Oletko unelma ammatissasi?
Kommentit (30)
Olin pitkään unelma-ammattissani, mutta sitten alaa alettiin vetää alas; tuli netti ja itsepalvelu. Opiskelin uuden ammatin, jota olen tehnyt nyt 10 vuotta. On tämä ihan ok työ, mutta ei välttämättä unelma-ammatti.
Jos olisi taloudellisesti mahdollista, hankkisin vielä kolmannen ammatin. Ikävä kyllä siinä hommassa vaan joutuisi yksityisyrittäjäksi, mutta saisi luultavasti tehdä sitä mistä pitäisi.
Nykyinen ammatti oli aikaisemmin minulle harrastus, ja harrastuksesta tuli työ. Samoin tämä uusi ala, johon haluaisin hakeutua on myös nykyisin harrastus.
Kun harrastus muuttuu työksi, onko se enää silloin kivaa? Tätä olen miettinyt paljon.
No en... Olen töissä päiväkodissa. Päätelkää siitä! Kamala työ, mutta leipää pitää saada.
Olen. Sain unelmieni työpaikan nyt tammikuussa, ja olen ikionnellinen. En keksi paremmin minulle sopivaa työtä, saan käyttää vahvuuksiani ja pääsen loistamaan. Lisäksi elämänlaatuni on parantunut huomattavasti, kun työssä ei ole sellaisia stressaavia osa-alueita, joita on ollut aiemmissa tehtävissä.
Unelma-ammatissani olen, mutta en unelmatyössäni.
Olen nuorena ollut, kampaajana, nyt olen eläkkeellä.
Missä vaan 🥰 ihana ihminen sopeutuu kaikkialle.
En alkuperäisessä unelma-ammatissani, mutta uudemmassa kyllä.
Olen ehdottomasti.
a.p