Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät voi itse laittaa sitä välikapulaa kassalla?

Vierailija
14.03.2017 |

Mä en tarvitse sitä koska osaan sanoa kassalla millon mulla loppuu ostokset. En tarvi mitään tuppisuille suunniteltua junttikapulaa.

Eilen kaupassa sai taas selitellä takana olevalle millainen junttikapula se on ja se suuttui.

Jos se kapula on sulle tarpeellinen niin laita se. Minua ei kiinnosta mitä sinä teet kun minä teen just niinku ittestä tuntuu hyvältä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä oleva laittaa sen kapulan, jos on normaali, sadistit psykopaatit ja kehitysvammaiset ei laita.

Vierailija
2/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet junttikapula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vuodesta toiseen vängätä jostain kapulasta ja sen laittamisesta hihnalle? Nyt vähän hei elämää kehiin!

Vierailija
4/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edessä oleva laittaa sen kapulan, jos on normaali, sadistit psykopaatit ja kehitysvammaiset ei laita.

Mahtaa olla rankkaa olla tuollainen ääliö! Jaksamista lähipiirille.

Vierailija
5/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulapuhetta taas! Olen niin kyllästynyt kapulapuheeseen, hankkikaa suurempia ongelmia!

Vierailija
6/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hankkikaa suurempia ongelmia!

Samaa mieltä! Ja opetelkaa solvaamaan ihmisiä paremmin, tuo ap:n juttu oli aivan laimeaa länkytystä!

Vierailija
7/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hankkikaa suurempia ongelmia!

Samaa mieltä! Ja opetelkaa solvaamaan ihmisiä paremmin, tuo ap:n juttu oli aivan laimeaa länkytystä!

Tää on niin totta! Ottakaa oppia vaikka Kapteeni Haddockista!

Vierailija
8/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kuka sen kapulan laittaa?

Itse yleensä laitan ostosteni jälkeen. Joskus unohtuu ja yleensä takana tulija suhtautuu siihen normaalin ihmisen tavoin, ja laittaa itse sen kapulan siihen.

Jos edelläni oleva asiakas ei laita kapulaa ostostensa perään, osaan laittaa sen siihen itse. Ei se ole iso vaiva.

Miten tämmöisestä jaksaa kukaan kehittää draamaa.

Vierailija
9/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon tämän palstan ihmisistä jos tällainenkin aloitus voi saada yläpeukkuja.

Vierailija
10/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltainen ihminen on nimenomaan juntti. Sellainen ihminen on todellakin juntti, joka ei ota muita ihmisiä huomioon.

Vierailija
11/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kapulajutut on helppoja provoja porukalle josta tuntuu että on tärkeää sanottavaa mutta mitään ei tule mieleen. Ennen nettiä sama jengi osoitti älyllistä ylivertaisuuttaan mm. raaputtamalla junan vessoihin näitä "Ullan opittua..." -juttuja muiden arvostelukyvyttömien hirnuessa kannustusta vieressä. Sellaista se nyt on kun mielenterveystyö on ulkoistettu keskustelupalstoille.

Vierailija
12/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta viihdettä on olla laittamatta sitä vitun kapulaa, ja katsoa kun takana tuleva paiskaa sen siihen niin että säleet lentelee!

Vierailija
13/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan provon lämmittely nro. 176

Vierailija
14/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lähinnä silloin, kun edellä oleva asiakas bloggaa liukuhihnan edustan niin, etten ylety ottamaan sitä kapulaa. Siinä kun aspa piippaa ostoksia, niin voi aloitella ostoksiensa pakkaamista ja säästää kaikkien aikaa.

Vierailija
15/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn aina AP:n kaltaisilta, laittavatko he kapulan vai maksavatko minunkin ostokseni.

Se kapula laitetaan kassaa varten, koska hän ei tiedä, mitä olet kärryysi lapannut. Eräs nainen käytti muuten täysin tuota erotan omat ostokseni -argumenttia kerran. Oletkohan sama ihminen?

Vierailija
16/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut minun edessä, niin olisin survontu sen kapulan sulle rektumiin. Katotaan vieläkö olsi haluttanu keskustella aiheesta. Tarvittaessa olisin tunkenut sinne toisenkin kapulan.

Vierailija
17/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kapulajutut on helppoja provoja porukalle josta tuntuu että on tärkeää sanottavaa mutta mitään ei tule mieleen. Ennen nettiä sama jengi osoitti älyllistä ylivertaisuuttaan mm. raaputtamalla junan vessoihin näitä "Ullan opittua..." -juttuja muiden arvostelukyvyttömien hirnuessa kannustusta vieressä. Sellaista se nyt on kun mielenterveystyö on ulkoistettu keskustelupalstoille.

Pyöripäs nyt v*ttuun siitä lihapulla.

Vierailija
18/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkin on älynkäyttökapasiteetti tapissa kun näin viiltävän ja terävän vastauksen naputettua. Osasitko ihan itse vai auttoiko kaverit?

Vierailija
19/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli jo yritystä!

Vierailija
20/41 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän maksat ostokseni, minä en junttina tuppisuuna sano mitään, jos kassa alkaa vedellä niitä sinun piikkiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä