mennyt ennen yhtätoista nukkumaan  kuin sairaana. Oletko aina herännyt aikaisin vai onko tuo opittu rytmi?

Miksi pitäisi valvoa myöhään?!? Ilmeisesti mielestäsi myös aamuisin pitäisi nukkua pitkään?

Onneksi itsellä on sen verran selkrankaa että uskallan nukkua milloin huvittaa. Ei ole mitenkään harvinaista että mennään jo vähän klo 20 jälkeen nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme