Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
541/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se psykologi on kyllä tosi kauhea. Ei tekis mieli avautua kyllä yhtään mistään hänelle. Ja mitä ihmettä se sano Jerrylle "onko tässä nyt jotain huomionhakuisuutta"? Millä perusteella?

Joo, just näin! Jerry punnitsi tarkkaan, mitä sanoi tälle psykologille siinä kameran edessä ja tästä psykologi päätteli, että Jerry on miellyttämisenhaluinen ja huomiohakuinen? Wtf? Joka ikinen iikka varmasti asettaa sanansa tarkkaan tilanteessa, jossa häntä arvioi ihminen, joka on nimenomaan tullut arvioimaan häntä, ja kaike tallentaa vielä kamera. Just joo.

Vierailija
542/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu instasta et kerry ja Anniina seurustelee? Pahoittelen mut en jaksa selaa tätä ketjua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos nyt kuitenkin muistaisitte, että lähes kaikki ovat vielä lapsia.

Vierailija
544/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi? Ryhmäseksiä ja siitä kieltäytyjälle putoaminen kisasta? Pöyristyttävää että suutelemisesta kieltäytyvää haukutaan. Eikä aiemmilla kausilla ollut tällaista ällöttävää.

Vierailija
545/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte puhua toisten kuullen, MUTTA psykojorinat tulee töllöön!

Vierailija
546/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sen valokuvaajanaisen laahaavaa puhetta (Laila Snellman on toooiiineeen hitaaaasti puuuhuuuvaa henkiilööö)!

Vierailija
547/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuon ns psykologian sanomisisia Jerrylle minäkin. Ihan kuin olisi halunnut nöyryyttää tuota nuorta!!! Mitä ihmettä tuommonen on? Tämähän on malliala jossa pitää osata miellyttää TYÖKSEEN työnantajaakin ! Ihan asiaton kommentti!

Ihan kuin psykologia pännisi näin hyvin menestyvät nuoret???

Vierailija
548/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry oli viisaampi kyllä kuin tuo psykologi huh huh mikä emäntä.

Vierailija
549/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä jaksossa olla nyt hiukan niin että koulukiusattu asettelee suomilapsia vähän kummallisiin asentoihin kun on tilaisuus. Söpöilyääni hämää ?

Vierailija
550/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit vielä viikon apua-hommat, eivät mahtuneet edelliseen maratonviestiin. :D

MULLA ON POIKAYSTÄVÄ. Aaargh!!!! Jos kuulen ton lauseen vielä kerran, meen varmaan berserkkiraivoon. Ens jakson pikkupätkän perusteella tarviin varmaan viinapullon ja jonkun pullataikinan tai muun murjottavan, että pystyn katsomaan sen loppuun. :D Toi on ihan hiton ärsyttävää plus että en tajua Sofian ajatuksenjuoksua. Luuleko se, että esimerkiksi näyytelijöillä ei ole parisuhteita? Tai malleilla, jotka tekevät parikuvia? Apua.

JUUSO EI PUHU ENGLANTIA. Sofian kielitaidosta on puhuttu paljon, mutta tää oli musta se todellinen pommi. Musta tää on asia, joka voi jopa estää Juusoa voittamasta, jos se selviää tuomareille. (Tavallaan harmi, että ei selvinnyt, koska tuomarit olisivat salettiin tylytäneet Juusoa antaumuksella siitä, että sen pitää opetella, mikä olis motivoinut ottamaan tän puutteen vakavasti.) Jos tässä haetaan seuraava huippumallia, haussa on varmaan sellainen tyyppi, joka pystyy tekemään duunia myös ulkomailla, enkä tiedä, pystyykö Juuso. Sen pitäisi kuitenkin selvitä jokapäiväisestä elämästä, tehdä vaikutus castingissa (=työhaastattelu) ja hoitaa vielä itse kuvaus/näytös kotiin ja tällä hetkellä se ei osaa tehdä muuta kuin nauraa ja sanoa "tää ois helpompaa suomeksi". Apua! D:

Ennakkojakson katsoneena voin suositella, että osta ihmeessä se viinapullo valmiiksi :D

Vierailija
551/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S P O I L E R

W a r n i n G

.

.

.

Varo!

.

.

.

Mietteitä ensi jaksosta:

Se kellojen maahantuojafirman naispomo oli tähän asti vaativimman oloinen asiakas. Ja tottakai asiakas saakin vaatia, hänhän on maksaja. Hyvä, että hän sanoi suoraan Sofian epäonnistuneen, koska kieltäytyi suudelmakuvasta.

Nyt tosiaan ilmeni, että malliporukka on jakautunut kahtia: Vilja ja Roosa sekä Sofia ja pojat. En tiedä johtuuko Sofian huonosta suomenkielentaidosta se, että sen sanomiset tuntuu välillä vähän jyrkiltä. Ilmoitti haastattelussa suoraan, että toivoo Viljan tai oikeastaan molempien tyttöjen lähtöä, pojat saa jäädä. Ja puhuu itsestään suurimpana ennakkosuosikkina. Joo, toki onkin yksi suurimmista ennakkosuosikeista, mutta ei kuulosta kivalta, kun sanoo sen itse ääneen. Miksi muuten Sofia tykkää hengailla niin paljon talon poikien kanssa (makoilevat lähekkäin sohvilla, nojailee päätään pojan olkapäähän, jne). Eikö se sitten ole ristiriidassa sen kanssa, että kuvauksissa poikien läheisyys on nou-nou? Sofia on malliksi hyvä, mutta suurin este on Anniinan tavoin huono asenne. Sofialla tuo poikaystäväriippuvuus vaikeuttaa mallinuran luomista.

