Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Ihme kun viestini ilmeisesti poistui. No yritän uudelleen. Eli Manuel Fettner Itävallan mäkihyppääjä. Hänen kuvan aikainen tyylinsä vastaa hyvin millaisista miehistä pidän. Kuva vuodelta 2017 jolloin 31-vuotias.
https://www.pinterest.com/pin/426434658453075225/
Tämän lisäksi paracross laskija Matti Suur-Hamari. Minusta komea, positiivinen sekä herkkäkin persoona. Jaksoi iloita ja tukea myös tiimikavereidensa puolesta. Selvästi pidetty tyyppi. Jos nyt viesti saisi jäädä tänne.
Dua Lipaa olisi kiva lipaista.
Henry Cavill <3 Tom Hardy on myös kuuma
Ehdottomasti Patricia Rhomberg.
Näitähän tulee ja menee :D Tällä hetkellä pinnalla
Damiano David
Timothee Chamalet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakankello kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi
Juuri olin tulossa vastaamaan saman. 🥰
Zele täälläkin! 😍
Itiksen jutun mukaan meitä on monta, monta miljoonaa☺
Varmaan kutakuinkin puolet länsimaiden naisista. Mutta hys hys, tästä ei kannata puhua täällä, sillä Zele on niin vaarallinen tyyppi, että ketju poistuu heti, jos röllit huomaa.
Youtubessa sattui kerran fiidiin Keith Urban ja live-esitys To love somebody. Aivan käsittämätön. Kävin sitten läpi muita videopätkiä ja totesin että hänhän on jumalainen kitarataituri. Ihmekös tuo kun on lapsesta saakka soittanut. Olen toistanut erästäkin vankilaan sijoittuvaa esitystä lukemattomia kertoja haltioituneena. Mies on kuin musiikin manifestaatio päästä varpaisiin. Laulaakin osaa.
Olen kolunnut vuosikaudet - siis vuosikymmenet - youtuben nurkkia ja löytänyt sieltä milloin mitäkin uutta ja yllättävää. Keith Urban oli minulle vielä n kuukausi sitten aivan tuntematon virtuoosi! Olisin voinut kuolla ennen kuin löysin hänet - nyt meinaan kuolla kun näen hänet! Mitä olisikaan nähdä ja kuulla livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakankello kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi
Juuri olin tulossa vastaamaan saman. 🥰
Zele täälläkin! 😍
Itiksen jutun mukaan meitä on monta, monta miljoonaa☺
Varmaan kutakuinkin puolet länsimaiden naisista. Mutta hys hys, tästä ei kannata puhua täällä, sillä Zele on niin vaarallinen tyyppi, että ketju poistuu heti, jos röllit huomaa.
Zele teki muutama vuosi sitten elämänmuutoksen, vähemmän tupakkaa, enemmän kuntoilua.
Teki siitä videoblogeja, mukana pt ja ruokavinkkejä https://m.youtube.com/channel/UCtcaCsiReQbyUKsgnZ9p2NQ
En kyllä ihastu julkkiksiin. Lähinnä jos työpaikalle tulee joku komea uros niin saatan vähän punastua :)
Celebrity crush? Mikä se on noin niin kuin suomeksi?
Cillian Murphy
Voi pyhät poskipäät sentään. hnnnnng