Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

521/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan tullut jo esille, mut Roosasta tulee mieleen Pupulandian Jenni.

Vierailija
522/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Henrik putosi. Aluks pidin siitä, mutta siitä alkoi tulla aika negatiivinen ja toisten virheistä huomautteleva. Lisäksi sen kävely ja olemus on niin jäykkää, ettei se ehkä sovi malliksi.

Juuso ja Robert yllätti positiivisesti, mutta ne on silti tylsiä.

Jerry on yhä mun lemppari jätkistä, mutta sillä meni tosi heikosti tällä viikolla.

Roosa on mun lemppari ja aika symppis. Voi kunpa se sais lisää rohkeutta! Siinä on potentiaalia.

Vilja ei taida voittaa. Alussa luulin, että se ehkä voittais, mutta ei sen suoritukset oo olleet parhaimmistoa viime viikkoa lukuunottamatta. Ei se toki huonoinkaan ole.

Onkohan Sofialla poikaystävää ollenkaan. Miksi se pitää mainita puolen tunnin välein? Miksi??? Mun mielestä Sofia on ihan tylsä ja mieleenpainumaton. Joo se tekee just sen kuvan ku pitää, mutta se ei koskaan räväytä. Ja jos ei pysty matkustaa pois kotoa työn takia, niin ei sovi malliksi. Toi sen poikaystäväikävä on ymmärrettävää, mutta ehkä se on liian riippuvainen siitä? Tuntuu, että tälläkin viikolla Sofia vain roikkui kisassa mukana yrittämättä edes. Sehän itekin sanoi, että se ei valmistautunut kuvaan ollenkaan. Huokuu ylimielisyys.

Ärsyttää kuunnella tota psykologia, kun se sössöttää. Eihän se sille mitään mahda. Tulee vaan samanlainen kiusaantunut olo kuin Maryamia kuunnellessa D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jäi huono fiilis kun Sofia sanoi että Viljan pitäisi lähteä kotiin. Muutenkin selkeästi huomasi ettei porukka enää ole yhtenäinen.

Vierailija
524/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tää Sofia ottaa nää "lähikontakti" tilanteet (en keksiny parempaa termiä) vähän liian tosissaan. Eihän se tarkota mitään, jos halaa kuvassa jotain toista tms. Kun sehän on vaan osa mallin työtä.

Vierailija
525/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka putoaa ensi viikolla??

Vierailija
526/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja on kyllä symppis mutta joku sen ulkonäössä mättää. En haluais olla töykeä mutta sen suu on outo, rumat hampaat. Se häiritsee mua kokoajan kun katon sitä :D

Roosa on ihan hyvä. Ihan hyvä ei vaan taida riittää, en muista yhtäkään sen kuvaa.

Sofia on ulkonäöllisesti paras tytöistä. Vaikuttaa vaan tosi epäkypsältä. Kielitaidottomuuden takia saa ehkä vähän väärän kuvan myös.

(Ja kyllä suurin osa suomenruotsalaisista osaa sujuvaa suomea, lukee suomenkielisiä blogeja ja kattoo suomenkielisiä ohjelmia. Noi närppiöläiset on vaan ihan omaa kansaa :D)

Onneks Henrik tippu jo. Joku siinä ärsytti mua tosi paljon. Jäykkä ja nillitti aika paljon.

En osaa päättää mun lempparia pojista. Jerry ja Juuso on molemmat tosi hyviä. Juuso ehkä vähän ykstoikkonen mutta potentiaalia löytyy. Luonteeltaan tosi symppis. Jerry on ihana ja siitä saa tosi hyviä kuvia. Vähän ylimielinen välillä. Robert on musta hevonen. Vähän tylsä mutta voi yhtäkkiä ollaki ihan paras kuvauksissa. Se labello kuva oli ihana.

Luulen että finaalissa on Jerry ja Sofia.

Vierailija
527/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
528/1030 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Henrik tippui! Ainoa kuka kiroili usein! Välillä nega.

529/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S P O I L E R

S p o i l e r

Olen vihainen. J o s tuomareina olisi Saimi ja kumppanit, niin Sofia olisi tippunut. On pöyristyttävää, että Sofia kieltäytyy mallikuvauksesta niin, että kuvan tilaaja, Longines-, Tissot- ja Omega-merkkejä edustava tilaajakin sanoo, että plörinäksi meni. Sitäpaitsi Sofia osoitti asenteellaan, jyrkkyydellään, että ei sovi malliksi. Nimittäin kuvissa näkyi hänen ja Jerryn ristiriita, Sofia näytti niin kylmältä.

