Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin että tuosta testiajokaksikosta voittajana selvinnyt hihkui tällähetkellä sarjaa katsoessa onnesta että "mahtavaa, mä voitin"!
Itselläni olisi hieman kiusaantunut olo siitä, että toinen on valinnut minut parin viikon pohdinnoissa henkilöksi, jonka kanssa haluaa yhteisen elämän, mutta päivää ennen se ei ole estänyt puuhailemasta toisen kanssa.
Mitähän sitä miettisi itse jos parin viiko normitreffailun jälkeen mies tulis sanomaan että mulla on tässä ollut yksi toinen nettideitti, jota olen tapaillut yhtä aikaa. Eilen sekstailin sen kanssa ja nyt, rakkaani, tiedän että sinä olet se oikea. Voisi olla ettei enää kauheasti kiinnostaisi ko. tyyppi.
Näinpä. Itselleni tuollainen panomies olisi kyllä turn-off... :/
Mitä veikkaatte, ketkä ovat top 2:ssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Ninja ja Veera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninja ja Veera
Samaa luulen, Ninja ja Veera. Tosin en muista niiden muiden nimiä. Pitää katso pari jaksoa ja päivittää arvaus sitten.
Laurasta tulee tosi huonot vibat. Taitaa olla sellainen miestennielijä. Kukaan mies ei vaan taida pidemmän päälle jaksaa tuollaista naista. Toki hänen kauneus tekee vaikutuksen miehiin, siitä ei ole epäillystä. Mutta hänen sisäiseen kauneuteen en oikein usko ja se voi koitua ongelmaksi miesmarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Laurasta tulee tosi huonot vibat. Taitaa olla sellainen miestennielijä. Kukaan mies ei vaan taida pidemmän päälle jaksaa tuollaista naista. Toki hänen kauneus tekee vaikutuksen miehiin, siitä ei ole epäillystä. Mutta hänen sisäiseen kauneuteen en oikein usko ja se voi koitua ongelmaksi miesmarkkinoilla.
Toki sekin voi toimia, jos pointtina on lennellä ympäri maailmaa sillä aikaa kun vaimo kokkailee kotona. Ts. ei ole näkemässä sitä ei-niin-nättiä sisintä normielämässä.
Mulle ne huonot vibat aiheuttaa Laura Karoliina.
Tän illan lähtijä onkin täällä jo paljastettu, mut älkää please paljastako täällä seuraavan jakson käänteitä. Spekulointi on paljastelua hauskempaa :)
Mä taas suorastaan odotan spoilereita ja tietoa seuraavista/seuraavasta tippujasta.
Harmi kun kukaan ei tänä vuonna lataa jaksoja ilmaispalveluun... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninja ja Veera
Niin komppaan tätä. Ninjaan ihastunut ensinäkemältä ja Verran kanssa koki vähän ns. paremmat ja hienommat treffit eli benji-hyppy. Ei olisi valinnut Veeraa näille "ikimuistoisille" treffeille muuten. Vrt. Tennis treffit Mirkan kanssa ja Aijan kanssa istuivat! jossain paviljongissa..Onhan Veera myös tuleva lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Laura muistuttaa kyllä sekä ulkoisesti että sisäisesti sitä sekopäätä, joka voitti jenkkien batchelorin vuosi-pari sitten. Joku sanoikin nimen jo ketjussa. Pari taisi erota pian kuvausten jälkeen, kun se mimmi löysi uuden.
Courtney Robertson voitti 5 vuotta sitten. Eli ei nyt ihan vuosi pari sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa narsistilta.
T. Av-mamma
Ei ehkä kannata käyttää sanoja joiden merkitystä ei selvästikään edes ymmärrä..
Eiköhän kyseinen lause oltu ihan vitsillä kuitattu, kun tällä palstalla on tapana haukkua kaikki miehet, etenkin tosi-tv:ssä olevat, naistenkin.
Mutta NS, sinähän olet sisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninja ja Veera
Niin komppaan tätä. Ninjaan ihastunut ensinäkemältä ja Verran kanssa koki vähän ns. paremmat ja hienommat treffit eli benji-hyppy. Ei olisi valinnut Veeraa näille "ikimuistoisille" treffeille muuten. Vrt. Tennis treffit Mirkan kanssa ja Aijan kanssa istuivat! jossain paviljongissa..Onhan Veera myös tuleva lääkäri.
Tuleva HAMMASlääkäri. Hammaslääkäri ja lääkäri ovat eri asia!
Mun mielestä Laura ei oo lainkaan kaunis... v*ttumainen luonne rumentaa järkyttävästi ihmistä.
Hammaslääkäri on lääkäri joka hoitaa suuta;) Samoin kun silmälääkäri silmiä
Hammaslääkäri, eläinlääkäri ja tavallinen lääkäri ovat eri asioita. Hammaslääkäriopiskelija ei voi sanoa opiskelevansa lääkäriksi, sillä se johtaa harhaan. Eläinlääkärissä sama homma. Ovat täysin erilaisia koulutuksia. Sen sijaan esim. gynekologilla ja ihotautilääkärillä on jo yhteistä, kun molemmilla on pohjalla yleislääkärin koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri on lääkäri joka hoitaa suuta;) Samoin kun silmälääkäri silmiä
Kyllä silmälääkärilläkin on yleislääkärin koulutus, eli opiskellut normaalissa lääkiksessä. Voi siis sanoa olevansa lääkäri, sillä ei ole erikseen mitään silmälääkistä.
Hammaslääkis on kuitenkin eri asia kuin lääkis.
Onkohan niin että tuosta testiajokaksikosta voittajana selvinnyt hihkui tällähetkellä sarjaa katsoessa onnesta että "mahtavaa, mä voitin"!
Itselläni olisi hieman kiusaantunut olo siitä, että toinen on valinnut minut parin viikon pohdinnoissa henkilöksi, jonka kanssa haluaa yhteisen elämän, mutta päivää ennen se ei ole estänyt puuhailemasta toisen kanssa.
Mitähän sitä miettisi itse jos parin viiko normitreffailun jälkeen mies tulis sanomaan että mulla on tässä ollut yksi toinen nettideitti, jota olen tapaillut yhtä aikaa. Eilen sekstailin sen kanssa ja nyt, rakkaani, tiedän että sinä olet se oikea. Voisi olla ettei enää kauheasti kiinnostaisi ko. tyyppi.