Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
1821/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihminen, jolla on hammasraudat varaa haukkua ja arvostella muita!

Vierailija
1822/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihminen, jolla on hammasraudat varaa haukkua ja arvostella muita!

Tekeekö hammasraudat ihmisestä jotenkin huonomman? 

Niin täydellistä ei olekaan, että voisi toisia arvostella, mutta silti sitä _kaikki_ tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura antaa kyllä itestään tosi karun kuvan telkkarissa, pelkkää hampaiden kiristelyä ja nokkimista :D Jos oisin ite tossa tilanteessa niin tekis mieli vajota maan alle.

Vierailija
1824/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ei ota tuossa blogikirjoituksessaan mitään kantaa niihin laukomiinsa ulkonäkökommentteihin.

Vierailija
1825/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin seuraavan jaksjon Ruutu+:sta. Lauran kommentti: "Sonjalle oli varmaan tosi kova paikka, kun me kaikki muut ollaan nättejä. Ja Tuomas tykkää näteistä tytöistä ja kattelee just kaikkee."

Vierailija
1826/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua melkein alkoi itkettää ton sonjan puolesta, kun katsoin ton tilinteko jakson...

Vierailija
1827/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Veera kuitenkin sanoo jaksossa naisille suoraankin että ei toivonut heidän tuloaan eikä haluaisi että he vievät hänen aikaansa tuomaksen kanssa. Suora puhe on arvostettavaa! Enkä ymmärrä mitä muutenkaan sanoi niin pahasti? "Eiköhän ne lähde yhtä äkkiä kuin tulivatkin?"????

"Enkä ymmärrä mitä muutenkaan sanoi niin pahasti?"

Oletkohan edes katsonut tilinteko-ennakkoa?

No avatkaa?

Vierailija
1828/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Laurahan sanoi myös, että Laura K vikittelee Tuomasta ja yrittää tehdä ulkonäöllä vaikutusta. Niin ja Laura sanoi myös, että Marjo ei ole Tuomaksen tyyppinen. Tässä uusimmasa jaksossa Laura käyttää mustan ruusun ja vie Veeran treffit vahingossa (hänen piti viedä uuden tytön treffit). Ja Veera sanoo ihan suoraan, että ei ymmärrä mitä Tuomjas näkee Ninjassa.

Vierailija
1829/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ulkonäön arvostelu on ikävää, mutta Lauralla on ehkä Euroopan rumin suu. Sori.

Vierailija
1830/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Laura on ollut Miss Tampere kisassa viime vuonna. Vahvistaa taas kyllä mun käsitystä näistä kaikenmaailman kauneuskilpailuihin osallistuvista.

Vierailija
1831/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän kyllä ihmetyttää miksi on niin hirveä puhua toisten ulkonäöstä kun eiköhän ole aika selvää että pitkälti ulkonäön perusteella on tuomas naiset valinnut. Ei siinä yhden illan aikana ole mitenkään mahdollista saada henkilön persoonasta, elämänarvoista tai tavoitteista riittävää tietoa. Korkeintaan just sen verran että yksi äiti-ihminen pudotettiin.

Aivan satavarmaa on että kumpikaan uusista tytöistä ei olisi päässyt ekasta jaksosta jatkoon ihan jo ulkonäön perusteella.

Vierailija
1832/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran ois ollut parempi vampata se (julkkis)mies siviilissä eikä tulla näyttämään tv-ohjelmaan todellisia karvojaan. Toisaalta kuka tietää, ehkä hän pääsee palkinnoksi Tuomaksen sämpylänpaistajaksi.

Vierailija
1833/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kyllä ihmetyttää miksi on niin hirveä puhua toisten ulkonäöstä kun eiköhän ole aika selvää että pitkälti ulkonäön perusteella on tuomas naiset valinnut. Ei siinä yhden illan aikana ole mitenkään mahdollista saada henkilön persoonasta, elämänarvoista tai tavoitteista riittävää tietoa. Korkeintaan just sen verran että yksi äiti-ihminen pudotettiin.

Aivan satavarmaa on että kumpikaan uusista tytöistä ei olisi päässyt ekasta jaksosta jatkoon ihan jo ulkonäön perusteella.

Ulkonäöstä voi puhua monella tavalla, myös niin että ei loukkaa. Toisaalta ulkonäkö on niin henkilökohtainen ja herkkä asia, että siitä puhuminen ei ihan helppoa ole. Tosin esim Laura tietää mitä tekee, ei hän vahingossa/kömpelyyttään arvostele toisten ulkonäköä.

Samaa mieltä olen siitä, että uudet tytöt eivät olisi päässeet jatkoon ekasta jaksosta. Outo valinta tuotannolta, miksi taloon tuotiin kaksi tyttöä, jotka eivät vastaa Tuomaksen makua..? Itse olisin mieluummin nähnyt alkuperäisten tyttöjen naamat, kun kopterista olis astellut pari seksipommia. Huonoja fiiliksiä toi tämä valinta, tuntuu jopa vastuuttomalta tuotannon touhu.

Vierailija
1834/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt treffiohjelmaa, jossa on näin vähän treffejä.

Vierailija
1835/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä onkin kyse siitä miten asiat esittää. Aika noloa että Veera perusteli blogissaan sanomiaan törkeitä juttuja sillä mitä hänestä puhutaan anonyyminä ja mitä palautetta hän itse saa.: "Nimettömänä ja ruudun takaa on helppo dissata toisia, miten meidän tylytys Etelä-Afrikassa eroaa tästä?" (Veeran blogista).

