Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies herkistyi kertoessaan ettei kestä jos luulen hänen haluavan vain seksiä..

Vierailija
13.03.2017 |

Tämä oli toinen kerta kun meidän piti harrastaa seksiä. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja hieman ongelmia on ollut kun emme aina tiedä mitä suhteeltamme haluamme.
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.

Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Nyt muutama kuukausi myöhemmin hän olisi halunnut ja olemme puhuneet todella paljon seksistä ja hän on ollut asiasta innoissaan mutta h-hetkellä kun olisimme sen toteuttaneet niin miehellä tuli kyyneleet silmiin ja sanoi, että häntä sattuu jos luulen hänen tahtovan vain pillua.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.

Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.

Toisaalta mies on niin innoissaan ollut ja oli hetki ennen seksiäkin etten ymmärrä kuitenkaan. Hän ei vain pysynyt..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olis tupla win win tilanne, joku ottais suihin ja pääsis naiseltakin ottamaan. Ihan mukavalle seksielämälle tuo jo tuntuisi, ei mulla olis kiire yhdyntää harrastamaan. Jotkuthan on niin taitavia ottamaan suihin, että se voi olla jopa parempaa kuin itse yhdyntä :)

Vierailija
42/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä,saanko kysyä Ap jos annat miehellesi suuseksiä ja hän laukee antaako mies sinulle suuseksiä tämän jälkeen,vai miten tilanne jatkuu tästä?Naisena kuulostaa todella oudolle,jos olet antanut etkä saa takaisin mitään mieheltä.

Melkoisen vinksahtanut suhde seksiin, ettei vaan ap:lle olisi käynyt siinä mielessä vanhanaikaiset että on kuvitellut saavansa seksillä rakkautta ja jälkeenpäin hoksannut olleensa jokaiselle menneisyytensä miehelle pelkkä reikä jota pannaan paremman puutteessa? Nyt ap pysyy omasta mielestään koskemattomana pihtaamalla yhdyntää mutta kertoo haluavansa miellyttää miestä suihinotoilla ja sitten kuitenkin suuttuu kun mies käy vain tyhjentämässä kassinsa ap:n suuhun. Ap käy edelleen kauppaa seksillä ja yrittää nyt "pelkillä" suihinotoilla ostaa rakkautta ja aitoja tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko lähellä Turkua?

En se kyllä minä ole :D

Vierailija
44/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko lähellä Turkua?

Tuskin. Sillä sä hengailet täälä.. hommaa pallit! Vois pukee suo hyvin ;)

Vierailija
45/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa ajatella aina pahinta ihmisistä, kommenteistakin jo näkee. Ei me kaikki miehetkään olla samanlaisia, olisikin mukava jos meitäkin kohdeltaisiin ihan yksilöinä ja ihmisinä. Itse olen täysin rikkinäinen sielu vaikka ulospäin esitänkin vahvaa.

Tää on kyllä ihan totta. Naiset ei vain pysty uskomaan että miehilläkin voi olla tunteet ja hyväsydän. Näin tapailemani miehen kaupungilla naisen ja kahden pienen lapsen kanssa ja tietysti itselläkin kävi ikäviä ajatuksia että mieheni saattaisi olla varattu. Kuulin vielä näiden lasten sanovan miestäni "isäksi" ja naista äidiksi. Tietysti kaverini (naiset) olivat sitä mieltä mies on varattu ja perheellinen vaikka en itse sitä voinut uskoa todeksi. Tivasin sitten mieheltä vastauksia kun näimme seuraavan kerran. Mies selitti minun käsittäneen kaiken väärin ja että nainen jonka kanssa näin hänet oli vain hänen edesmenneen kaksoisveljensä vaimo ja että lapset luulivat häntä isäkseen koska hän näyttää niin paljon veljeltään. En edes tiennyt että hänellä oli kaksoisveli tai että hän oli kuollut! Mies ei ollut pystynyt kertomaan asiasta aikaisemmin koska hän on niin herkkä. Miehelle tuli niin paha mieli siitä että epäilin häntä niimpä anteeksipyynnöksi otin häneltä suihin ja annoin laueta peppuun. Seksiä me emme kuitenkaan harrastaneet. Haluamme odottaa oikeaa hetkeä.

Vierailija
46/48 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä,saanko kysyä Ap jos annat miehellesi suuseksiä ja hän laukee antaako mies sinulle suuseksiä tämän jälkeen,vai miten tilanne jatkuu tästä?Naisena kuulostaa todella oudolle,jos olet antanut etkä saa takaisin mitään mieheltä.

Melkoisen vinksahtanut suhde seksiin, ettei vaan ap:lle olisi käynyt siinä mielessä vanhanaikaiset että on kuvitellut saavansa seksillä rakkautta ja jälkeenpäin hoksannut olleensa jokaiselle menneisyytensä miehelle pelkkä reikä jota pannaan paremman puutteessa? Nyt ap pysyy omasta mielestään koskemattomana pihtaamalla yhdyntää mutta kertoo haluavansa miellyttää miestä suihinotoilla ja sitten kuitenkin suuttuu kun mies käy vain tyhjentämässä kassinsa ap:n suuhun. Ap käy edelleen kauppaa seksillä ja yrittää nyt "pelkillä" suihinotoilla ostaa rakkautta ja aitoja tunteita.

Olet asian ytimessä! Bonuksena mies on varattu.

Vierailija
47/48 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa ajatella aina pahinta ihmisistä, kommenteistakin jo näkee. Ei me kaikki miehetkään olla samanlaisia, olisikin mukava jos meitäkin kohdeltaisiin ihan yksilöinä ja ihmisinä. Itse olen täysin rikkinäinen sielu vaikka ulospäin esitänkin vahvaa.

Tää on kyllä ihan totta. Naiset ei vain pysty uskomaan että miehilläkin voi olla tunteet ja hyväsydän. Näin tapailemani miehen kaupungilla naisen ja kahden pienen lapsen kanssa ja tietysti itselläkin kävi ikäviä ajatuksia että mieheni saattaisi olla varattu. Kuulin vielä näiden lasten sanovan miestäni "isäksi" ja naista äidiksi. Tietysti kaverini (naiset) olivat sitä mieltä mies on varattu ja perheellinen vaikka en itse sitä voinut uskoa todeksi. Tivasin sitten mieheltä vastauksia kun näimme seuraavan kerran. Mies selitti minun käsittäneen kaiken väärin ja että nainen jonka kanssa näin hänet oli vain hänen edesmenneen kaksoisveljensä vaimo ja että lapset luulivat häntä isäkseen koska hän näyttää niin paljon veljeltään. En edes tiennyt että hänellä oli kaksoisveli tai että hän oli kuollut! Mies ei ollut pystynyt kertomaan asiasta aikaisemmin koska hän on niin herkkä. Miehelle tuli niin paha mieli siitä että epäilin häntä niimpä anteeksipyynnöksi otin häneltä suihin ja annoin laueta peppuun. Seksiä me emme kuitenkaan harrastaneet. Haluamme odottaa oikeaa hetkeä.

Kiitos nauruista!

Vierailija
48/48 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko lähellä Turkua?

Tuskin. Sillä sä hengailet täälä.. hommaa pallit! Vois pukee suo hyvin ;)

Sarjassa nunnan nännit ja ...