Minusta se some-haaste oli vähän turha (sumopainiasut yms). Kikattelevat Maryam ja Loopin Jekku vaikuttivat ajoittain epäkypsemmiltä kuin nämä heitä nuoremmat mallikokelaat.

Tykkäsin varsinaisista kuvauksista (4 kuvaa), oli ihana se kartanomiljöö. Tässä tosiaan kuvattiin pareja romanttisissa tunnelmissa, joten sen vuoksi varmaankin viimeksi tiputettiin poika (Henri), jotta saatiin tasaparit. Ja Henri olisi ehkä muutenkin ollut asiakkaan mielestä kuvauksiin liian androgyyninen, kun tässä oli kosintaa, heteroromantiikkaa, ym. Vähän kyllä typerää, että seuraavan kuvauksen raamit vaikuttaa siihen kenet tiputetaan.

Tippujat osasi tältä jaksolta oikeastaan arvata, mutta yllätyin siitä, että taas pudotettiim kaksi. Ja tietysti taas tyttö ja poika. Minusta taso on niin korkealla, että harmittaa luopua kerralla kahdesta hyvästä. Toki tämä kärkinelikko oli arvattavissa. Finaalissa on varmasti tyttö ja poika.

Jääköhän seuraavalla viikolla Vilja yksin, jos pojat ja Sofia viettää aikaa mieluiten keskenään?

Vierailija
552/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Robertin kuva ei ollut mikään erityisen hyvä, näytti vähän väkinäiseltä hymyltä. Tuntuu että tuomarit ja varsinkin Maryam suosii poikia ihan selvästi. Nämä tän kauden tuomarit on mun mielestä umpisurkeita.

Vierailija
553/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Robertin kuva ei ollut mikään erityisen hyvä, näytti vähän väkinäiseltä hymyltä. Tuntuu että tuomarit ja varsinkin Maryam suosii poikia ihan selvästi. Nämä tän kauden tuomarit on mun mielestä umpisurkeita.

Niinpä. Ja ei se yks hyvä kuva monen lattean joukossa tee hänestä voittaja-ainesta.

Vierailija
554/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER (lievä)

Sofia ärsyttää nihkeilyineen ehdottomasti. Ansaitsisi tippua. Toisaalta en tajua miksi kaikkien parien haluttiin suutelevan, kun keneltäkään ei suutelukuvaa kuitenkaan valittu. Paljon kauniimpia ne kuvat, joissa ovat vain intiimisti lähekkäin. En edes muista yhtäkään mainosta, jossa olisin nähnyt huulista yhteen liimautuneen parin.

Vierailija
555/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler (mini)

Jotenkin hassua, kun asiakas sanoi yhdestä kuvasta Jerryn ja Sofian olevan liian karismaattisia -> vievät huomion pois kelloilta :D No tottahan se on, että tuotteen pitää olla pääosassa, mutta minkäs sitä ihminen karismaattisuudelleen voi ;D

Vierailija
556/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu varmaan SPOILER osioon, sillä kyse on seuraavasta jaksosta:

"Minulla on poikaystävä" > "Minä ja pojat, me olemme tosi lähellä ja minä en halua nukkua tyttöjen huoneessa" > Huulemme eivät voi koskettaa photoshootissa, sillä "minulla on poikaystävä" > "Tytöt saa mennä kotiin, koska kaikki pojat on nyt lähellä mua" > Kerron myös omassa esittelyvideossani "I have a boyfriend, on my free time I am with my boyfriend" > Hipsuttelen Robertin selkää ja hengailen Jerryn olkapäillä - ihan basic, no big deal

Olen hämmentynyt.

Vierailija
557/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER (lievä)

Sofia ärsyttää nihkeilyineen ehdottomasti. Ansaitsisi tippua. Toisaalta en tajua miksi kaikkien parien haluttiin suutelevan, kun keneltäkään ei suutelukuvaa kuitenkaan valittu. Paljon kauniimpia ne kuvat, joissa ovat vain intiimisti lähekkäin. En edes muista yhtäkään mainosta, jossa olisin nähnyt huulista yhteen liimautuneen parin.

Totta. Voi olla, että haluttu tahallaan kärjistää tilannetta. Luoda draaman kaarta käsikirjoitukseen.

Vierailija
558/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin eka kertaa tuota ohjelmaa. Juontaja on mahdottoman kaunis, mutta juontajaksi televisioon hänestä ei todellakaan ole. Tuolla joku alussa kuvaili Maryamia piipittäväksi teiniksi hihityksineen, ja olen täydellisen samaa mieltä! Eihän tuosta piipityksestä saa mitään selvääkään! Jos itse onkin malli ja seurustelee julkkiksen kanssa, ne meriitit eivät vielä vähääkään riitä juontajan hommiin. Maryam piipittää ja avokkinsa Mikko taas huutaa kurkku suorana juontaessaan. Voisivat panna äänensä puoliksi tasan... Enkä katsele tuota ohjelmaa enää. Sen pituinen se. 

Vierailija
559/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryam takeltelee aina siinä pudotusvaiheessa.

Vierailija
560/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Vilja on jännästi valokuvissa paljon karismaattisempi kuin kilpasisko Sofia. Viljan silmissä on jokin erikoinen salaperäinen kipinä ja hän herättää uteliaisuuden tietää, mikä hänen tarinansa on, siis kuvissa :). Sofian huulirasvakuva oli varsin laimea ja alan olla kyllästynyt Sofian tasavahvoihin kuviin. Viljasta sen sijaan haluaisin nähdä lisää erilaisia kuvia, samoin Juusosta!  Sofia ja Jerrykin jollain tapaa ovat niin mielenkiinnottoman ilmiselviä kauneudessaan ja komeudessaan. He vain ovat hyvännäköisiä henkareita. 

Ketju on lukittu.