Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
Vierailija kirjoitti:
Onhan Robert suomenruotsalainen..
Näin mäkin oon käsittänyt, kun eikös sen porukat ole tunnettuja suomenruotsalaisia noissa heppapiireissä.
Millä perustein viikonkuva valitaan? Tuntuu, että kaikista on paljon parempia kuvia, mutta sitten valitaan huonompi. Vai otetaanko sellainen keskivahva kuva, miltä näytti suurimmasta osasta kuvista, vaikka yksi kuva olisi ollut ylitse muiden? En tietenkään ole kuvaaja tai tuomari kukalie kuvan valitsee, mutta tuntuu, että monista on aina paljon kivempia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Millä perustein viikonkuva valitaan? Tuntuu, että kaikista on paljon parempia kuvia, mutta sitten valitaan huonompi. Vai otetaanko sellainen keskivahva kuva, miltä näytti suurimmasta osasta kuvista, vaikka yksi kuva olisi ollut ylitse muiden? En tietenkään ole kuvaaja tai tuomari kukalie kuvan valitsee, mutta tuntuu, että monista on aina paljon kivempia kuvia.
Joko niin, että se kuva on oikeasti ollut se paras (mistä tiedät että parempiakin olisi ollut?) tai sitten etukäteen päätetylle putoajalle on tarkoituksella valittu vähän huonompi kuva.
Nyt lukee Sofiallakin Finland's Next Top Model contestant instassa (aiemmin siis ilman contestant-sanaa). Onkohan joku huomauttanut sille asiasta :D
Jakson 8 Ruutu.fi:n tekstikuvauksen perusteella olettaisin, että joku pudonneista otetaan takaisin (ihan vain oma arvaus joten en laita spoilerivaroitusta).
Vierailija kirjoitti:
Jakson 8 Ruutu.fi:n tekstikuvauksen perusteella olettaisin, että joku pudonneista otetaan takaisin (ihan vain oma arvaus joten en laita spoilerivaroitusta).
Mistä tuollainen käsitys? Jos meinaat tuota "pudotuksessa odottaa yllätys", niin itse veikkaisin et kukaan ei tipu siinä jaksossa tai sitten pudotuksen päätteeksi paikalle pamahtaa kaikkien kilpailijoiden läheisiä.
Miten Juuson englannin kielen tasoa ei ole enempää täällä parjattu?? MILLÄ aikoo pärjätä ulkomailla, vai meinaako että Suomessa malleilulla elättää ittensä. Apua. Toivottavasti mennyt kursseille.
Toivottavasti tuo Sofia tippuu ja pian, niin pääsee sen poikaystävän kainaloon.
Mitä toi Sofia hipsutteli Robertia tossa ennen kuvauksiin lähtöö? 😂 Wtf
Tietäähän kaikki, että Sofialla on poikaystävä...?!?
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Sofia hipsutteli Robertia tossa ennen kuvauksiin lähtöö? 😂 Wtf
Eroottista sutinaa...!
Sellaista se on...
Sofian käytös on _sietämätöntä_ 😩
Sofian suutelun esti...POIKAYSTÄVÄ...!
Toi Sofian parisuhde ei vaikuta ihan terveeltä. Onkohan se poikkis joku hullu alistaja, joka kuitenkin itse pettää koko ajan?
"minulla on poikaystävä (x 100)" + "minä haluan olla vain poikien kanssa"
wtf
Sofia ei voi kuvauksessa antaa pikkupusua, mutta on ok hengailla pelkkien poikien kanssa talolla. Aikas ristiriitaista. Luulisi, että poikaystävästäkin on pahempi että "oikeassa elämässä" ollaan lähekkäin kuin se että työtehtävänä on läheinen kuvaus.
Jerry voittaa. Ei ollut alunperin minun suosiikkini, mutta hän on paras.
Vittu mikä kitisijä toi Sofia. Yhyy, en voi pussata kun on poikaystävä. Se on sinun työtä, jos olet malli. Silti nukkuu miesten kanssa samassa huoneessa ja haluaa hengata vain heidän kanssaan. Sitten suuttuu, kun Vilja voittaa haasteen ja haluaa, että Vilja lähtee kotiin.
Huoh.
En tiiä nukkuisko Sofia sitten jossain muussa huoneessa yksinään? Kun eikös sillon kun Henrik oli vielä mukana, se puhui jotenkin siihen malliin et muut pojat nukkuu kolmistaan siinä isossa sängyssä tai ainakin samassa huoneessa, ja Henrik sanoi et nukkuu mieluummin omassa huoneessa? Niin jos Sofia on nyt muuttanut siihen huoneeseen? En kyllä ymmärrä, että minkä ihmeen takia se ei halua nukkua tyttöjen kanssa. Jos kaikki jäljellä olevat olisi tyttöjä, niin siinähän mököttäisi sit keskenään kaiken aikaa huippistalolla kun pojat oli niin kivoja ja yhyy en halua olla tyttöjen kanssa :)