Deittimiehen Whattsapp-käytös, onko syytä huoleen?
Tapasin kivan miehen ja ollaan viestitelty päivittäin Whattsapissa. Paikalla ollessaankin mies vastailee minulle puolen minuutin tai välillä parin minuutin viiveellä. En ole tottunut tällaiseen ja kehittelen kauheaa draamaa päässäni asiasta. Vaikuttaa niin kuin hän chattailisi jonkun toisenkin kanssa samaan aikaan, tai jopa useamman kanssa.
Itse kirjoittelen aika pitkiäkin viestejä ja selostan asioita pitkästi, häneltä tulee lähinnä yhden rivin kommentteja. Livenä hän puhui aivan taukoamatta niin, että en ollut saada suunvuoroa ollenkaan, joten ei ole ainakaan sanallisen ilmaisun puutteesta kysymys.
Onko tähän muuta järkevää selitystä kuin se, että miehellä on kierroksessa muitakin daameja?
Kommentit (113)
Mitä jos soittaisit sille, vai onko sun puhelimessa tällaista toimintoa?
En itse viitsisi seurustella minkään whatttsapp-profiilin kanssa.
M22
Vierailija kirjoitti:
Luota vaistoosi.
Mitä se sanoo?
"Kysy AV:lla"
Onko tämän miehen numero 208 loppu?
En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta esimerkiksi whatsapp web- eli tietokone versio whatsappista saa näyttämään siltä että on koko ajan paikalla :) eli voi olla että mies tekee töitä tai jotain muuta tietokoneella ja vastailee parin minuutin välein siksi, että sovellus on vain päällä :)
Jos se seksiviesteilis jonkun naisen kanssa, niin tuskin se samaan aikaan viesteilis sun kanssas. Ainakaan niin että viive on vain 30sek-2min. Kyllä se keskittyis siihen seksiviestittelyyn täysin ja sä jäisit tyystin toiseksi. Saisit jonkun sorry, nyt pitää mennä/ei ehdi viestin. Toi 30sek-2min. viive on ihan normaali kun viestitellään. Siinä voi samalla syödä tai vaihdella telkkarikanavia tai surffailla netissä. Seksiviestit taas yksinkertaisesti on niin kiinnostavia, että känny pysyy kädessä ja vastaa heti. Telkkarit, netit ym. unohtuu.
Eli oikeesti tuo viive ei kerro mistään mitään. Oot kehitellyt nuo muiden naisten kanssa viestittelyt omassa päässäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis olet sopinut treffejä sillä ajatuksella, että perut ne, jos joku muu osoittaa enemmän kiinnostusta. :O
Perun sovitut treffit jos itse kiinnostun yhdestä miehestä niin, ettei kiinnostus tunnu yhtään epäselvältä. Mutta jos vastakiinnostus on liian epäselvää, ei välttämättä sittenkään kannata perua muita. Eikö?ap
Ja sinä et mielestäsi tee mitään väärää näitä miehiä kohtaan, joiden kanssa sovitut treffit perut? Pidät heitä varalla, kun et ole varma tästä yhdestä miehestä?
Nykyisin on yleisesti tapana tapailla useita ihmisiä samanaikaisesti. Siinä käy väkisinkin niin, että joku on vähän aikaa jollekin "varalla", koska kiinnostuksen syttymisestä siihen, että jätetään se muiden tapailu, kuluu aina jonkin verran aikaa. Pyrin tietenkin pitämään tämän ajan mahdollisimman lyhyenä.
Toisaalta, jos itse olisin samassa tilanteessa eli "varalla" jollekulle, joka ei ole vielä varma tuleeko hänen senhetkisestä kiinnostavimmasta jutustaan mitään, olisin ihan mielelläni mukana niin kauan kuin asia selviää varmaksi. Se tarkoittaisi, että minulla on vielä mahdollisuus tehdä vaikutus. Paljon mieluummin niin kuin tilanne, jossa minut pudotetaan treffilistalta varmuuden vuoksi vain siksi, ettei vain toimittaisi mitenkään väärin ketään kohtaan. Sitten jos se kiinnostava juttu kuivuukin kokoon, ja henkilö aloittaa treffailun alusta, en välttämättä saa uutta mahdollisuutta jatkaa tapailua hänen kanssaan (erityisesti jos olemme olleet yhteydessä vain Tinderissä eli yhteystietoja ei ole vaihdettu).
