Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät voi itse laittaa sitä välikapulaa kassalla?

Vierailija
14.03.2017 |

Mä en tarvitse sitä koska osaan sanoa kassalla millon mulla loppuu ostokset. En tarvi mitään tuppisuille suunniteltua junttikapulaa.

Eilen kaupassa sai taas selitellä takana olevalle millainen junttikapula se on ja se suuttui.

Jos se kapula on sulle tarpeellinen niin laita se. Minua ei kiinnosta mitä sinä teet kun minä teen just niinku ittestä tuntuu hyvältä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kapulaa jos takanani ei ole ketään. Muuten laitan.

Vierailija
22/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kapulajutut on helppoja provoja porukalle josta tuntuu että on tärkeää sanottavaa mutta mitään ei tule mieleen. Ennen nettiä sama jengi osoitti älyllistä ylivertaisuuttaan mm. raaputtamalla junan vessoihin näitä "Ullan opittua..." -juttuja muiden arvostelukyvyttömien hirnuessa kannustusta vieressä. Sellaista se nyt on kun mielenterveystyö on ulkoistettu keskustelupalstoille.

Pyöripäs nyt v*ttuun siitä lihapulla.

Ja vieläkin on älynkäyttökapasiteetti tapissa kun näin viiltävän ja terävän vastauksen naputettua. Osasitko ihan itse vai auttoiko kaverit?

En tietenkään ole yhtä älykäs kuin sinä, joten ei sun tarvitse mennä paniikkiin siellä. Ei oo kavereita, mä keksin nää jutut ihan itte. Vähänkö mä oon nokkela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan usein kaksi kapulaa eli ennen ostoksiani ja ostosteni jälkeen.

En ole saanut traumaa tilanteesta.

Vierailija
24/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaisia ahnepaskoja on paljon, kaksi kapulaa pitää rohmuta!

Vierailija
25/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suututtaa kaikkein eniten. Menisivät parantamaan muiden maailmoita muualle!!! Se on saakeli kassajono eikä mikään pihatalkoo!

Vierailija
26/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suututtaa kaikkein eniten. Menisivät parantamaan muiden maailmoita muualle!!! Se on saakeli kassajono eikä mikään pihatalkoo!

Jotkut on vaan sellaisia, että minänminämullekuuluu!

Vierailija
27/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylla ymmarra miten tasta kapulasta voi vetaa herneet nenaan. En asu Suomessa ja taalla ei tunnu olevan mitaan saantoa kapulan laitosta tai laittamatta jattamisesta. Itse laitan joskus eteen ja taakse, joskus en laita ollenkaan. En ole kenenkaan nahnyt asiasta hermostuvan oli niin tai nain. 

Ihan hyvin sen kapulan voi laittaa se takana oleva ennenkuin alkaa kasaamaan kamojaan hihnalle, sen asemesta etta alkaa siita huutamaan. Testaan taman paasiaisen Suomen reissulla. En laita IKINA kapulaa ja katotaan kuinka kay. 

Yks juttu minka usein unohdan Suomessa on hedelmien ja kasvisten punnitseminen. Taalla kun ne punnitaan kassalla. 

Vierailija
28/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän maksat ostokseni, minä en junttina tuppisuuna sano mitään, jos kassa alkaa vedellä niitä sinun piikkiisi.

Minulle kerran kävi näin, olin jo laittamassa talouspaperia sun muuta kassiin, kun seuraava asiakas sitten sille kassalle sanoi, että nämä ovat hänen ostoksiaan. Itse en edes tajunnut, mutta kyllä ne olisi minullekin kelvannut.

Olikohan kyseessä kapulakouluttaja? ;D

Vierailija
29/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kapulajutut on helppoja provoja porukalle josta tuntuu että on tärkeää sanottavaa mutta mitään ei tule mieleen. Ennen nettiä sama jengi osoitti älyllistä ylivertaisuuttaan mm. raaputtamalla junan vessoihin näitä "Ullan opittua..." -juttuja muiden arvostelukyvyttömien hirnuessa kannustusta vieressä. Sellaista se nyt on kun mielenterveystyö on ulkoistettu keskustelupalstoille.

Ja vieläkin on älynkäyttökapasiteetti tapissa kun näin viiltävän ja terävän vastauksen naputettua. Osasitko ihan itse vai auttoiko kaverit?

En tietenkään ole yhtä älykäs kuin sinä, joten ei sun tarvitse mennä paniikkiin siellä. Ei oo kavereita, mä keksin nää jutut ihan itte. Vähänkö mä oon nokkela.

Sori, kesti vähän aikaa vastata. Olin niin haltioissani sun nokkeluudesta että piti hengittää vähän aikaa paperipussiin. Kun olisi ollut muovipussi niin oisin voinut päästä samalle nokkeluuden tasolle. Ja liimaa tai tinneriä.

Vierailija
30/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän maksat ostokseni, minä en junttina tuppisuuna sano mitään, jos kassa alkaa vedellä niitä sinun piikkiisi.

