Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?
Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole oivaltanut sitä olennaisinta juttua tässä. Noiden miesten kiinnostus ap:hen ei aluksikaan ole ollut riittävän suurta. Todella moni mies alkaa "tapailemaan" jotain naista ajankulun vuoksi, seksin vuoksi, huvin vuoksi tms, vaikka ei ole ihastunut siihen naiseen. Riittää, että se nainen on ok näköinen ja ihan kiva. Mutta mies tietää ihan alusta saakka, että tästä ei ole tulossa mitään elämänmittaista juttua. Kuitenkin parinkin kuukauden suhde on monelle miehelle parempi kuin ei mitään suhdetta esim seksin ja hauskan yhdessä olon vuoksi. Tämän vuoksi jos "tarjolla" on suhde, niin mies sen suhteen haluaa, vaikka tietää koko ajan että tulee lopettamaan sen suhteen kun alkaa vähänkin kyllästyttää tai tekee mieli alkaa etsimään sitä oikeaa tai saada vaihtelua. Ap on tulkinnut noiden miestensä kiinnostuksen väärin. Ne miehet eivät ole rakastuneet ap:hen. Ne ovat varmasti tykänneet ja viihtyneet yhdessä ym, mutta eivät ole olleet alussakaan kiinnostuneita ap:sta niin paljon, että ap edustaisi heille "vaimoehdokasta".
Eli ei noiden miesten kiinnostus ole lopahtanut. Heitä ei ole alkujaankaan kiinnostanut kovin paljon. Heitä on kyllä kiinnostanut viettää aikaa (ja harrastaa seksiä) ap:n kanssa paremman puutteessa, mutta he eivät ole rakastuneet ap:hen ihmisenä. Ja millään tasoteorioilla ja ulkonäöillä ei tässä ole nyt väliä, kyseessä voi olla ap:ta paljon rumemmat tms miehet.
Ap sinun kannattaa kiinnittää jatkossa huomiota siihen, että ihastuuko mies sinuun oikeasti muutamien ensimmäisten tapaamisten jälkeen. Opettele tunnistamaan ihastunut mies ja erottamaan se "kiinnostuneesta" miehestä.
Hyvin kirjoitettu mutta lisäisin että myös naiset harrastaa tällaista.
Luultavasti mun tapailussa naisen kanssa kävi juuri noin, naisen kiinnostus minuun ei alusta alkaen ollut suurta ja sain pakit sen takia.
Olen tuon tekstin kirjoittaja, ja olen aivan samaa mieltä siitä että myös naiset harrastaa tuota. Olen itsekin alkanut tapailemaan miestä, josta tiesin että suhde ei tule jatkumaan pitkään, koska en ole ihastunut eikä kyseinen mies ollut sellainen, jonka voisin kuvitella aviomiehekseni. Ei hänessä mitään ulkoista vikaa ollut, hänen persoona vaan ei tuntunut siltä että tuossa on elämäni mies. Viihdyin kuitenkin hänen seurassaan ja harrastimme samoja juttuja (yhdessä) niin yksinäisyyteni vuoksi aloin suhteeseen hänen kanssaan. Lopetin suhteen parin kuukauden päästä kun mies ilmaisi että on rakastunut tosissaan minuun ja alkoi haluamaan vakiintumiseen liittyviä asioita. En halunnut häntä mitenkään "vedättää" vaan lopetin suhteen ettei häntä satu enempää eikä hän ala kuvitella että haluan vakiintua hänen kanssaan.
Aika julmaa toimintaa, alusta alkaen tuo on ollut vedättämistä. Tuollainen toiminta satuttaa pahasti. Mies miettii vielä pitkään mitä teki väärin ja mikä hänessä on vikana.
