Mihin verorahani käytetään?
Joudun maksamaan vasten tahtoani ihan helekutisti veroja. Ja nämä vielä viedään minulta väkipakolla joka kuukausi! Mutta mihin ihmeeseen niitä oikein käytetään? Eläkemaksujakin maksan, mutta sitten saa kuulla, että vain murto osa maksamistani eläkkeistä on oikeasti ns. minun käytettävissä tulevaisuudessa ja suurimmalla osalla maksetaan nykyisten eläkeläisten eläkkeitä. Eikö nämä nykyiset eläkeläiset ole aikoinaan itse maksaneet mitään eläkemaksuja vai mikä tämäkin kuvio oikein on? Mutta vielä niistä veroista. Joka kerta kun ostan jotain, niin niistäkin menee veroa. Itse en ole saanut penninjeniä ikinä mistään. Tai no joo sain kaksi vuotta opintotukea aikoinaan, mutta nykyisin maksan kuukaudessa palkkaverotus ja välilliset verot huomioiden suunnilleen saman summan valtiolle kuukaudessa, kuin mitä olen vuodessa saanut. Eli parissa kuukaudessa olen kuitannut saamani tuet. Ei tää voi mennä näin!!!
Jokaiselta työssäkäyvältä viedään entistä enemmän, mutta Suomi sen kuin vaan velkaantuu lisää. Mihin ne rahat häviää? Kuka apukoululainen Suomen valtion raha-asioita hoitaa? Miten Suomi on päästetty tällaiseen alennustilaan. Pitkään ei yrittäjyys kannattanut Suomessa. Kohta ei enää edes työnteko. Pistää fituttamaan, kun alkaa näitä asioita pohtimaan. Ei muuta kuin lisää p@skaa housuun! Kyllä se on jämpti niin!
Seppo "Sepi"
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ne käytetään minuun. Autan sinua mielelläni jos voin.
Kiitos vaan, mutta en ole avun tarpeessa. Mene töihin ja elätä itse itsesi. Älä tule mun lompakolle loisimaan.
"Sepi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan, mutta en ole avun tarpeessa. Mene töihin ja elätä itse itsesi. Älä tule mun lompakolle loisimaan.
"Sepi"
Olen työkyvyttömyysäeläkkeellä. Mutta voisin sulle joskus (pahaa)ruokaa laittaa jos asut naapurissa. Tekisin myös voileivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sepi"
Olen työkyvyttömyysäeläkkeellä. Mutta voisin sulle joskus (pahaa)ruokaa laittaa jos asut naapurissa. Tekisin myös voileivät.
Oletko mies vai nainen? Itse en ole ns. nokikolari.
"Sepi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sepi"
"Sepi"
Olen nainen. Mitä nuohoojat tähän liittyy?
Seppo sua on huijattu ja huijaus jatkuu niin kauan kuin henki pihisee
Yhteiskunnan pyörittäminen on kallista. Koulut, päiväkodit, kadut, moottoritiet, poliisi, palokunta ja sairaanhoito. Ne maksaa. Minäkin on olen valtion virassa, joten elän teidän seppojen maksamilla verovaroilla. Teen ihan helvetisti töitä, samoin naapuritoimistojen ihmiset. Kiitos, Seppo, kun maksat niitä veroja. Ihan vilpittömästi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sepi"
"Sepi"
No sitten voi voileivät kiinnostaa! Joku sentään arvostaa työssäkäyvää ihmistä. Kiitos siitä!
"Sepi"
Vierailija kirjoitti:
Seppo sua on huijattu ja huijaus jatkuu niin kauan kuin henki pihisee
Että juilii, kun ajattelenkin tämmösiä. Kusetusta kaikki tyynni. Tuollakin vaan pihalla kulkee naisia pienissä kesähepeneissä ja kuule miehillä vaan kuola valuu suusta, kun istuvat päivät pitkät penkeillä "parantamassa" maailmaa. Mutta mitä mä teen? No töitä, että voin elättää niitä kuolaposkia! Mua kusetettiin kun opinto-ohjaaja aikanaan sanoi, että töitä kannattaa tehdä. Äitikin joskus aikanaan sanoi, että on ylpee kun musta on tullut veronmaksaja.
"Sepi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sepi"
"Sepi"
No sitten voi voileivät kiinnostaa! Joku sentään arvostaa työssäkäyvää ihmistä. Kiitos siitä!
"Sepi"
Minä arvostan aina seurustelukumppania, oli hän töissä tai ei, ja teen tuollaisia pikkujuttuja hemmotellakseni.
Anteeksi suorasukaisuuteni. Töksäytän nyt näin.
Sinun verorahasi käytetään koko maailman ongelmien pelastamiseen ja ratkaisemiseen. Sinusta ei niin ole väliä, miten pärjäät.
Lemppariväri vuosia ollut Suomessa lehtikusenvihreä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun verorahasi käytetään koko maailman ongelmien pelastamiseen ja ratkaisemiseen. Sinusta ei niin ole väliä, miten pärjäät.
no mitäpä aioit äänestää kun kaikki ajavat samaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai stana kun ottaa tämmöinen meno päähän! Olen kyllä uutisista nähnyt, kuinka paskahuuseja viedään etelään ja kaikkea muuta. Eikä Suomessa saa tehdä mitään, kun heinänkortta sattuu ja hyttisille tulee paha mieli. On kyllä jumalavita ihmeellinen maa tää meidän lottovoitto Suomi!
"Sepi"
Voit kiittää vihervasemmistoa tästä ihanasta paratiisista, jossa joka välillä maksetaan kaikesta helvetisti veroa ja sitten se käytetään siihen, kun ihmisten pitäisi saada aina kaikki ilmaiseksi. Suomalaiset ei ole valmiita maksamaan yhtään mistään itse vaan kaikki mahdollinen aina sukupuolenvaihdosleikkauskista tukisukkiin saakka pitäisi saada "ilmaiseksi" muiden verorahoilla kustannettuna. Paitsi toki tietysti hyvätuloset voivat maksaa näistä "ilmaispalveluista" kuten vaikkapa päivähoidosta mieluusti enemmän kuin muut vaikka he maksavat jo veroja ihan tolkuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ostit tänään minulle olutta, kiitos siitä.
Nyt kloppi korkki kiinni ja työnhakuun!
"Sepi"
Verorahasi menevät katujen ja teiden kunnossapitoon, toisten tai omien lastesi ilmaiseen koulutukseen, vanhusten hoitoon ym. ja tärkein lopuksi YLE-veroon.
Vierailija kirjoitti:
Voit kiittää vihervasemmistoa tästä ihanasta paratiisista, jossa joka välillä maksetaan kaikesta helvetisti veroa ja sitten se käytetään siihen, kun ihmisten pitäisi saada aina kaikki ilmaiseksi. Suomalaiset ei ole valmiita maksamaan yhtään mistään itse vaan kaikki mahdollinen aina sukupuolenvaihdosleikkauskista tukisukkiin saakka pitäisi saada "ilmaiseksi" muiden verorahoilla kustannettuna. Paitsi toki tietysti hyvätuloset voivat maksaa näistä "ilmaispalveluista" kuten vaikkapa päivähoidosta mieluusti enemmän kuin muut vaikka he maksavat jo veroja ihan tolkuttomasti.
Jos kielitaito olisi parempi, niin lähtisin ihan saletisti jonnekin ulkomaille töihin, enkä maksaisi enää euroakaan veroja Suomeen joillekin ituhipeille, jotka pitävät oikeutenaan sitä, ettei töissä tarvitse käydä ja me henkitoreen verotettavat työssäkäyvät ihmiset kustannetaan heidän elämänsä. Mutta täällä olen loukussa ja kesäkin tulossa.
"Sepi"