Yhtään sen parempi ei ollut Jerry. Ei hyvä. Ei voita, ei pärjää.

Vilja totesi paristaan Robertista, että 'se ei ole mulle niin läheinen kaveri kuin Henkka oli sillon'. No, mene Henkan perään, ajattelin. Robertin hevosenkäsittelytaidot tulivat hyödyksi Viljallekin, Robert ei pakoillut kuvauksissa hevosta kuten Juuso.

Eli mallikokelas, joka antoi pelolle vallan (Juuso), ja joka kieltäytyi suukosta (Sofia), saivat jatkaa. Kuvausosion toinen voittaja, Robert tippui, samoin tippui Roosa. Mutta Roosa ei onnistunut oikein. Toinen voittaja oli Vilja ja hänellä oli paras kuva. Kumpikin jäljelläolevista tytöistä on jotenkin - en keksi adjektiivia - tietyllä tavalla nirppanokka?

Meni maku koko kisasta. Itse asiassa se meni jo kun Ville tippui. Tuo Sofian käytös toi itsellekin pahan mielen.

Vierailija
530/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on poikaystävä." Aaaargh. So fucking what? Se ei liity työtehtäviin millään tavalla.

Vierailija
531/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo Sofia ihan suunnattomasti! Mitä hittoa pyrkii malliksi jos ei edes halua toteuttaa asiakkaan toiveita ääliömäisen syyn takia. Itkeekö näyttelijäkin kuvauksissa siksi ettei haluaisi pussata koska on varattu? Huhheijaa. Kaunis, mutta tuolla asenteella tuskin mallimaailmassa pärjää.

Jerry on todella komea ja kiva tyyppi, luulisin että hän voittaa.

Vierailija
532/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos noista selkeistä spoiler varoituksista!! Muita ketjuja ei voi edes lukea ellei katso etukäteen jaksoja. Tylsää koska omista kavereista ei kukaan tunnu katsovan tosi-tv:tä niin ei voi kenenkään kanssa analysoida :(

Vierailija
533/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on poikaystävä"... kuultu nyt varmaan jo sata kertaa....

Vierailija
534/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko joku muukin heittää tv:n seinään labello-jakson alussa viimeistään siinä vaiheessa, kun se ärsyttävä psykologi sanoi itkevälle Sofialle "ei se haittaa"? Sen kommentit oli vielä ärsyttävämpiä kuin "sisäisestä maailmasta" jankkaaminen...

Vierailija
535/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi juomapeli keskiviikkojen ratoksi, juo kun "minulla on poikaystävä" kuuluu. Mukavat keskiviikon tumut tulossa ensi viikollakin!

Vierailija
536/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä226 kirjoitti:

S P O I L E R

S p o i l e r

Olen vihainen. J o s tuomareina olisi Saimi ja kumppanit, niin Sofia olisi tippunut. On pöyristyttävää, että Sofia kieltäytyy mallikuvauksesta niin, että kuvan tilaaja, Longines-, Tissot- ja Omega-merkkejä edustava tilaajakin sanoo, että plörinäksi meni. Sitäpaitsi Sofia osoitti asenteellaan, jyrkkyydellään, että ei sovi malliksi. Nimittäin kuvissa näkyi hänen ja Jerryn ristiriita, Sofia näytti niin kylmältä.

Yhtään sen parempi ei ollut Jerry. Ei hyvä. Ei voita, ei pärjää.

Vilja totesi paristaan Robertista, että 'se ei ole mulle niin läheinen kaveri kuin Henkka oli sillon'. No, mene Henkan perään, ajattelin. Robertin hevosenkäsittelytaidot tulivat hyödyksi Viljallekin, Robert ei pakoillut kuvauksissa hevosta kuten Juuso.

Eli mallikokelas, joka antoi pelolle vallan (Juuso), ja joka kieltäytyi suukosta (Sofia), saivat jatkaa. Kuvausosion toinen voittaja, Robert tippui, samoin tippui Roosa. Mutta Roosa ei onnistunut oikein. Toinen voittaja oli Vilja ja hänellä oli paras kuva. Kumpikin jäljelläolevista tytöistä on jotenkin - en keksi adjektiivia - tietyllä tavalla nirppanokka?