Ja akka voi syyttää itseään kun päätyy jonkun pleijerin panoleluksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin sinkku, huomasin kyllä aina, milloin mies oikeasti oli ihastunut. Kyllä sen huomaa. Miehestä kuin miehestä tulee tietynlainen, kun hän ihastuu tosissaan naiseen. Sitten oli niitä, jotka kyllä sanallisesti kertoivat olevansa ihastuneita, mutta käytös kertoi ihan muuta. Oltiin etäisiä, itse sai olla koko ajan se joka soittaa ym. En sitten tiedä, olenko jotenkin erityisen herkkä aistimaan toisen ihmisen tunnetiloja. Vaikka kyllä mun mielestä rakastuneen miehen tunnistaa jo kilometrien päähän.
Minulla on kyllä ihan sama kokemus. Jos olen joutunut sekunninkin edes pohtimaan, että onko tuo mies minuun aidosti ja paljon ihastunut, niin ei jatkoon. Olen kohdannut miehiä, joista olen 100% varmuudella tiennyt kilometrinkin päähän, että hän on korviaan myöten minuun rakastunut. Niiden kanssa olen sitten jatkanut, jos oma tunne on ollut sama. Jos taas olen joutunut edes hieman olemaan epävarma miehen tunteista, niin ei ole kannattanut jatkaa tutustumista. Ja miehen sanat ei ole se avain nyt tässä vaan muu käyttäytyminen. Minulle on kyllä sanottu että ollaan ihastuneita, mutta jokin käytöksessä tai yhteydenpidossa on tehnyt minut silti epävarmaksi asiasta, ja yleensä totuus on sitten ollut että mies ei ole ollut täysillä kiinnostunut, vaikka on ollut kyllä jonkin verran kiinnostunut. Minulla on ollut paljon pettymyksiä parisuhteissa ja näin jälkikäteen syynä on ollut se, että mies ei ole ollut aidosti rakastunut, jonkun verran kiinnostunut vain. Ja minä ihastuneena olen luullut liikaa. Kun oivalsin, että kannattaa alkaa suhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, joka on minuun ihan superrakastunut ja lääpällään, niin löysin onnen.
Samaa mieltä periaatteessa mutta sanoisin vielä kokemuksen kautta että tavismiehen on mahdotonta päästä parisuhteeseen naisen kanssa johon olisi superrakastunut ja lääpällään.
Itse saan jatkoa vain niiden naisten kanssa joista olen vain vähän kiinnostunut, yleensä ainoa mikä ratkaisee on ihmisen taso, jos nainen saa itseään tasokkaamman miehen niin ei hän välitä miehen kiinnostuksen tasosta.
Väittäisin, että melkein kaikki miehet haluavat parisuhteen, mutta saatavilla on usein vain niitä naisia joiden kanssa ei halua parisuhdetta. Ja jos mies ei tyydy itsetyydytykseen, voi kiusaus pelaamiseen olla suuri. Se on yhtä aikaa sekä petosta, että itsepetosta.
Konservatiivinen perhemalli naimisiin menoineen on suunniteltu estämään sekä naisten, että miesten pelaaminen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?
Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?
Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.
Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.
Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.
Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:
- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät
- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa
- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä
- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamana
Tämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?Homma menee ennemminkin näin: naiset joiden kanssa mies haluaisi parisuhteen, eivät halua häntä lainkaan. Mies ei siten saa parisuhdetta, joten hän hakee seksiä. Naiset jotka antaisivat hänelle seksiä, haluavat myös parisuhteen. Mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Seksiä saatuaan hormonitaso muuttuu ja mies tajuaa, että ei edelleenkään halua parisuhdetta naisilta, jotka ovat hänestä kiinnostuneita.
Luonto on mitä on, se on sekä naisten, että kilttimiesten murhe. Se on biologian luomaa vääryyttä ja epätasa-arvoa, josta on turha nyyhkyttää. Voit ainoastaan miettiä sitä, mitä itse teet ja koittaa toimia humaanisti.
On ihan totta, että ei mies välttämättä huijaa naista tahallaan. Vaan mies saattaa huijata itseäänkin uskottelemalla itselleen että haluan vakituisen suhteen tuon naisen kanssa. Koska ei saa muuta naista. Mutta suhdehan ei tietysti toimi, jos se perustuu johonkin itselleen uskotteluun eikä aitouteen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?
Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?
Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.
Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:
- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä
Tämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?Homma menee ennemminkin näin: naiset joiden kanssa mies haluaisi parisuhteen, eivät halua häntä lainkaan. Mies ei siten saa parisuhdetta, joten hän hakee seksiä. Naiset jotka antaisivat hänelle seksiä, haluavat myös parisuhteen. Mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Seksiä saatuaan hormonitaso muuttuu ja mies tajuaa, että ei edelleenkään halua parisuhdetta naisilta, jotka ovat hänestä kiinnostuneita.
Eli yritätkö sanoa, että se mies ei olekaan se vehkeensä vietävissä oleva kusipää? :D En tajua tuota lausettasi: mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:
Luonto on mitä on, se on sekä naisten, että kilttimiesten murhe. Se on biologian luomaa vääryyttä ja epätasa-arvoa, josta on turha nyyhkyttää. Voit ainoastaan miettiä sitä, mitä itse teet ja koittaa toimia humaanisti.
On ihan totta, että ei mies välttämättä huijaa naista tahallaan. Vaan mies saattaa huijata itseäänkin uskottelemalla itselleen että haluan vakituisen suhteen tuon naisen kanssa. Koska ei saa muuta naista. Mutta suhdehan ei tietysti toimi, jos se perustuu johonkin itselleen uskotteluun eikä aitouteen.
No niin tämähän oli näppärää. "En minä oikeasti olekaan kusipää, koska huijasin myös itseäni." Joo, uskon, että noin voi joskus käydä, mutta ei nyt sentään toistuvasti voi tuohon vedota.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Väittäisin, että melkein kaikki miehet haluavat parisuhteen, mutta saatavilla on usein vain niitä naisia joiden kanssa ei halua parisuhdetta.
Tämän allekirjoitan myös miehenä.
En pääse miellyttävien naisten kanssa suhteeseen. Jos en halua olla loppuelämääni yksin niin minun on tyydyttävä vähän epämiellyttävään naiseen, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.
Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?
Homma menee ennemminkin näin: naiset joiden kanssa mies haluaisi parisuhteen, eivät halua häntä lainkaan. Mies ei siten saa parisuhdetta, joten hän hakee seksiä. Naiset jotka antaisivat hänelle seksiä, haluavat myös parisuhteen. Mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Seksiä saatuaan hormonitaso muuttuu ja mies tajuaa, että ei edelleenkään halua parisuhdetta naisilta, jotka ovat hänestä kiinnostuneita.
Luonto on mitä on, se on sekä naisten, että kilttimiesten murhe. Se on biologian luomaa vääryyttä ja epätasa-arvoa, josta on turha nyyhkyttää. Voit ainoastaan miettiä sitä, mitä itse teet ja koittaa toimia humaanisti.On ihan totta, että ei mies välttämättä huijaa naista tahallaan. Vaan mies saattaa huijata itseäänkin uskottelemalla itselleen että haluan vakituisen suhteen tuon naisen kanssa. Koska ei saa muuta naista. Mutta suhdehan ei tietysti toimi, jos se perustuu johonkin itselleen uskotteluun eikä aitouteen.
No niin tämähän oli näppärää. "En minä oikeasti olekaan kusipää, koska huijasin myös itseäni." Joo, uskon, että noin voi joskus käydä, mutta ei nyt sentään toistuvasti voi tuohon vedota.
Miten niin vedota? Vedota missä yhteydessä? Kusipää on kusipää oli syyt mitkä tahansa. Mutta ei elämä ole keskusteluita, joissa vedotaan johonkin ja sitten saa anteeksi tai ei saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?
Homma menee ennemminkin näin: naiset joiden kanssa mies haluaisi parisuhteen, eivät halua häntä lainkaan. Mies ei siten saa parisuhdetta, joten hän hakee seksiä. Naiset jotka antaisivat hänelle seksiä, haluavat myös parisuhteen. Mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Seksiä saatuaan hormonitaso muuttuu ja mies tajuaa, että ei edelleenkään halua parisuhdetta naisilta, jotka ovat hänestä kiinnostuneita.
