Marian leuan arvesta länkyttäjät, Instagramissa näkyy syy
Kommentit (10)
Eikö se vitun Veitola ole saanut jo tarpeeksi julkisuutta tällä palstalla?
Huoh. Päättelin jo taannoin että hänelle on tehty oikomishoitoa ennen leukanivelen siirtoleikkaus. Ei sen kummempaa draamaa. Melkein jouduin itsekin samaan muttei alaleuka ollut niin pahasti takana.
Minä tossa ykspäivä mietin, että kuinka julmia ihmiset on. Maria nuori vielä. Hänen ulkonäkönsä haukuttu. Leuat, vaalennetut hiukset yms. Miettikää omalle kohalle. Oikeesti. Ite en ole arpia huomannut, minusta hänen ulkonäkönsä on ok. Vaaleita hiuksia en ole nähnyt.
Mua niin suututtaa se Saagim. Näin ilkeän haukkumisen sai someen Mariasta aikaiseksi.
Tämä on kiusausta. Lapset ottavat mallia kouluun. Jos aikuiset tekevät, miksi lapsilta kielletään?
Vierailija kirjoitti:
Minä tossa ykspäivä mietin, että kuinka julmia ihmiset on. Maria nuori vielä. Hänen ulkonäkönsä haukuttu. Leuat, vaalennetut hiukset yms. Miettikää omalle kohalle. Oikeesti. Ite en ole arpia huomannut, minusta hänen ulkonäkönsä on ok. Vaaleita hiuksia en ole nähnyt.
Mua niin suututtaa se Saagim. Näin ilkeän haukkumisen sai someen Mariasta aikaiseksi.
Tämä on kiusausta. Lapset ottavat mallia kouluun. Jos aikuiset tekevät, miksi lapsilta kielletään?
Uskottavuuden nimissä olisi varmasti tasapuolista jos tuomitsisit Marian harrastaman piiloivallisen kiusaamisen myös.
En tajunnu, voitko avata asiaa?