Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakankello kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi
Juuri olin tulossa vastaamaan saman. 🥰
Zele täälläkin! 😍
Itiksen jutun mukaan meitä on monta, monta miljoonaa☺
Varmaan kutakuinkin puolet länsimaiden naisista. Mutta hys hys, tästä ei kannata puhua täällä, sillä Zele on niin vaarallinen tyyppi, että ketju poistuu heti, jos röllit huomaa.
Zele teki muutama vuosi sitten elämänmuutoksen, vähemmän tupakkaa, enemmän kuntoilua.
Teki siitä videoblogeja, mukana pt ja ruokavinkkejä https://m.youtube.com/channel/UCtcaCsiReQbyUKsgnZ9p2NQ
Lopputulos on kyllä onnistunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Harry Styles.
eli Harri Tyylit !
Kristen Stewart:0
se on niiiiiin kaunis ja mitä lie:3
(olen tyttö:3)
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun viestini ilmeisesti poistui. No yritän uudelleen. Eli Manuel Fettner Itävallan mäkihyppääjä. Hänen kuvan aikainen tyylinsä vastaa hyvin millaisista miehistä pidän. Kuva vuodelta 2017 jolloin 31-vuotias.
https://www.pinterest.com/pin/426434658453075225/
Tämän lisäksi paracross laskija Matti Suur-Hamari. Minusta komea, positiivinen sekä herkkäkin persoona. Jaksoi iloita ja tukea myös tiimikavereidensa puolesta. Selvästi pidetty tyyppi. Jos nyt viesti saisi jäädä tänne.
Tää Suurhamari kai jätti ensimmäisen vaimonsa, kun kihahti hattuun…
Taylor Hawkins. Ollut yli 20 vuotta, olen hänet silloin aikoinaan Foo Fightersin uran alkuvaiheissa muutamia kertoja tavannutkin yksityiselämän kuvioiden kautta, ja hän oli todella todella symppis ihminen jonka kanssa meillä synkkasi hyvin. Keikoilla toki olen käynyt vuosien varrella muutaman kerran.
Hänen kuolemansa otti tosi koville, täällä 45 v korkeakoulutettu akka vollottaa 20 vuoden takaisen celebrity crushinsa perään 🤣 pitäisi varmaan hankkia elämä. Mutta tosi surullista oli hänen menehtymisensä.
Bradley Cooper ja Magnus Mali. Nämä kaksi miestä jos kohtaan tosi elämässä, niin teinityttömäiselle hihitykselle ei tulisi loppua...
Vierailija kirjoitti:
Näitähän tulee ja menee :D Tällä hetkellä pinnalla
Damiano David
Timothee Chamalet
Kyllä kumpaankin, mutta ryöppyävähiuksisen näyttelijän nimi on Timothee Chalamet..
Se on suomeksi julkkisihastus
Salla Hietikko.
Tämän vuoden bachelor-tytsy.
On ihana!
Viimeisin Jock Zonfrillo. Hyvänen aika. Tee minulle hyvää ruokaa ja tehdään sitten jotain muutakin.
Jonas Nay elikkäs Martin Rauch Deutschland 83/86/89-sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Celebrity crush? Mikä se on noin niin kuin suomeksi?
Julkkisihastus
Ok. Miksei sitä sanaa sitten sovi käyttää, tai ehkä cc kuulostaa hienommalta?
Onneksi Vauvapalsta on sentään vielä Vauvapalsta eikä mikään Baby Forum tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun viestini ilmeisesti poistui. No yritän uudelleen. Eli Manuel Fettner Itävallan mäkihyppääjä. Hänen kuvan aikainen tyylinsä vastaa hyvin millaisista miehistä pidän. Kuva vuodelta 2017 jolloin 31-vuotias.
https://www.pinterest.com/pin/426434658453075225/
Tämän lisäksi paracross laskija Matti Suur-Hamari. Minusta komea, positiivinen sekä herkkäkin persoona. Jaksoi iloita ja tukea myös tiimikavereidensa puolesta. Selvästi pidetty tyyppi. Jos nyt viesti saisi jäädä tänne.Tää Suurhamari kai jätti ensimmäisen vaimonsa, kun kihahti hattuun…
Vastaan tähän, kun nyt viestin näin, että en tiennyt mitään siitä. Näin vaikutelma saattaa ollakin väärä henkilöstä tulee liiankin hyvä kuva. En olisi ehkä uskonut hänen olevan sellainen.
Julkkisihastus