Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Cillian Murphy
Andrew Garfield
Timothee Chalamet leffassa Call me by your name.
Miksi pitää kirjoittaa celebrity crush eikä julkkisihastus?
Nuori Heikki Kahila
Ja en ole mikään vanhus, vaan 29 v...
Antti Reini. Käveli kerran kadulla vastaan ja Antista huokuva karisma ja itsevarmuus oli jotain ihan jäätävää. Meinasin kävellä itse semmoista kukka-astiaa päin, kun yritin salaa ohimennessä kuolata :D
Jamie Dornan Marie Antoinette -elokuvassa.
Ihan eka ikinä oli Donny Osmond, kun olin 9v. Melkein pyörryin onnesta kun sain ostettua luokkakaverini Tarjan isosiskolta Donnyn kuvan.
Sellaiseen hurmioon ei kukaan celebrity ole minua sen koommin crushannut 😂
Sam Heughan, etenkin Jamiena
Gabriel Macht
James McAvoy
Josh Hartnett
Armie Hammer
Simon Neil
Ben Johnston
Ryan Gosling
Dave Grohl
Billy Corgan
Ja naisrintamalta, en tosin ole koskaan ollut ihastunut, mutta ihaillut:
Carla Gugino
Cillian Murphy
Ian Somerhalder
Henry Cavill
Nikolaj Coster-Waldau
Nuorempi Tom Welling
(Nyt kun mietin tuota listaa niin kaikki nuo on jollain tapaa saman näköisiä kasvoista, eli ns laatikkoleuka ja muutenkin kulmikkaat kasvot)
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill 🤤
Tää oli mulla pitkään, mutta sitten menin katsomaan hänen erilaisia haastatteluja kiimoissani, ja ihastus loppui. Ei meinaan vaikuta kovin välkyltä...
Mun eka oli se alkuperäinen Teräsmies eli Christopher Reeve. Olin varmaan jotain 10 v mutta melkoisen seksuaalisia oli fantasiat hänestä silti. Koulunkäyntiin kärsi kun oppitunneillakin vähän väliä uppouduin haaveiluihini.
Ile Uusivuori !!!
Robert Downey Jr.