Eli yritätkö sanoa, että se mies ei olekaan se vehkeensä vietävissä oleva kusipää? :D En tajua tuota lausettasi: mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Et voi olla tosissasi.
Olen tosissani. Hormoneita voi verrata huumeisiin. Se oksitosiinin annos, jonka naisen hyväksynnästä ja seksuaalisesta koskettelusta saa on niin iso juttu, että siihen voi heikkotahtoinen ihan helposti ajautua.
Kukaan ei ole täydellinen itsensä rouva tai herra. Meidän primitiiviset aivot omaavat paljon enemmän valtaa kuin kukaan teistä haluaa uskoa. Me olemme evoluution luomia eläimiä ja lisääntymisvietti on voimakkain vietti mitä meillä on, sen jälkeen kun vatsa on täysi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Väittäisin, että melkein kaikki miehet haluavat parisuhteen, mutta saatavilla on usein vain niitä naisia joiden kanssa ei halua parisuhdetta.
Tämän allekirjoitan myös miehenä.
En pääse miellyttävien naisten kanssa suhteeseen. Jos en halua olla loppuelämääni yksin niin minun on tyydyttävä vähän epämiellyttävään naiseen, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Varmaan totta. Mutta kenties olet itse myös naisten näkökulmasta vähän epämiellyttävä mies. Eli saat tasoisesi naisen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Väittäisin, että melkein kaikki miehet haluavat parisuhteen, mutta saatavilla on usein vain niitä naisia joiden kanssa ei halua parisuhdetta. Ja jos mies ei tyydy itsetyydytykseen, voi kiusaus pelaamiseen olla suuri. Se on yhtä aikaa sekä petosta, että itsepetosta.
Konservatiivinen perhemalli naimisiin menoineen on suunniteltu estämään sekä naisten, että miesten pelaaminen.
Minun on kyllä vaikea näiden ketjussa esiin tulleiden seikkojen valossa uskoa, että miehet oikeasti pystyisivät pitkään parisuhteeseen edes niiden oikeasti haluamiensa naisten kanssa. Miten siinä muka miehet eivät jälkeenpäin huomaisi huijanneensa itseään ja kyllästyisi jonkin ajan päästä?
Se mitä yritin sanoa tässä oli, että jonkun kusipää, voi olla jonkun toisen unelmamies, joka ei petä ei jätä.
Vähän samaa vaivaa täällä, tosin nyt olen tällä kriittisellä muutaman kuukauden rajalla miehen kanssa, jonka rinnalla kaikki entinen elämä ja eritoten ne kaikki tapaillut kaksilahkeiset näyttää ihan harmaalta muhennokselta. Hänen kanssaan elämä on ihanaa ja saadaan toisemme hymyilemään, arki on hyvää ja juhla vielä parempaa.
Pelkään vain että oma epävarmuuteni kaataa tämän, pelkään niin paljon että hän vetää maton jalkojen alta, että meinaan koko ajan olla varpaillani ja käyttäydyn typerästi. Ehkä sinä teet samoin potentiaalisten kumppanien kanssa?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma menee ennemminkin näin: naiset joiden kanssa mies haluaisi parisuhteen, eivät halua häntä lainkaan. Mies ei siten saa parisuhdetta, joten hän hakee seksiä. Naiset jotka antaisivat hänelle seksiä, haluavat myös parisuhteen. Mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Seksiä saatuaan hormonitaso muuttuu ja mies tajuaa, että ei edelleenkään halua parisuhdetta naisilta, jotka ovat hänestä kiinnostuneita.Eli yritätkö sanoa, että se mies ei olekaan se vehkeensä vietävissä oleva kusipää? :D En tajua tuota lausettasi: mies haluaa niin paljon seksiä, että uskottelee itselleen haluavansa parisuhteen. Et voi olla tosissasi.
Olen tosissani. Hormoneita voi verrata huumeisiin. Se oksitosiinin annos, jonka naisen hyväksynnästä ja seksuaalisesta koskettelusta saa on niin iso juttu, että siihen voi heikkotahtoinen ihan helposti ajautua.
