Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu anoppiasi!

Vierailija
09.03.2017 |

Mä aloitan: se on kuollut. Jo ennen kuin miehen kanssa tavattiin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihana anoppi! Boheemi taiteilija, jonka asenne elämään on, että kaikki onnistuu. Istutaan monesti tuntikausia anoppilan keittiössä juttelemassa punkun ja sillivoileipien voimin. Anopista sain itselleni sellaisen "äidin" jota olisin tarvinnut jo aiemmin. Jos erottaisiin miehen kanssa, niin en tiedä ikävöisinkö enemmän häntä vai anoppia. 😂

Punkkua ja ...silliä.🤔

Vierailija
22/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa aikuisille pojilleen. On kuulemma hottis ja ikää 75-vuotta. Kännäilee ja sammuu kesällä mökillä. Ei alkoholiongelmaa vaan nauttii shamppanjaa ja drinkkejä. Huuti miehelleen kun mies joutui eturauhasleikkaukseen. Ongelma oli, että "jos mies ei pysty seksiin".

Puhui kahvipöydässä siitä kun mökillä oli nähnyt alastomia miehiä ja kertoi siinä sitten elinten koot.

Osaa kuulemma saksaa hyvin vaikka on lukenut sitä koulussa 1 vuoden 60 vuotta sitten.

Shopia Lorenin näköinen omasta mielestä...

Saisinko yhteystiedot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihana anoppi! Boheemi taiteilija, jonka asenne elämään on, että kaikki onnistuu. Istutaan monesti tuntikausia anoppilan keittiössä juttelemassa punkun ja sillivoileipien voimin. Anopista sain itselleni sellaisen "äidin" jota olisin tarvinnut jo aiemmin. Jos erottaisiin miehen kanssa, niin en tiedä ikävöisinkö enemmän häntä vai anoppia. 😂

Sittenhän sä voisit naida anoppisi!

Vierailija
24/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina kiva mulle ja muistaa synttärit. :)

Vierailija
25/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huomaavainen ihminen! Ei tunge itseään meidän elämäämme, mutta auttaa aina. 

Vierailija
26/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on oikeesti ihan mahtava. Hän on vähän sellainen muumimammatyyppinen hössöttäjä. Ja toisaalta hänessä tulee aika usein esille hämmästyttävän paljon samoja piirteitä kun Ulla Taalasmaassa. Hän on mukava, vähän hyysäävä ja äärettömän utelias. Ei pelkää olla oma itsensä. Tykkään hänestä :)

Vierailija
27/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on hienotunteinen. Isänsä kuoli sodassa ja jäi tyttärelle täydeksi mysteeriksi, kun ei lähes 70 yhdessä eletyn vuoden aikana kysynyt äidiltään mitään, ei kertaakaan, omasta isästään, äitinsä vihitystä aviomiehestä.

Muuten kyllä soiteltiin ja juteltiin niitänäitä joka päivä ja asuivat yhdessä vuosikausia.

Vierailija
28/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin tungettele ja utele henkilökohtaisuuksia tai pelmahda kylään yllättäen. 

Ei ainakaan ääneen arvostele minua ja koettaa olla mukava, vaikka en taatusti hänen suosikkiminä ole, eikä ajatusmaailmamme juuri kohtaa. 

Huomio omasta halustaan hienosti mun ruoka-ainerajoitteet, kun käydään siellä kylässä, eikä tee asiasta numeroa. 

On joskus auttanut muuttohommissa ja eläinten hoidossa, auttanee myös tulevaisuudessa, jos tarvetta on. 

Vierailija
29/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on miellyttävämpi ihminen kuin oma mieheni, hänen poikansa. En ymmärrä miten niin mukavasta, sydämellisestä ja kiltistä ihmisestä on voinut syntyä niin pahansuopa ja ilkeä lapsi. Ei uskoisi äitiksi ja pojaksi. 

Vierailija
30/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäväinen ja rivakka. Matotkin vaihtoi kun olin päiväunilla.

Vierailija
31/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja auttavainen, huolehtija. Kohtelee minuakin kuin omaa tytärtä. Lähettää aina terveiset myös minulle kun mieheni kanssa silloin tällöin soittelevat. Hyvä tyyppi.

Vierailija
32/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu kaukana, Ja onneksi käy vain silloin kun olen työmatkalla, koska ei yksinkertaisesti pidä minusta, joten olen itsekkin käynyt vuosien varrella häntä vierastamaan. Kun en kerta kelpaa, niin ei sitten väkisin.

Vierailija
33/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjivä keskustelu, mul ei oo anoppia.

Vierailija
34/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tuomitse, on sellanen kuunteleva ja auttava. Sen tekemät synttärikortit on ihan parhaita, kirjottaa sinne aina pitkät pätkät tekstiä, joka on jollain tavalla tosi henkilökohtasta ja kaunista; osaa huomata jokaisessa ihmisessä ne hyvät puolet :)

Vierailija
35/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa olla moukkamainen ja piilovittuilla tarvittaessa.

Vierailija
36/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paikalla tarvitaan, ei tuomitse, on aina kiva ja ystävällinen minulle vaikken lähes kahdenkymmenen vuoden aikana ole päässyt selville siitä mitä hän minusta ajattelee. On hyvä emäntä, viettää mielellään aikaa lastemme kanssa.

Vierailija
37/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa olla moukkamainen ja piilovittuilla tarvittaessa.

No jopa on kehu.

38/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt ketju, mutta sanontahan kuuluu että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa.

Vierailija
39/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi kuolla kuusikymppisenä.