Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti kalliista proteiinivanukkaista ja proteiinipatukoista, ostin sitten säkin irtiksiä ja suklaapatukan

Vierailija
12.03.2017 |

sanoin, että jos häntä ei kiinnosta tukea minua tässä asiassa niin ihan sama! Itseppä joutuu makkaroitani puristelemaan & katselemaan..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne proteiinituotteetnon pelkkää kusetusta ja rahastusta. Monet ihan yhtä pahoja kuin irtokarkit. Jätä herkut ja niiden korvikkeet kauppaan, liiku ja syö oikeaa ruokaa kohtuullisesti.

Vierailija
22/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap usko  tiedän miltä susta tuntuu, olen itse tunnesyöjä myös!  Valinnoilla voi vähän vaikuttaa, esim. Popcornit ja ruissipsit perunalastujen asemasta!  Suklaanmakuinen palari treeni jälkeen sammuttaa ainakin mulla makeanhimon loppupäiväksi :)  Ja sitten on mustapapu-browniet, johon olen ihan addiktoitunut :D Jos juot alkoholia, valitse kuiva omppusiideri. Limsasta sokeriton versio .

mutta tärkein kaikista on se liikunta. jos et salille jaksa, mene edes  pienelle lenkille! tai  jumppaa kotona.

T. ennen 162/80  nyt 162/72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitättekö tosiaan, että kahvin kanssa proteiinpatukka jossa sokeria 3g ei ole terveellisempi  kuin joku Mars tai Lion?! tai että proteiinirahka ei ole parempi valinta kuin Kermainen mangojugurtti?  Että on ihan sama syökö leffan aikana jäätelöä vai korvaako sen rahkalla ja mehukeitolla? 

ap

Kaikki nuo on ihan turhaa energiaa. Itseäsi huijaat.

Vierailija
24/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitättekö tosiaan, että kahvin kanssa proteiinpatukka jossa sokeria 3g ei ole terveellisempi  kuin joku Mars tai Lion?! tai että proteiinirahka ei ole parempi valinta kuin Kermainen mangojugurtti?  Että on ihan sama syökö leffan aikana jäätelöä vai korvaako sen rahkalla ja mehukeitolla? 

ap

Normirahka ja mehukeitto nyt varmaan onkin terveellisempi vaihtoehto kuin jäätelö, mutta katso sitä proteiinipatukan sisällysluetteloa. Suklaapatukasta sentään tietää mitä suurin osa niistä aineista on, mutta prodepatukoiden sisällysluettelo on vaan peloittava. Sokeria siinä ehkä ei ole, mutta ne sokerinkorvikkeet eivät ole terveellisiä. Sitä paitsi joidenkin tutkimusten mukaan "tekosokerin" syöminen lisää makeanhimoa, koska se makeus saa kropan odottamaan sokeria ja kun se ei saa sitä, makeanhimo yltyy.

Mitä tarkoitat proteiinirahkalla? Tavallinen rahka sisältää paljon proteiinia, joten sisältääkö se proteiinirahka enemmän? Todennäköisesti et tarvitse niin paljon proteiinia, koska kuntoilet vain pari kertaa viikossa, joten kokeile vaikka hedelmiä yms. Itse olen addiktoitunut kukkakaalin naposteluun. :)

Proteiinirahkat on niitä maustettuja paskarahkoja, jotka sisältävät vähemmän proteiinia kuin rahka. Kusetustatahan ne ovat eivätkä mitenkään terveellisiä.