Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi24 treffit ja ilmotusten valokuvat

Vierailija
14.03.2017 |

Eivätkö ihmiset oikeasti mieti, millaisen vaikutelman kuva antaa? Esim. kaljatölkki kädessä vie halun edes lukea kyseisen henkilön ilmoitusta...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko vapaata naista täälä 65v miehelle satakunta vastaa tosi mielessä 

Vierailija
22/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi tehdä ilmoitusta minkälaisella kuvalla vaan? Ap voisi vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä, että jyvät seuloutuvat akanoista jo tuossa vaiheessa?

Vierailija
24/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Tuhma tonttu"neiti".

Nainen, 49v, Tampere

Tämä tuhma tonttu"neiti" etsii kunnon tuhmaa ja määrätietoista "iso aseista" pukkia tai pukkeja... 😉 Vaadit ja otat ja näytät tuhmalle tonttu"neidille" miten pukkia pitää miellyttää... sillä jouluhan on antamisen aikaa... 😊 Olethan mielellään 35-55v savuton ja alkoton. Eikä haittaa vaikka olisit varattu... Liian kiltit miehet eivät ole mieleeni. Tapaaminen Tampereella. Tonttu"neiti" on 49v xl kokoinen c-kupin rinnat omaava vapaamielinen savuton ja alkoton nainen. Laitahan vastausta tulemaan niin päästään lähemmin tutustumaan... P.s. sähköpostiosoite mukaan."

Nää on ihan suoraan kuin Pahkasika lehdestä

Voisihan tälläisen laittaa tekemään vaikka lumitöitä, mutta tokkopa on siihenkään.

Vierailija
25/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toi ikä meitä muuta kuin parantaa sinä tampereen nainen otappa yhteyksiä vaan 65v mieheen nuorekas vielä aloitetaan tosissaan

Vierailija
26/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on kiva trollailla 😎

M24

Vierailija
27/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi sen kuvan tulisi olla juuri sellainen kuin ap haluaa? Luuletko olevasi joku haluttu palkinto?

Vierailija
28/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä intohimoinen otan sinut vastaan missä olet tutustutaanko seksin merkeissä kiinnostaa minua 65v nuorekas antasin sinulle hyvinkin hyvää

Vierailija
29/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa selvästi kontrolloida miesten treffi-ilmoituksiakin, yök!!!

Vierailija
30/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä intohimoinen otan sinut vastaan missä olet tutustutaanko seksin merkeissä kiinnostaa minua 65v nuorekas antasin sinulle hyvinkin hyvää

Vierailija
31/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu vähän yksinkertaiselta.

Vierailija
32/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinani ilmoituksessa kuva jossa soitan kitaraa, lavalla.

Tässä kohtaa täytyy vielä mainita etten todellakaan ole mikään muusikko, ammatiltani enkä oikeastaan edes kunnolla harrastemielessä, sillä tämä on ollut ainutkertainen kokemus kun olen esiintynyt elävälle yleisellö, mutta se oli myös hieno kokemus ja koska tuttuni otti tilanteesta hyvän kuvan järkkärillä halusin sitä käyttää.

Myöhemmin haastattelin ystävien tyttöystäviä ja vaimoja ja näytin profiiliani sekä joillekin naisille töissä minut yllätti että kaikki he kokivat tämän kuvan negatiiviseksi. Yksinkertaistettuna, muusikot on renttuja jotka on syytä kiertää kaukaa, varsinkin kolmikymppiset muusikot ja vaikken siis muusikko olekaan niin vaikutelma riitti.

PS: kuvassa ei näkynyt yhtään kaljatölkkiä.

Vierailija
33/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta seksiseuraa sopiiko aika pianki kiinnostais kovasti pyytää 65v mies ja nuorekas halukas 

Vierailija
34/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta seksiseuraa sopiiko aika pianki kiinnostais kovasti pyytää 65v mies ja nuorekas halukas 

Vierailija
35/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä minäkin olen ollut jo kuusi vuotta. Kuvallisessa profiilissani käydään 1-2 kertaa kuussa. Ei tule viestejä.

Ruma mies

Vierailija
36/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toi ikä meitä muuta kuin parantaa sinä tampereen nainen otappa yhteyksiä vaan 65v mieheen nuorekas vielä aloitetaan tosissaan

Vierailija
38/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisepa välillä Iskurin ilmoituksia, niin alkavat ne Suomi24:n tyypit vaikuttaa ihan ihmisiltä, sekä kuvan että ilmoitustekstin puolesta...

Ei olisi pitänyt katsoa.

"Kunnon seksi seuraa hakee muodokas tyttö. Olen intohimoinen ja kokeilunhaluinen."

Symppis. Vaikeeta varmaan E u r o e s c o r t käyttäjälle joka on tottunu klikkaamaan missin himaan. Tajuan.

Vierailija
39/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/42 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset