Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Eilen teemalla oli tuo Labyrintti leffa, tuli muistutuksena taas, eli olihan se tuo jennifer silloin , 10 vuotiaana poitsuna.
Katsoin ton leffan monta kertaa aikoinaan.
Ja piti eilen kurkata miltä näyttää nykyään,ja onhan se sama kaunis nainen edelleen, näkee että pitää itsestään huolta.
Oliver Phelps, joka näyttelee George Weasleytä Harry Pottereissa. Oikeasti kuolisin jos saisin hänenlaisensa miehen <3
N27
Nyt ei ole moneen vuoteen oikein kunnolla ollutkaan mutta J. McAvoy iski joskus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole moneen vuoteen oikein kunnolla ollutkaan mutta J. McAvoy iski joskus kyllä.
Suloinen mm Sovitus -elokuvassa!
Vierailija kirjoitti:
Robert plant
Se on PATTINSON, ei mikään kasvi Plant
Ollessani noin 10-vuotias oli eka: Kurt Russell. Silloin siis 70-luku ja telkasta tuli "Veljekset" tms. (en muista tarkasti nimeä).
Kun olin vähän yli 20-vuotias oli Rob Lowe, silloin Youngblood-leffassa varsinkin. Yöunet meni, oli niin hot... Vähän yli kolmekymppisenä taas Viggo Mortensen, tämä alkaen ekasta Taru sormusten herrasta-leffasta. Siinä niin uskomattoman p.antavan näköinen, että meinaa vieläkin sukat pyöriä jaloissa niitä nähdessä...
N52
Winona Ryder
Marisa Tomei
Famke Janssen
Morena Baccarin
Claudia Black
Holly Marie Combs
Bridget Moynahan
Listan ainoa blondi
Paris Hilton
Huomasin juuri, että nämä kaikki ovat hieman itseäni vanhempia, paitsi Paris
Elize ryd, tämä ruotsalainen metalli-laulajatar. On kyllä kuuma nainen. <3
Marisa Tomei
Kate Winslet
Jennifer Garner
Maria Bello
Rachel McAdams
Vaihteeksi miehen näkökulmia:
Vicky McClure joka oli ainoa syy miksi aloin seuraamaan Line of Duty sarjaa, ihanat silmät.
Marina Benedict, upean näköinen lyhythiuksinen blondi joka esiintyi mm Prison Break-sarjassa.
Molemmat sellaisia että heti ensinäkemällä ihastui.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Alen Ademovic oli mulla toinen, ja onhan hän edelleenkin aika kuuma, kun kävin piiiitkästä aikaa instaa vilkaisemassa.
trumppi on minun ykköne aina.. reiska
En muista sen Moukkaa esittäneet näyttelijän nimeä, Le Bureaussa.
Nolottaa sillä olen aikuinen naisihminen, mutta Taehyung BTS:stä
Regé-Jean Page
Jensen Ackles
Kristofer Hivju
Typerän näköinen otsikko. Eikö tuota ilmausta olisi voinut suomeksi kirjoittaa?