Varmaan ihmisillä on näissä erilaisia toiveita ja tapoja toimia.
apKas siinä sinulle vastaus. Mies pelaa ihan samoilla korteilla kuin sinä. Sinä saatat olla tällä hetkellä se varasija, tai olet ykkönen ja siellä varasijalla on muita kuin sinä. Mikä tässä nyt on ongelma?
Kysymys, jota pohdin, on seuraava: Kannattaako minun tässä tilanteessa perua sovitut treffit muiden kanssa vai ei?
ap
No ei tietenkään kannata perua. Miksi ihmeessä pitäisi perua? En näe yhtään syytä siihen, vaikka tämän miehen kanssa ajan kanssa jotain kehittyisikin.
Jos luit ketjun muita vastauksia, niin osan mielestä jo se on pyhäinhäväistys, että minulla ylipäänsä on sovittuna muita treffejä.ap
Ei ole pyhäinhäväistys paitsi siinä tapauksessa, että edellytät samaa omilta treffikumppaneiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mulla on tota samaa viivettä ihan Nordean chatissäkin, vaikka kysyn jotain ihan yksinkertaista asiaa. Varmasti toinen osapuoli hoitelee vain yhtä asiakasta kerrallaan, mutta kun ei nämä nuoret osaa kymmensormijärjestelmää, niin sitä vastausta joutuu odottelemaan.
Tämänkin herran kohdalla arvelisin, ettei vaan ole niin nopea kirjoittamaan.
Miten se kirjoitusnopeus sitten kuitenkin maagisesti muuttuu heti, kun aletaan puhua seksistä?
Viiveen pituudesta jankkaajille: tarkoitan tuolla viiveellä sitä aikaa, joka kuluu viestin perille menemisestä siihen, kun mies lukee sen ja aloittaa vastaamisen. Kyllä pari minuuttia on jo aika joka tuntuu sellaiselta että miehellä on muitakin keskusteluja menossa samaan aikaan.
ap
On tää jännä, miten eri tavalla eri ihmiset voivat asioista ajatella.
Minun mielestäni pari minuuttia on todella lyhyt viive vastaamiseen. Minusta niin lyhyt viive kertoo siitä, että mies pitää hyvin tärkeänä vastata sinulle nopeasti, olet hänen tärkeysjärjestyksessään korkealla sijalla. Jos hänellä on yhtä aikaa muitakin keskusteluja käynnissä, olet todennäköisesti hänen keskustelukavereistaan se, jolle hän vastaa ensimmäisenä. Parin minuutin viivehän selittyy jo sillä, että hän lukee sinun viestisi ja ehkä jonkun muunkin viestin ja miettii hetken mitä niihin vastaa.
Seksiviesteily puolestaan on mitä ilmeisimmin niin intensiivistä puuhaa miehelle, että silloin sinä saat hänen jakamattoman huomionsa. Silloin hän ei tee mitään muuta samanaikaisesti, ei katso telkkaria, surffaa netissä taikka keskustele muiden kanssa. Normiviestejä vaihtaessahan on ihan tavallista tehdä muutakin samalla.
Toki hänellä voi olla muitakin avoimia keskusteluja silloin, kun sinun kanssasi tavallisesti chattailee. Mutta toisista naisista se ei kyllä kerro yhtään mitään. Yleensä ihmiset käyttävät WhatsAppia myös kavereidensa ja perheenjäsentensä kanssa viestittelyyn. Sehän ei ole mikään deittisovellus.
No miehet nyt vaan on tollasia putkiaivoja että kun seksiteema pistetään päälle niin focus on siinä. Sen sijaan en tajua miten saat puolen tai kahden minuutin viiveestä hidasta. Olen nainen ja alkais aika pian ahdistaa jos joku tykittää kovin usein/paljon/tiiviisti. Puhelin on tosiaan keksitty. Soita niin saat vastauksia saman tien. Sinuna ap katsoisin ne muut treffit läpi, höllää vähän. Olet tavannut hepun kerran ja nyt jo teet päätelmiä siitä että se "pettää". Ette ole suhteessa joten miehellä on täysi oikeus katsastaa muutkin vaihtoehdot. Tai ei vaan tiedä mitä vastaa "samantien". Ahdistavaa tuollainen takertuvuus. Kauhea vatvominen ja skenaarioiden pyörittely.
Noista seksiviesteistä vielä, jos asia vaivaa sinua, älä mene mukaan. Sano suoraan että haluat tutustua ensin yläpään kautta. Jos menet mukaan seksiviesteilyyn, annat miehelle tasan sen kuvan että se on sitä mitä sinäkin haluat.
Ne pidemmät viestit kannattaa säästää sähköpostiin tai soitella/tavata, ei kukaan jaksa sellaisiin paneutua kännykällä jos muutoinkaan.
Vähän epätoivoiselta vaikuttaa tuo miehen etsintä ja siitä miehestä kiinni pitäminen. Et ole ilmeisesti enää ihan nuorikaan kun on suht pitkät suhteet takana. On hyvä osata olla yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mulla on tota samaa viivettä ihan Nordean chatissäkin, vaikka kysyn jotain ihan yksinkertaista asiaa. Varmasti toinen osapuoli hoitelee vain yhtä asiakasta kerrallaan, mutta kun ei nämä nuoret osaa kymmensormijärjestelmää, niin sitä vastausta joutuu odottelemaan.
Tämänkin herran kohdalla arvelisin, ettei vaan ole niin nopea kirjoittamaan.
Miten se kirjoitusnopeus sitten kuitenkin maagisesti muuttuu heti, kun aletaan puhua seksistä?Viiveen pituudesta jankkaajille: tarkoitan tuolla viiveellä sitä aikaa, joka kuluu viestin perille menemisestä siihen, kun mies lukee sen ja aloittaa vastaamisen. Kyllä pari minuuttia on jo aika joka tuntuu sellaiselta että miehellä on muitakin keskusteluja menossa samaan aikaan.
Edelliselle vastaajalle, joka antoi ymmärtää että olen vainoharhainen takertuja: minulla on ollut yksi yli viiden vuoden ja toinen yli kymmenen vuoden suhde menevien miesten kanssa, eikä tuollainen aihe ole koskaan ollut noissa suhteissa pöydällä. Tiivistäen: en ole.
ap
Pari minuuttia on aika, joka menee ihan helposti moneen kotona normaaisti tehtävään asiaan, esim vessassa käymiseen, kahvikupin kaatamiseen, voileivän tekemiseen, hampaiden pesuun, facebookiin kirjautumiseen, vaatteiden vaihtamiseen, roskapussin viemiseen tms. Tai jos hän ei ole kotona, hän voi olla astumassa autosta/bussista/junasta ulos, kiipeämässä rappuja tai ihan mitä tahansa. Ja vaikka ei olisikaan tekemässä mitään näistä, pelkästään television katselu voi aiheuttaa tuollaisen viiveen. Etkö sinä oikeasti koskaan yhtään mieti, mitä sinä vastaat, vaan alat heti kirjoittaa, kun olet saanut viestin luettua? Tai etkö sinä tee samaan aikaan mitään muuta, kun viestittelet jonkun kanssa? Istut vain paikallasi tekemättä mitään?
Mies on seksiaddikti. Ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä. Usko mua.
Olen jokaisen ihastukseni kohdalla tiennyt heti, että haluanko naisen vai en. Tilanne ei ole koskaan muuttunut, vaikka olisi pari kuukautta viestitellyt. Se mies joko haluaa tai ei halua. Mikään välimallin viritelmä ei tule toimimaan.