Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Julkkisihastus tällä hetkellä mainittu Henry Cavill. Vielä pelaajakin (videopelit), aika hyvä paketti.
Varmaankin tätä on jo nau'uttu, mutta näyttää hirveältä tuo englannin tykitys joka paikkaan. Tässä aloituksessa vielä noinkin ärsyttävä sana, jota toistetaan koko aloitus. Hyhhyh.
N35
Jenna Jameson oli aikoinaan kyllä ylivoimainen.
hanna smith - nimi kuin suoraan jostain western leffasta
Henry Cavill on ollut pitkään.
Uusin Cillian Murphy, jota nuorempana pidin aina liian söpönä nättipoikana joka ei ole oikein mun karskimpaan makuun. Sitten katsoin Peaky Blindersiä jossa CM on noin 40 v, treenannut lihasta kroppaan, lapsenpyöreys pois kasvoista ja huh, nyt on kuuma, tällä hetkellä mulla pakkomielteenä jopa ohi Cavillista.
Molemmat on myös veikkauksissa seuraavaksi Bondiksi, ja kumpi vaan kelpaa oikein hyvin 💦
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei yhtään tajua tuon Benedict Cumberbatchin viehätystä? Täälläkin jo useampi sen maininnut.
Joo en ymmärrä, minusta on suorastaan jotenkin epämuodostuneen näköinen naamasta, tekee häijyä katsoa.
Hiroyuki Sanada, ah! Gerard Butler. Kristofer Hivju.
Ihmettelen kun kukaan ei oo vielä maininnu Lauri Tähkää. Hänessä on sitä jotakin.
Miehistä Adam Driver. Uskomattoman karismaattinen ja persoonallinen tyyppi.
Naisista Eva Green. Huikeat silmät!
Vierailija kirjoitti:
Tea Leoni
Hyi helv.. miksi?!
Plantagen housussas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robert plant
Se on PATTINSON, ei mikään kasvi Plant
Dorka.
Jessica Alba silloin kun se näytteli Flipperissä.
Jon Bernthal & Emmett Scanlan