Mies herkistyi kertoessaan ettei kestä jos luulen hänen haluavan vain seksiä..
Tämä oli toinen kerta kun meidän piti harrastaa seksiä. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja hieman ongelmia on ollut kun emme aina tiedä mitä suhteeltamme haluamme.
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.
Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Nyt muutama kuukausi myöhemmin hän olisi halunnut ja olemme puhuneet todella paljon seksistä ja hän on ollut asiasta innoissaan mutta h-hetkellä kun olisimme sen toteuttaneet niin miehellä tuli kyyneleet silmiin ja sanoi, että häntä sattuu jos luulen hänen tahtovan vain pillua.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.
Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.
Toisaalta mies on niin innoissaan ollut ja oli hetki ennen seksiäkin etten ymmärrä kuitenkaan. Hän ei vain pysynyt..
Kommentit (48)
En ymmärrä mitään. Mies ottaa vastaan suuseksiä ja itkee jos pitäisi itsekin antaa jotain? Miksi et muka halua yhdyntää, tai edes suuseksiä, kun haluat sitä kuitenkin antaa? Onko mies aivopessyt sinut noin hölmöihin ajatuskiemuroihin vai pilailetko?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein pysy perässä / saa jujusta kiinni. Mikä sulla siis oli ongelma asian suhteen? Sen kuvan kuitenkin sain, että molemmat olette tosissanne ja mies ainakin vaikuttaa kunnioittavan sua. Sä kuitenkin epäilet miehen tarkoitusperiä, niinkö? Sä et siis halua kiirehtiä yhdynnän kanssa? Miestä mun kävi sääliksi, kun olet sanonut hänelle aika törkeästi. Vai onko hän painostanut sinua ottamaan suihin? Vai oletko itse ottanut, kun olet halunnut miellyttää? Mitä jos mies on luullut, että sinä aidosti olet sitä itse halunnut? Sitten olet haukkunut hänen sen jälkeen kuin se olisi hänen vikansa? Jos sille on kehittynyt myös trauma seksiä kohtaan, kun pelkää sun reaktiota, että suutut taas tai käsität hänet väärin?
Miesrukka terapiaan ap:n pahoista sanoista. Kohta ei pysty kyyneleiltään enää uittamaan melaansa edes ap:n suussa 😭😭😭
MiäsHenkilö kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä ja miten sen paikkaisi. Miehet ovat paljon herkempiä kuin tajuatte tai haluatte välttämättä edes tajuta. Ja me miehet emme edes aina tiedä mitä haluamme, kun haluamme seksiä, koska seksuaalinen halu on selkeä ja päälimmäinen, mutta läheisyyden kaipuu voi piilotella ja iskeä voimakkaasti kun seksiä sitten saa.... eli ensin voidaan olla kovaa kundia, lähdössä panemaan... ja sitten voi olla kyynel herkässä. Ja vääränlainen suhtautuminen naiselta voi todellakin viedä seisokin.
Juuri näin. Naiset voisvati nyt yhdessä tuumin pyytää anteeksi meiltä miehiltä.
Mies on homo tai varattu. Normaali mies nai kuin kani, kun pääsee naisen lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli toinen kerta kun meidän piti harrastaa seksiä. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja hieman ongelmia on ollut kun emme aina tiedä mitä suhteeltamme haluamme.
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Nyt muutama kuukausi myöhemmin hän olisi halunnut ja olemme puhuneet todella paljon seksistä ja hän on ollut asiasta innoissaan mutta h-hetkellä kun olisimme sen toteuttaneet niin miehellä tuli kyyneleet silmiin ja sanoi, että häntä sattuu jos luulen hänen tahtovan vain pillua.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.
Toisaalta mies on niin innoissaan ollut ja oli hetki ennen seksiäkin etten ymmärrä kuitenkaan. Hän ei vain pysynyt..
Ei seksiä? Oletko Monica Lewinski?
niinpä. Ap:n herkkä keski-ikäinen äijä on naimisissa toisaalla.
Mietin ihan samaa. Luulisi että mies jolla on mahdollisuudet parisuhteeseen itseään kymmenen vuotta nuorempaan naiseen joka antaa mielellään poskihoitoja ei kauheasti epäröisi. Ellei sitten ole varattu. Osasihan tuo Axl myös esittää monelle naiselle yhtäaikaa että seurustelee heidän kanssaan yksiavioisessa suhteessa.
Siis oletko muutoin estoton? Siis pääsetkö omin käsin onneen?
Tunteet usein näitä asioita sotkevat. Se että osaa olla fyysisesti avoin, mutta myös henkisesti avoin toiselle, se se on vasta vaikeaa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä ja miten sen paikkaisi. Miehet ovat paljon herkempiä kuin tajuatte tai haluatte välttämättä edes tajuta. Ja me miehet emme edes aina tiedä mitä haluamme, kun haluamme seksiä, koska seksuaalinen halu on selkeä ja päälimmäinen, mutta läheisyyden kaipuu voi piilotella ja iskeä voimakkaasti kun seksiä sitten saa.... eli ensin voidaan olla kovaa kundia, lähdössä panemaan... ja sitten voi olla kyynel herkässä. Ja vääränlainen suhtautuminen naiselta voi todellakin viedä seisokin.
Näin on, kuten MiäsHenkilö sanoi. Puhukaa vielä kerran kunnolla. Mieti myös, miksi haluat miellyttää miestä ja oletko toiminut tähän asti vasten tahtoasi? Jos olet, niin kerro miehelle, että haluat vielä odotella. Äläkä harrasta mitään seksiä ennenkuin oikeasti haluat. Anna myös miehen kertoa, miltä hänestä oikeasti tuntuu? Entä oletko varma, onko miehesi ollut aiemmin yhdynnässä?
