Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi24 treffit ja ilmotusten valokuvat

Vierailija
14.03.2017 |

Eivätkö ihmiset oikeasti mieti, millaisen vaikutelman kuva antaa? Esim. kaljatölkki kädessä vie halun edes lukea kyseisen henkilön ilmoitusta...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinani ilmoituksessa kuva jossa soitan kitaraa, lavalla.

Tässä kohtaa täytyy vielä mainita etten todellakaan ole mikään muusikko, ammatiltani enkä oikeastaan edes kunnolla harrastemielessä, sillä tämä on ollut ainutkertainen kokemus kun olen esiintynyt elävälle yleisellö, mutta se oli myös hieno kokemus ja koska tuttuni otti tilanteesta hyvän kuvan järkkärillä halusin sitä käyttää.

Myöhemmin haastattelin ystävien tyttöystäviä ja vaimoja ja näytin profiiliani sekä joillekin naisille töissä minut yllätti että kaikki he kokivat tämän kuvan negatiiviseksi. Yksinkertaistettuna, muusikot on renttuja jotka on syytä kiertää kaukaa, varsinkin kolmikymppiset muusikot ja vaikken siis muusikko olekaan niin vaikutelma riitti.

PS: kuvassa ei näkynyt yhtään kaljatölkkiä.

Minua ei haittaisi tuo muusikko mielikuva, mutta se saattaisi haitata ettet oikeasti juuri soita kitaraa. Tulisi mieleen että oletko huijannut vähän muissakin asioissa.

Vierailija
42/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän toi ikä meitä muuta kuin parantaa sinä tampereen nainen otappa yhteyksiä vaan 65v mieheen nuorekas vielä aloitetaan tosissaan

Eiköhän tuo sinun asia tullut jo selväksi kaikille, mene sinne suomi24 etsimään seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla