Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu anoppiasi!

Vierailija
09.03.2017 |

Mä aloitan: se on kuollut. Jo ennen kuin miehen kanssa tavattiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa aina. Siinäpä se ..

Vierailija
2/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää vanhasta rockmusiikista kaiken ja henkii edelleen sitä tyyliä, mahtava tyyppi.

Vierailija
4/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin mielellään läsnä lastenlastensa elämässä, käy kylässä ja ottaa lapsia luokseen usein. Touhuaa myös lasten kanssa kaikkea mukavaa. Minun kanssani käy kulttuuritapahtumissa ja ravintoloissa, nautitaan samantyylisistä asioista ja tapahtumista. On poikansa, minun mieheni elämässä mukana, jaksaa kysellä kuulumiset ja tsempata kaikessa mitä elämä eteen tuo.

Kiitos L!

Vierailija
5/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa aina. Siinäpä se ..

Meillä melkein sama. Mies sanookin minulle, että äitinsä haluaa auttaa.

Vierailija
6/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kasvattanut erinomaisen hienon miehen minulle.

Vierailija
7/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan paras. Kuoli kohta kun mentiin naimisiin ja jätti ison perinnön. Olen kyllä kaivannut häntä kun lapsiakin on tullut. Olis ollut kiva verrata isäänsä pienenä.

Vierailija
8/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuollut. Ja kuoli onneksi kivuliaasti ja hitaasti.

Vierailija
9/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kasvattanut erinomaisen hienon miehen minulle.

Minulla sama.

Kerää meille marjoja. Hoitaa pihaa ja kasvimaata. Neuloo, ompelee ja kutoo meille.

Vierailija
10/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hautakivi on paljo komiampi ku muitten siinä rivissä...

Vierailija
11/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei ole!

M

Vierailija
12/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytti mieheni.

Vierailija
13/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ihminen, todella älykäs. on kasvattanut lapsensa hyvin ja  siinä samalla väitellyt tohtoriksi :)

Vierailija
14/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asuu 8000 kilometrin päässä, eikä puhu sanaakaan suomea. Antaa vaimolle melko paljon rahaa.

Vierailija
15/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuollut. Ja kuoli onneksi kivuliaasti ja hitaasti.

Täytyy sanoa, että et ole kyllä yhtään jalompi tai parempi ihminen kuin anoppisi. Pahempi anoppi olet todennäköisesti joskus itse.

Vierailija
16/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa aikuisille pojilleen. On kuulemma hottis ja ikää 75-vuotta. Kännäilee ja sammuu kesällä mökillä. Ei alkoholiongelmaa vaan nauttii shamppanjaa ja drinkkejä. Huuti miehelleen kun mies joutui eturauhasleikkaukseen. Ongelma oli, että "jos mies ei pysty seksiin".

Puhui kahvipöydässä siitä kun mökillä oli nähnyt alastomia miehiä ja kertoi siinä sitten elinten koot.

Osaa kuulemma saksaa hyvin vaikka on lukenut sitä koulussa 1 vuoden 60 vuotta sitten.

Shopia Lorenin näköinen omasta mielestä...

Vierailija
17/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana anoppi! Boheemi taiteilija, jonka asenne elämään on, että kaikki onnistuu. Istutaan monesti tuntikausia anoppilan keittiössä juttelemassa punkun ja sillivoileipien voimin. Anopista sain itselleni sellaisen "äidin" jota olisin tarvinnut jo aiemmin. Jos erottaisiin miehen kanssa, niin en tiedä ikävöisinkö enemmän häntä vai anoppia. 😂

Vierailija
18/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää vanhasta rockmusiikista kaiken ja henkii edelleen sitä tyyliä, mahtava tyyppi.

Olispa ihana, kun olis anoppi, jolla on jokin erityinen kiinnostuksen kohde. Vähän nyt kyllä kateudenkärpänen puraisi.

Vierailija
19/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa aikuisille pojilleen. On kuulemma hottis ja ikää 75-vuotta. Kännäilee ja sammuu kesällä mökillä. Ei alkoholiongelmaa vaan nauttii shamppanjaa ja drinkkejä. Huuti miehelleen kun mies joutui eturauhasleikkaukseen. Ongelma oli, että "jos mies ei pysty seksiin".

Puhui kahvipöydässä siitä kun mökillä oli nähnyt alastomia miehiä ja kertoi siinä sitten elinten koot.

Osaa kuulemma saksaa hyvin vaikka on lukenut sitä koulussa 1 vuoden 60 vuotta sitten.

Shopia Lorenin näköinen omasta mielestä...

Ja kuulemma hänelle paras aviomies olisi ollut professori...

Vierailija
20/39 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ihminen, auttelias mutta vastaavasti myös kiireinen töineen, lapsineen ja menoineen. Kovasti ei olla ehditty tutustumaan, tapaamiset ovat alkuajan välimatkan ja nykyisin kiireiden vuoksi jäänyt aika harvaan.

Anopilla on myös aika kadehdittava kroppa, kuitenkin viisi lasta pukannut maailmaan! Minä en urheilusta huolimatta ollut ennen lapsiakaan niin upeassa kunnossa. Vähän toivon, että vartalotyyppi periytyisi lapsillemme miehen, eikä minun puoleltani :D.