Äläkä enää hauku ja säti miestäsi.
T. Herkän miehen vaimo jo 14 vuoden ajan
Mistä päin tää mies on? Oletko käynyt hänen luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein pysy perässä / saa jujusta kiinni. Mikä sulla siis oli ongelma asian suhteen? Sen kuvan kuitenkin sain, että molemmat olette tosissanne ja mies ainakin vaikuttaa kunnioittavan sua. Sä kuitenkin epäilet miehen tarkoitusperiä, niinkö? Sä et siis halua kiirehtiä yhdynnän kanssa? Miestä mun kävi sääliksi, kun olet sanonut hänelle aika törkeästi. Vai onko hän painostanut sinua ottamaan suihin? Vai oletko itse ottanut, kun olet halunnut miellyttää? Mitä jos mies on luullut, että sinä aidosti olet sitä itse halunnut? Sitten olet haukkunut hänen sen jälkeen kuin se olisi hänen vikansa? Jos sille on kehittynyt myös trauma seksiä kohtaan, kun pelkää sun reaktiota, että suutut taas tai käsität hänet väärin?
Miesrukka terapiaan ap:n pahoista sanoista. Kohta ei pysty kyyneleiltään enää uittamaan melaansa edes ap:n suussa 😭😭😭
No jos mies on oikeasti luullut, että ap on halunnut itsekin antaa suihin ja ap on ollut aloitteellinen, niin onhan se loukkaavaa saada sen jälkeen haukut päällensä. Onko ihme, jos miestä saattaa pelottaa seuraava kerta, jos pelkää haluaako nainen sittenkään oikeasti? Ei kaikki miehet ole sikoja, jotkut on oikeasti kunnollisia miehiä. Miksi naisia aina ymmärretään tällaisissa asioissa, mutta ei miehiä?
T. N37
Mikä saavutus se on pidättäytyä yhdynnästä ja todistella että haluaa muutakin kuin seksiä kun kuitenkin Ap imee miehen munaa? Aivan varmasti kuka tahansa mies voisi pidättäytyä "seksistä" vaikka vuosia jos kuitenkin saa säännöllisesti poskihoitoja. Ei hitto jotkut naiset osaa olla typeriä. Sitäpaitsi moni mies tykkää enemmän suihinotosta kuin tavallisesta yhdynnästä.
Varmaan mun mies asialla.
Minäkin tahtoisin tietää missä tapaatte? Missä päin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä kaupungin missä asuu, tavataan aina mun kotona tai hotellissa. En ole kokenut tarpeelliseksi kysellä liikaa, koska kysymykset nostavat usein kyyneleet hänen silmiinsä ja hän haluaa vain siirtyä nopeasti suuhoidolle.
Hänellä on ollut rankka varhaisaikuisuus ja esipuberteetti, sen tiedän, ja tuohtuu helposti. Esim. Ala-asteaikojen tyttöystävä pakottaa häntä pitämään vieläkin luokkasormusta vasemmassa nimettömässä.
Jotkut haluaa ajatella aina pahinta ihmisistä, kommenteistakin jo näkee. Ei me kaikki miehetkään olla samanlaisia, olisikin mukava jos meitäkin kohdeltaisiin ihan yksilöinä ja ihmisinä. Itse olen täysin rikkinäinen sielu vaikka ulospäin esitänkin vahvaa.
Mitä ihmettä,saanko kysyä Ap jos annat miehellesi suuseksiä ja hän laukee antaako mies sinulle suuseksiä tämän jälkeen,vai miten tilanne jatkuu tästä?Naisena kuulostaa todella oudolle,jos olet antanut etkä saa takaisin mitään mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä kaupungin missä asuu, tavataan aina mun kotona tai hotellissa. En ole kokenut tarpeelliseksi kysellä liikaa, koska kysymykset nostavat usein kyyneleet hänen silmiinsä ja hän haluaa vain siirtyä nopeasti suuhoidolle.
Hänellä on ollut rankka varhaisaikuisuus ja esipuberteetti, sen tiedän, ja tuohtuu helposti. Esim. Ala-asteaikojen tyttöystävä pakottaa häntä pitämään vieläkin luokkasormusta vasemmassa nimettömässä.[/quote
Anteeksi mutta.. oletko sä vähän yksinkertainen?? Sä olet TODELLAKIN vaan pussientyhjennystä varten!! Selkeesti varattu ja yhyhyy tarinat et saa reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ollut rankka varhaisaikuisuus ja esipuberteetti, sen tiedän, ja tuohtuu helposti. Esim. Ala-asteaikojen tyttöystävä pakottaa häntä pitämään vieläkin luokkasormusta vasemmassa nimettömässä.
Sä et oo ap? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo ap? :-D
Hups, eläydyin vähän liikaa ap:n juonikuvioihin!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa ajatella aina pahinta ihmisistä, kommenteistakin jo näkee. Ei me kaikki miehetkään olla samanlaisia, olisikin mukava jos meitäkin kohdeltaisiin ihan yksilöinä ja ihmisinä. Itse olen täysin rikkinäinen sielu vaikka ulospäin esitänkin vahvaa.
Silti suuseksi maittaa, vaan itkettää jos pitää alkaa kunnon panolle. Olet rikkinäinen, juu.
Hitto vähemmästäkin saa mies pahastua, kun vaaditaan kaikenlaisia temppujen tekemisiä!!!1