Aika heikko rinnastus vaikkei kommentointi täälläkään aina oo ollu kaikkein asiallisinta (esim hammasrauta kommentointi). kuitenkin täällä ruoditaan siksi, että hän on jotain JO tehnyt tai sanonut. puhutaan siitä millainen hänen käytöksensä on ollut ja kommentit on palautetta siitä.

Hän itse kommentoi uusia tyttöjä ilkeästi heti alkuun koska - niin, miksi? Mitä he olivat hänelle siinä välissä ehtineet tehdä että olisi ns. "oikeus" arvostella. Heikko teksti ja yritys nostaa ittensä jalustalle ja oikeuttaa se turha ilkeily vain siksi että uudet mukaan tulivat. 

Vierailija
1836/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt treffiohjelmaa, jossa on näin vähän treffejä.

Olisikohan tuotannolle tullut liian kalliiksi useammat treffit?

Tuomashan olisi varmaan ehtinyt tapaamaan päivän aikana kolme tai neljäkin kertaa naisia. Yhden kanssa aamupala, toisen kanssa päivällinen, kolmannen kanssa jonnekin aktiviteettiin ja neljännen kanssa illallinen. 

Ei noi mimmit varmaan jokaiselle treffille kaipaa benji-hyppyjä ja lentokoneita ja timantinkaivuuta, vaan olettaisin myös ihan tavallisten asioiden kelpaavan.

Vierailija
1837/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama? kommentti tullut uusien tyttöjen homssuisuudesta. Et miks eivät laittautuneet / miks ei heitä stailattu ruususeremoniaan, vaikka on iltapuvut jne. Lähinnä Marjoa moitittu. Tuolla kaiketi ei ole mitään stailaajaa, vaan pitää itse pynttäytyä. Jos on normielämässäkin sellainen, ettei meikkaa tai pahemmin laittele hiuksia, niin miten sitä yhtäkkiä osaisi tälläytyä vaikka kuin on iltapuku päällä? Tai jos ei edes halua, kun on sellainen naturel tyyppi kuten Marjo vaikuttaa olevan? Itse jos olisin samassa tilanteessa, niin olisin juuri kuin Marjo. En osaa pahemmin tukkaa laittaa, mutta kun jollekki suttunutturalle tai ponnarille tai sit tukka on auki. En myöskään meikkaa. Jos kampaajaa tai muuta tukan laittajaa ei ole saatavilla, niin mulla on joku noista vaihtoehdoista, oli päällä iltapuku tai ei. Olkoonkin sitten teidän mielestä homssuinen look, ihan sama. Minusta jokainen voi olla semmonen kun haluaa, ei tarvi laittautua sen kummemin, on vain luonnollinen oma itsensä. 

Marjo ei edes ollut mikään pörröpää siinä seremoniassa, ihan siististi oli ihana luonnonkihara? paksu tukka auki. Luulis monen olevan kateellinen tommoselle tukalle?! Ja ihokin on hyvä, mitä tuota meikillä sotkemaan. 

Vierailija
1838/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä voi puhua monella tavalla, myös niin että ei loukkaa. Toisaalta ulkonäkö on niin henkilökohtainen ja herkkä asia, että siitä puhuminen ei ihan helppoa ole. Tosin esim Laura tietää mitä tekee, ei hän vahingossa/kömpelyyttään arvostele toisten ulkonäköä.

Samaa mieltä olen siitä, että uudet tytöt eivät olisi päässeet jatkoon ekasta jaksosta. Outo valinta tuotannolta, miksi taloon tuotiin kaksi tyttöä, jotka eivät vastaa Tuomaksen makua..? Itse olisin mieluummin nähnyt alkuperäisten tyttöjen naamat, kun kopterista olis astellut pari seksipommia. Huonoja fiiliksiä toi tämä valinta, tuntuu jopa vastuuttomalta tuotannon touhu.

Juuri näin. Nättejä tyttöjä, mutta selkeästi eivät sovi tuomaksen hoikkuutta ihannoivaan muottiin, vaikka normaalin kokoisia ovatkin. Käy sääliksi, että toiset innoissaan lähteneet matkalle mutta päätyneet tuotannon pelinappuloiksi ja narttujen dissattavaksi, HYI.

Vierailija
1839/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.. itseasiassa luulis, et moni mies tykkäis luonnollisesta lookista naisella. Mun mies ainakin tykkää. Mulla samantyylinen tukka kuin Marjolla ja aina on kaikki tukkaani kehuneet, niin miehet kuin naiset ;) Mut siis pääasia, et on itse sinut itsensä kanssa ja on semmonen kuin haluaa olla ilman et on pakko meikata ja laittaa hienoja kampauksia sen takia, vaan kun se on "normi" naisella. 

Vierailija
1840/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Marika tippui eilisessä jaksossa, ansaitsee nimittäin paljon enemmän kuin tuon tönkkö-bätsen. Tuo Tuomas on ihan järkyttävän vaivaannuttava ja myötähäpeää aiheuttava tyyppi. Eikö näiksi bätseiksi ole tarjolla ketään esiintymistaitoista? Juhakin on todella vaivaannuttava tuossa tilinteko-ohjelmassa.

Ketju on lukittu.