Minulle kerran kävi näin, olin jo laittamassa talouspaperia sun muuta kassiin, kun seuraava asiakas sitten sille kassalle sanoi, että nämä ovat hänen ostoksiaan. Itse en edes tajunnut, mutta kyllä ne olisi minullekin kelvannut.

Näis ihmettelen, että kuvittelevatko nämä ihmiset, että saavat ostokset kenties ilmaiseksi..

Ehei, saavat vain joko odotella, että kassa poistaa ne edellisen kuitilta tai kerätä ne uudestaan...

Vierailija
31/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, kesti vähän aikaa vastata. Olin niin haltioissani sun nokkeluudesta että piti hengittää vähän aikaa paperipussiin. Kun olisi ollut muovipussi niin oisin voinut päästä samalle nokkeluuden tasolle. Ja liimaa tai tinneriä.

Ooo, melkoista verbaalitykistystä! Nyt pitää varmaan ottaa uudet pussihuikat?

Vierailija
32/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajukeita. Mä en kyllä ketään muuta ala palvelemaan. Jos ei saa kapulaa laitettua mun ostokset menee sinne sitten. Mä laitan kapulan oman ostoksieni perään, joka on ainoa oikea tapa toimia.

Vierailija
33/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedän sua nenään ja otan omat ostokseni kaupasta lähtiessä.

Vierailija
34/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajukeita. Mä en kyllä ketään muuta ala palvelemaan. Jos ei saa kapulaa laitettua mun ostokset menee sinne sitten. Mä laitan kapulan oman ostoksieni perään, joka on ainoa oikea tapa toimia.

Eikö sua haittaa, ettet sitten saa hankittua niitä tuotteita, joita varten menit kauppaan? Vai alatko kiskoa niitä sen edeltävän ostoskasseista? Ei ne ole sinun, kun et ole niitä maksanut. Sunhan pitää mennä hakemaan ne uudelleen, jos edeltävä vaan lappaa ne mukaansa, maksaa ja häipyy.

Vierailija
35/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarvitse sitä koska osaan sanoa kassalla millon mulla loppuu ostokset. En tarvi mitään tuppisuille suunniteltua junttikapulaa.

Eilen kaupassa sai taas selitellä takana olevalle millainen junttikapula se on ja se suuttui.

Jos se kapula on sulle tarpeellinen niin laita se. Minua ei kiinnosta mitä sinä teet kun minä teen just niinku ittestä tuntuu hyvältä.

Sinä siis pakkaat tuotteita kassan päässä ja samalla tarkkailet milloin tuotteesi loppuu, jolloin huudat sieltä, että ne ovat seuraavan asiakkaan tuotteita? Mitä jos laittaisit sen kapulan ja keskittyisit tavaroidesi pakkaamiseen nopeammin?

Toisekseen jälkimmäinen asiakas ei voi tietää mitenkään huutamisestasi, joten hän ei laita ostoksiaan liukuhihnalle ennen kuin saa laitettua kapulan väliin.

Itse en tosin ymmärrä vääntämistä tässä asiassa, koska voin ihan hyvin laittaa kapulan hihnalle jos edessä oleva ei sitä laita. Voin myös alkaa vain laittamaan tuotteitani hihnalle jos en yllä kapulaan ja laitan sen väliin kun pääsen kapulan kohdalle. Ei minulla jonossa seistessä ole mitään järkevää tekemistä, joten voin ihan hyvin laittaa kapulan ostosten väliin. Yleensä laitankin kapulan ostosten väliin ja työnnän vielä kapuloita taaksepäin, jotta takanani tulevakin saa siitä kapulan helposti omien ostostensa perään. 

Nykyään tosin käytän itsepalvelukassaa, joten ei tarvitse jonotella lainkaan tai käyttää kapuloita taikka pakata nopeasti, ettei seuraavan ostokset tule syliin. 

Vierailija
36/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ja vitun hailee, kuka laittaa kapulan... Välillä edellä oleva, välillä takana tuleva. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
37/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks ja vitun hailee, kuka laittaa kapulan... Välillä edellä oleva, välillä takana tuleva. Vaihtelu virkistää.

Mulla menee niin hermo näihin kassajonovirkistäytyjiin jotka yhtenä päivänä lykkää kapulaa eteen ja toisena taakse. Koittakaa jo päättää!!!

Vierailija
38/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä laitan mielelläni itse kapulan ennen ja jälkeen omien ostosten. Koska mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se kun joku lakaa lappamaan omia ostoksiaan samalla kun annan aiemman maksaa rauhassa. Samalla myös teen selkeän eron aiemman ja omien ostosten välillä.

Odotan niin sitä päivää kun kauppoihin tulee omat kassat aktiiviasiakkaille, samaan tyyliin kuin lentokentällä koneeseen meno.

Vierailija
39/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää lähinnä silloin, kun edellä oleva asiakas bloggaa liukuhihnan edustan niin, etten ylety ottamaan sitä kapulaa. Siinä kun aspa piippaa ostoksia, niin voi aloitella ostoksiensa pakkaamista ja säästää kaikkien aikaa.

Tuskin se siinä hihnalla bloggaamaan kuitenkaan alkaa...

Vierailija
40/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pienet on sinunkin ongelmat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän