Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Emilien Jacquelin
Martin Fourcade
Colin Firth
Jamie Dornan
Hahaa, joku muukin huomannut tämän ihanan ranskalaisurheilijan. :)
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyy 💕💕
Siis mua suorastaan hävettää miten paljon kuolaan Zelenskyä. Tuntuu siltä ettei mun pitäisi. Mut se on vaan niin älyttömän kuuma.
Onko tästä poistunut viestejä vastikään? Miksihän ei saa ihastella Hyun Biniä? Korealaista näyttelijää? :O Ehkä on toinen samanlainen ketju.
Näyttelijä Haley Lu Richardson
Miehenä (joka tykkää sota ja toimintaleffoista) olen katsonut hänen kaikki leffat, jopa sen yhden joka kertoi arkkitehtuurista joka ei yleensä aiheena kiinnostaisi tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy
Voi pyhät poskipäät sentään. hnnnnng
Tämä on kyllä herkku. Onneksi tulossa lisää, missä kuolata häntä, Peaky Blinders kausi 6 Netflixillä 10.6.2022, hänellä on myös päärooli Christopher Nolanin Oppenheimer-elokuvassa jota kuvataan parhaillaan. Jylhän ulkonäön lisäksi hänessä viehättää irlantilainen aksentti ja älykkyys ja miellyttävyys jolla hän aina puhuu haastatteluissa (kuten eilen julkaistussa näyttelijä-ohjaaja Dax Shepardin podcastissa jonka eilen julkaistussa jaksossa oli vieraana
). Sekin, että hän elää tavallista elämää perheensä kanssa Irlannissa eikä ole mennyt mukaan omituiseen pröystäilevään tähti-elämäntapaan. Olen lukenut Twitteristä, että ajaa Minillä ja ulkoiluttaa perheen koiraa päivittäin ja juttelee toisten koiranulkoiluttajien kanssa kuin olisi ihan tavis.Mulla on myös pari poliitikko-ihastusta, Zelenskyi nyt uusin kun on niin urheakin, ja Ranskan Macron.
Toimittaja Annastiina Heikkilä. Oi...
Alan Rickman, ennen kaikkea Snipen roolissa.
Jari Sillanpää, aina ollut salainen ihastukseni...
Joel Hallikainen, nuorempana ihana.
Nuorena/lapsena Olin ihastunut Derek Woods iin, olikohan se se nimi, BCR:stä.
seeeees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyy 💕💕
Siis mua suorastaan hävettää miten paljon kuolaan Zelenskyä. Tuntuu siltä ettei mun pitäisi. Mut se on vaan niin älyttömän kuuma.
Mulla sama…
Joseph Gordon-Levitt, Louis Garrel, Natasha Lyonne
Hän joka ratsasti auringonlaskuun. En tiennyt nimeä.
"Martin Fourcade"
Mainitsi joku hänet. Pitää vaan muistaa se kuinka oli veljensä kanssa venäläisurheilijoiden kisoista sulkemista vastaan ja oikein sääli heitä. Sitten ukrainalainen ampumahiihtäjä suuttui tästä niin kommentoi ikävästi hänelle. Sen jälkeen menetti täysin pisteensä lopullisesti minun silmissäni. Toki en itse ole koskaan hänestä edes pitänyt. Ylimielinen ja liiankin ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
"Martin Fourcade"
Mainitsi joku hänet. Pitää vaan muistaa se kuinka oli veljensä kanssa venäläisurheilijoiden kisoista sulkemista vastaan ja oikein sääli heitä. Sitten ukrainalainen ampumahiihtäjä suuttui tästä niin kommentoi ikävästi hänelle. Sen jälkeen menetti täysin pisteensä lopullisesti minun silmissäni. Toki en itse ole koskaan hänestä edes pitänyt. Ylimielinen ja liiankin ylpeä.
Jos sinä et pidä niin kukaan mukaan ei saa pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Martin Fourcade"
Mainitsi joku hänet. Pitää vaan muistaa se kuinka oli veljensä kanssa venäläisurheilijoiden kisoista sulkemista vastaan ja oikein sääli heitä. Sitten ukrainalainen ampumahiihtäjä suuttui tästä niin kommentoi ikävästi hänelle. Sen jälkeen menetti täysin pisteensä lopullisesti minun silmissäni. Toki en itse ole koskaan hänestä edes pitänyt. Ylimielinen ja liiankin ylpeä.Jos sinä et pidä niin kukaan mukaan ei saa pitää?
En tarkoita sitä, mutta itse näen asian niin, että jos pitää tyypistä niin sitten hyväksyy hänen mielipiteensä asioihin. Itse en voisi ns kannattaa henkilöä joka lausuisi sellaisia sanoja.
Ruotsin paratiisihotellin Adam Linard :D. Hänen takiaan katsoin hömppäohjelman ja uusintoja mitä tulee. Suomalainen versiota en viitsi katsoa.
Ja edelliseen siis vielä tarkennus, että mäkihyppääjästä kyse.