Onko olemassa fiksuja miehiä, jotka eivät petä edes henkisellä tasolla?
Niin. Eli minulle sekä fyysinen että henkinen pettäminen ovat yhtä kamalia asioita. Onko olemassa miehiä, jotka eivät petä ollenkaan avioliiton aikana?
Olen eroamassa juuri pettäjästä. Yritettiin korjata liittoa lähes vuosi, mutta ei siitä mitään tullut. Nyt on ero edessä, mutta pelottaa, etten voi luottaa enää miehiin. :(
Kommentit (48)
Minäkin minäkin yksisarvisiin ja muihin satuolentoihin.. ei sellasia miehiä ole olemassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennus vielä henkiseen pettämiseen. Tarkoitan sillä salassa pidettävää kanssakäymistä naisen kanssa. Siihen sisältyy tapaamisia, viestittelyjä, tunteiden tunnustamista jne. Ja omalle puolisolle näistä jutuista ei kerrota.
ap
Ei toi ole henkistä pettämisestä vaan pettämistä.
en tiedä mitä tarkoitat noilla yksisarvi-puheilla, mutta tämä pettäminen on todella rikkonut minut kappaleiksi, enkä voi luottaa enää kehenkään mieheen. Toivoisin nyt tukea .
Ap
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennus vielä henkiseen pettämiseen. Tarkoitan sillä salassa pidettävää kanssakäymistä naisen kanssa. Siihen sisältyy tapaamisia, viestittelyjä, tunteiden tunnustamista jne. Ja omalle puolisolle näistä jutuista ei kerrota.
ap
Mikä on sitten henkistä pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
en tiedä mitä tarkoitat noilla yksisarvi-puheilla, mutta tämä pettäminen on todella rikkonut minut kappaleiksi, enkä voi luottaa enää kehenkään mieheen. Toivoisin nyt tukea .
Ap
Älä aloita uutta suhdetta ennen kuin pystyt luottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei aavistustakaan. Pitää jostain elokuvatähdestä, joka ei muistuta omaa vaimoa? 😂
Pettämistähän tuo on, jos tunteiden tunnustaminen tarkoittaa rakkauden, ihastumisen, kiintymyksen, halun tms tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on pettäjien ja toisaalta ylimustasukkaisten ihmisten keksimää semantiikkaa asioiden hämärtämiseksi. Joko joku pettää sinua tai ei. Joko toisen käytös sopii sulle tai ei. Muija menisi mun selän takana sekstailemaan jonkun kölvin kanssa niin se olisi siimä. Miksi vtussa mä keskustelisin iät ajat siitä millä nimellä sitä ku$ipäisyyttä tulisi kutsua?
Onhan niitä pallien ja aivojen kutistajia joka eri älypuhellimisiin luottamuksiin.
Tai aivottomiin älypuhelimen sijaan.
Onhan niitä luurankojakin ja niitä ketkä elävät niiden toivossa.
KYLLÄ NIITÄ LÖYTYY. KUNHAN VAIN HERÄSIN ÄSKEN!
Vierailija kirjoitti:
ap
No olen minäkin tehnyt noin ja olen nainen. Samoin tekee miehen työkaverinainen, kaverin vaimo ja hänen ex vaimonsa.
En puolustele ollenkaan. Sanompa vain, että se ei ole sukupuolisidonnainen asia vaan yksilöistä kiinni. Suunnilleen yhtä moni pettää miehissä ja naisissa, jostain syystä jälkimmäisistä ei vaan puhuta yhtä paljon, ehkeivät jää yhtä usein kiinni vrt 'naisen vaisto'.
Kannattaa tottua siihen ajatukseen, että sinua tullaan pettämään joka ikisessä suhteessa, olit sitten mies tai nainen. Se on vain valitettava totuus.
Mies, "joka ei ole suhteen aikana pettänyt", ei vain ole jäänyt siitä kiinni.
98% miehistä pettää ja 85-90% naisista pettää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tottua siihen ajatukseen, että sinua tullaan pettämään joka ikisessä suhteessa, olit sitten mies tai nainen. Se on vain valitettava totuus.
Mies, "joka ei ole suhteen aikana pettänyt", ei vain ole jäänyt siitä kiinni.
98% miehistä pettää ja 85-90% naisista pettää.
Saisiko lähdetiedon noille prosenteille.
Ap kylläkin kuvaa henkistä pettämistä.
Varsinainen pettäminen on minusta sellaista, jossa on seksiä. Yleensä naisten on vaikeaa antaa anteeksi henkinen ja miesten fyysinen pettäminen.
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä jätkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on pettäjien ja toisaalta ylimustasukkaisten ihmisten keksimää semantiikkaa asioiden hämärtämiseksi. Joko joku pettää sinua tai ei. Joko toisen käytös sopii sulle tai ei. Muija menisi mun selän takana sekstailemaan jonkun kölvin kanssa niin se olisi siimä. Miksi vtussa mä keskustelisin iät ajat siitä millä nimellä sitä ku$ipäisyyttä tulisi kutsua?
Mutta tuossahan ei olla sekstailtu.
Miehet ja naiset pettävät aivan yhtä lailla. Turha on erikseen kumpaakaan sukupuolta sättiä.
Itse olen mies, 40v, en ole kertaakaan pettänyt, eikä tee mielikään. Kyse enemmänkin elämänasenteesta ja moraalitajusta, kuin sukupuolesta.
Laitoin alapeukun kun ajattelin henkisen pettämisen olevan esim. fantasiointia, ja sitähän ei voi keltään estää tai kieltää. Olisi itsellenikin ahdistava ajatus, jos en saisi fantasioida vaikka jostain filmitähdestä tms yksityisesti.
Mutta kun näköjään henkinen pettäminen onkin sitä että konkreettisesti tavataan jotain naista ja puhutaan tunteista, niin sehän on selvää tulella leikkimistä ja vain fyysisen pettämisen tai jopa jättämisen esiaste.
ap