Meni maku koko kisasta. Itse asiassa se meni jo kun Ville tippui. Tuo Sofian käytös toi itsellekin pahan mielen.

Minusta Vilja ei ole ollenkaan nirppanokan oloinen. Sofialla on paljonkin asenneongelmia. 

Vierailija
537/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tälläkin viikolla selkeistä spoiler-varoituksista! :)

Mutt huhhuh, olipa ärsyttävä jakso. Tuo huippiksen psykologi oli musta kauhea jo siinä ensimmäisessä jaksossa, mutta nyt meinasi kyllä mennä kuppi nurin. Tyyppi ei muutenkaan napannut, mutta lisäksi musta toi homma tuntui jotenkin jopa epäeettiseltä. Koulutettu psykologi kyselee tv-kameroiden edessä,17-20-vuotiailta nuorilta henkilökohtaisia asioita ja sen jälkeen analysoi nuorten sielunelämää ja persoonaa kameroille? Ja vielä moittii mallikokelaita siitä, että eivät avaudu tarpeeksi ja punnitsevat vastauksiaan tässä tilanteessa? Yöks. Toisaalta ymmärrän kyllä, että tekee varmaan ihan hyvää puhua asioista. Mutta tän olisi musta voinut hoitaa tyylikkäämmin niin, että olisivat ottaneet jonkun mallihommia tehneen, joka on suht lempeä luonteeltaan ja jolla on sosiaalista pelisilmää kuunnella ja kysyä hyviä kysymyksiä, tuonne juttukaveriksi. Ainakin mulle siitä olisi syntynyt vähemmän arveluttava vaikutelma.

Mutta tää viikko oli kyllä tehtävän puolesta mainio! Viime viestissä moitin yksi-ilmeisyydestä oikeastaan kaikkia ja toivoin leikkisyyttä ja heittäymistä ja just sitä saatiin. :) Veikkasin seuraaviksi putoajiksi 1.Robert 2.Henrik 3.Roosa, mutta tän jakson perusteella siirränkin ehkä Robertin hamaan tulevaisuuteen. Aikamoinen yllätys! Voisikin olla, että Roosan muitakin tyttöjä putoaa ennen häntä? Toivottavasti tässä ei muuten mennä tyttö-poika-pudotustahtia loppuun saakka. Tähän mennessä nähdyn perusteella Jerry ja Juuso ansaitsisivat musta finaalipaikat ja surettaisi, jos sinne pitäisi ihan periaatteesta ottaakin huonommin suoriutunut tyttö.

Näissä kuvauksissa olin Robertin lisäksi positiivisesti yllättynyt Juusosta. Oikeastaan pidin Juuson kuvaa viikon parhaana, mutta toki Robert oli myös hyvä ja lisäksi sillä oli yllätysmomentti puolellaan. (Jerryn kuva oli myös mainio mutta siitä ei jaksa enää edes yllättyä. :D)

Kun katsoi Roosan ja Viljan kuvia, musta on jännä, että se on Vilja, jolla jauhetaan heittäytymisestä ja sisäisen maailman näkymisestä. Viljan kuvassa näkyi sentään tunnetta, vaikka se ei ollutkaan ihan se tunne, mitä haettiin, ja heittäytymisessä kesti. Roosan kuvassa taas ei ollut tälläkään viikolla mitään tunnetta. "Englannin kuninkaalliset" (vai miten se nyt meni) oli musta tuomareilta tosi hyvä luonnehdinta siitä, mikä mättää. Roosa on upean näköinen ja sillä on metkat, kujeelliset kasvot, mutta ei siitä ole mitään iloa, jos kuvassa on aina sama etäinen hymy eikä lainkaan tunnetta. Ymmärrän, että koska Vilja on silminnähden aran ja epävarman oloinen (vaikka tuntuukin musta kasvaneen siinä suhteessa paljon ohjelman aikana), tuomareiden on ollut helppo tarttua siihen, että arkuus ja varautuneisuus näkyy kuvissa. Itsevarmempi olemus luonnossa ja tuomareiden tutkan alta lentäminen tässä suhteessa voi kuitenkin koitua Roosan kohtaloksi. Roosan kuvat olisivat varmaan nyt parempia, jos sitäkin olisi grillattu viisi viikkoa tunteiden näyttämisestä ja heittäytymisestä. Nyt en ole ihan varma, tajuaako Roosa edes, kuinka etäiseksi jää.