Kukaan ei ole täydellinen itsensä rouva tai herra. Meidän primitiiviset aivot omaavat paljon enemmän valtaa kuin kukaan teistä haluaa uskoa. Me olemme evoluution luomia eläimiä ja lisääntymisvietti on voimakkain vietti mitä meillä on, sen jälkeen kun vatsa on täysi.
Miksi se huume ei sitten riitä pitämään sitä parisuhdetta kasassa? Ja millä tavalla se nainen, jonka kanssa mies sitten oikeasti haluaisi sen parisuhteen, sitten eroaa siitä huijaushaluttavasta naisesta? Tai siis se parisuhde hänen kanssaan? Miksi se olisi pysyvämpi, eikä myös tällainen huumeen kaltainen, joka ajan myötä laantuu?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Konservatiivinen perhemalli naimisiin menoineen on suunniteltu estämään sekä naisten, että miesten pelaaminen.Minun on kyllä vaikea näiden ketjussa esiin tulleiden seikkojen valossa uskoa, että miehet oikeasti pystyisivät pitkään parisuhteeseen edes niiden oikeasti haluamiensa naisten kanssa. Miten siinä muka miehet eivät jälkeenpäin huomaisi huijanneensa itseään ja kyllästyisi jonkin ajan päästä?
Yhtä hyvin voi kysyä, onko nainen joka on tavoitellut vaikka rokkareita koko ikänsä, lopulta ikinä tyytyväinen siihen tavismieheen, jonka lopulta ottaa.
Naiset ja miehet ovat molemmat hankalia. Ja se ei ole kenenkään syy.
Teepä seuraavalla kerralla niin, että älä anna heti. Anna vasta useamman kuukauden seurustelun jälkeen, jos sittenkään. Tapauskohtaisesti voit harkita. Luulen, että olet liian helppo ja mielenkiinnoton.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Se mitä yritin sanoa tässä oli, että jonkun kusipää, voi olla jonkun toisen unelmamies, joka ei petä ei jätä.
Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta ei sitä kusipäisyyttä oikein voi puolustella sillä, että "kun minä nyt vain halusin seksiä, niin luulin, etten ole kusipää".
Naiset ottaa tapailun liian vakavasti. Tän takia tapailen itse sinkkuna useita eri miehiä kun tiedän heidän tekevän ihan samaa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Konservatiivinen perhemalli naimisiin menoineen on suunniteltu estämään sekä naisten, että miesten pelaaminen.Minun on kyllä vaikea näiden ketjussa esiin tulleiden seikkojen valossa uskoa, että miehet oikeasti pystyisivät pitkään parisuhteeseen edes niiden oikeasti haluamiensa naisten kanssa. Miten siinä muka miehet eivät jälkeenpäin huomaisi huijanneensa itseään ja kyllästyisi jonkin ajan päästä?
Yhtä hyvin voi kysyä, onko nainen joka on tavoitellut vaikka rokkareita koko ikänsä, lopulta ikinä tyytyväinen siihen tavismieheen, jonka lopulta ottaa.
Naiset ja miehet ovat molemmat hankalia. Ja se ei ole kenenkään syy.
Ei varmaankaan ole. Mutta sitä tavismiestä ei pitäisi sitten edes ottaa!
No eihän väitetä. Vaan että jotkut miehet huijaa naisia parisuhteeseen saadakseen seksiä. On paljon miehiä, jotka nimenomaan haluavat vakituisen parisuhteen ja perheen ja vaimon, eikä heille seksi ole ollenkaan se tärkein asia. Mutta ne miehet, jotka huijaavat naisen parisuhteeseen saadakseen seksiä ja ne miehet jotka haluavat vakiintumisen sijasta vain kevytsuhteita ajankulunsa vuoksi on se joukko miehiä, joka "näkyy". He "kierrättävät" isoa naisjoukkoa, ja näin ollen moni nainen joutuu heidän "uhrikseen" eli hyvin monella naisella on heistä kokemusta vaikka heidänlaisia miehiä ei välttämättä ole suurin osa miehistä. Ja he satuttavat monia naisia, ja näin ollen heistä puhutaan paljon esim. näillä palstoilla.