Henrikin lähtö jää harmittamaan, koska muihin verrattuna se oli valtavan ilmaisuvoimainen ja hauska. Mua jäi kuitenkin mietittyttämään, oliko talossa jotain jännitteitä Henrikin ja muiden poikien välillä? Jos mä tästä jaksosta oikein ymmärsin, kolme muuta ovat nukkuneet keskenään siellä sviitissä, mutta Henrik nukkuu yksinään poikien makkarissa? (Päättelin siitä, että heräsivät sängystä, johon mahtui aika naftisti kolme mutts ei kyllä neljättä ja joku kommentoi Henrikille poikien huoneen siisteyttä kuin ei olisi hetkeen ollut siellä. Voin toki olla väärässä.) Jos näin on ollut, kenenköhän aloitteesta näin on käynyt? Onkohan H pitänyt ideaa tyhmänä vai muut toteuttaneet sen kolmistaan miettimättä, että H:lle ei ole tilaa?

Vierailija
538/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vielä viikon apua-hommat, eivät mahtuneet edelliseen maratonviestiin. :D

MULLA ON POIKAYSTÄVÄ. Aaargh!!!! Jos kuulen ton lauseen vielä kerran, meen varmaan berserkkiraivoon. Ens jakson pikkupätkän perusteella tarviin varmaan viinapullon ja jonkun pullataikinan tai muun murjottavan, että pystyn katsomaan sen loppuun. :D Toi on ihan hiton ärsyttävää plus että en tajua Sofian ajatuksenjuoksua. Luuleko se, että esimerkiksi näyytelijöillä ei ole parisuhteita? Tai malleilla, jotka tekevät parikuvia? Apua.

JUUSO EI PUHU ENGLANTIA. Sofian kielitaidosta on puhuttu paljon, mutta tää oli musta se todellinen pommi. Musta tää on asia, joka voi jopa estää Juusoa voittamasta, jos se selviää tuomareille. (Tavallaan harmi, että ei selvinnyt, koska tuomarit olisivat salettiin tylytäneet Juusoa antaumuksella siitä, että sen pitää opetella, mikä olis motivoinut ottamaan tän puutteen vakavasti.) Jos tässä haetaan seuraava huippumallia, haussa on varmaan sellainen tyyppi, joka pystyy tekemään duunia myös ulkomailla, enkä tiedä, pystyykö Juuso. Sen pitäisi kuitenkin selvitä jokapäiväisestä elämästä, tehdä vaikutus castingissa (=työhaastattelu) ja hoitaa vielä itse kuvaus/näytös kotiin ja tällä hetkellä se ei osaa tehdä muuta kuin nauraa ja sanoa "tää ois helpompaa suomeksi". Apua! D:

Vierailija
539/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tälläkin viikolla selkeistä spoiler-varoituksista! :)

Mutt huhhuh, olipa ärsyttävä jakso. Tuo huippiksen psykologi oli musta kauhea jo siinä ensimmäisessä jaksossa, mutta nyt meinasi kyllä mennä kuppi nurin. Tyyppi ei muutenkaan napannut, mutta lisäksi musta toi homma tuntui jotenkin jopa epäeettiseltä. Koulutettu psykologi kyselee tv-kameroiden edessä,17-20-vuotiailta nuorilta henkilökohtaisia asioita ja sen jälkeen analysoi nuorten sielunelämää ja persoonaa kameroille? Ja vielä moittii mallikokelaita siitä, että eivät avaudu tarpeeksi ja punnitsevat vastauksiaan tässä tilanteessa? Yöks. Toisaalta ymmärrän kyllä, että tekee varmaan ihan hyvää puhua asioista. Mutta tän olisi musta voinut hoitaa tyylikkäämmin niin, että olisivat ottaneet jonkun mallihommia tehneen, joka on suht lempeä luonteeltaan ja jolla on sosiaalista pelisilmää kuunnella ja kysyä hyviä kysymyksiä, tuonne juttukaveriksi. Ainakin mulle siitä olisi syntynyt vähemmän arveluttava vaikutelma.

Mulla oli aivan samat ajatukset! Pistää jopa epäilemään tän kyseisen psykologin ammattitaitoa tai ainakin ammattietiikkaa. 

Vierailija
540/1030 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se psykologi on kyllä tosi kauhea. Ei tekis mieli avautua kyllä yhtään mistään hänelle. Ja mitä ihmettä se sano Jerrylle "onko tässä nyt jotain huomionhakuisuutta"? Millä perusteella?

Ketju on lukittu.