Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (4635)
Mitäpä jos Tuomas ihan itse opettelisi tekemään ruokaa??????? :D
Helpommin se oppii ite tekemään ruokaa kuin etsimällä itselleen kokkia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa sairaanhoitajan, fakta. Ihmettelinkin suuresti, ettei Tuomas ottanut sh-Lauraa.
Päivätyötä tekevä terkkari on vielä parempi. Voi tietty sh tehä myös päivätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa sairaanhoitajan, fakta. Ihmettelinkin suuresti, ettei Tuomas ottanut sh-Lauraa.
Oon samaa mieltä. moni valitsee ennemmin sairaanhoitajan kuin opettajan!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin täällä on aiemmin jo todettu, taitaa tämä Tuomas olla melkoinen pelimies. Joku oli kommentoinut tästä Tuomaksen instassakin, kun olin nähnyt hänet Apollossa. Toki omaakin aikaa täytyy olla ja juhlia saa. Mut ymmärrän kyllä, että eivät kaikki naiset tykkää siitä että mies bilettää baareissa viikonloppuisin toisten naisten kanssa. Mä luulen, että tämä on eron syy.
Ei tuo ole kuin seuraus SYYHYN miksi biletti? Ei riittänyt Ninja. Ja vaikka olisi pöytä täynnä ruokaa ja seksiä illat niin ei vaan riitä jos ei ole keskusteltavaa. Ninja ei vaikuta kiinnostavalta nimenomaan henkiseltä kapasiteetiltaan vaan jotenkin hyvin rajoittuneelta naiselta jolla oli valmiit kuvat elämästä jo päässä. Ja elämä ei ole yhtään sellaista koskaan. Pitää olla avoin ja joustava ja utelias tuommoisen miehen kanssa.
Ohjelmassa ei kyllä tullut Tuomaksesta esiin sen kummempaa henkistä kapasiteettia.
No niinpä. Minusta Ninja vaikutti mielenkiintoisemmalta persoonalta kuin Tuomas. Häneen kätkeytyy kipakkuutta ja näkemyksiä. Sellaista vaikutelmaa Tuomaksesta taas ei saanut.
Juurikin näin. Tosi raukkamaista arvostella Ninjaa tunneköyhänä ihmisenä, jolla ei ole mitään ajatuksia ja keskustelutaitoja.
Niin ei olla sanottu vaan on puhuttu samantasoisesta kapasiteetista. Tunne elämä on hyvin eri asia kuin hoksaamiskyky yleensä. Rajoittuneen kuvan Ninjasta sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivätyötä tekevä terkkari on vielä parempi. Voi tietty sh tehä myös päivätyötä.
No mutta sairaanhoitajia ne terkkaritkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on pilannut lentäjien maineen. Oma mieheni on lentäjä, enkä minä todellakaan ole mikään kodinhengetär. Miehellä on lomaa PALJON enemmän kuin minulla, ja hän viettää lapsemme (1kpl) kanssa huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin minä, lisäksi kokkailee minulle, siivoilee jne. Eli oikeastaan osat ovat juurikin toisin päin.
Kyllä näitä silti noissa piireissä on. Tiedän yhden lentäjän, jolla kotona tällainen kodinhengetär. Nainen siivoaa ja hoitaa miehelle aina valmiin ruuan pöytään aamiaisesta lähtien. Ja onpa tää mies pettänytkin kodinhoitajaansa. Heti, kun tarjoutui mahdollisuus (nainen matkoilla) niin eksyi vieraaseen sänkyyn. Ja ties mitä touhuaa omilla työmatkoillaan.
Joo. Mutta se on ihmisenä idiootti, ei ammatista johdu ja on turha haukkua koko ammattikuntaa. Idiootteja pettäjiä löytyy joka ammatista, kun niitä rehellisiä ei pettäviä löytyy myös joka ammatista.
Kyllä, mutta joissakin ammateissa on yleisempää, kuin toisissa. Tai ainakin näkyvämpää.
Ehkä sinulla on turhan vilkas mielikuvitus, ja on aivan mahdotonta hyväksyä sellainen tilanne, jossa kyseisen ammatin edustajat tekevät ihan vain töitä ja vaimokaan ei ole mikään kodinhengetär vaan normaali työssäkäyvä ihminen.
Sinulle tuntuu olevan mahdotonta luetun ymmärtäminen.
Voi hyvää päivää....mieti vähän.Jos mä olisin lukenut monta vuotta joksikin niin en mitään kokkia huolis...Senverran saa olla arvonsa tunteva.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää....mieti vähän.Jos mä olisin lukenut monta vuotta joksikin niin en mitään kokkia huolis...Senverran saa olla arvonsa tunteva.
Ööö.. Lentäjä ei ole korkeakoulututkinto ja siihen opiskellaan 1,5v about.
Jäiköhän joltain huomaamatta, ettei myöskään Laura kelvannut Tuomakselle? Ja taisi olla edelleen sinkku.
Lentäjän tutkinnolla ei muuten ole mitään tekemistä akateemisen koulutuksen kanssa, joten turha mitään lentäjä-kirurgi-fantasiaa täällä viljellä. Kaikella kunnioituksella, mutta lentäjän työ on ihan perus duunariduunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sairaanhoitajia ne terkkaritkin ovat.
Terveydenhoitajan tutkinto sisältää sairaanhoitajan pätevyyden, mutta sairaanhoitaja ei ole terveydenhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Jäiköhän joltain huomaamatta, ettei myöskään Laura kelvannut Tuomakselle? Ja taisi olla edelleen sinkku.
Lentäjän tutkinnolla ei muuten ole mitään tekemistä akateemisen koulutuksen kanssa, joten turha mitään lentäjä-kirurgi-fantasiaa täällä viljellä. Kaikella kunnioituksella, mutta lentäjän työ on ihan perus duunariduunia.
Ei todellakaan ole ne vaatimukset siihen ammattiin perusduunaritasolla.
Harmitti Ninjan puolesta. Tosin eiköhän hän löydä sopivamman kuin Tuomaksen.
Olipa Veeralla rintavarustus kovasti kasvanut. Tainnut ottaa silarit uuden miehen kunniaksi.
Miehenä olisin valinnut tumman Lauran. Mun kanssa ei paiskota ovia.
Tosi kaunis daami. Villivarsa.
Ei lentäjä ole "lukenut" tai korkeasti koulutettu. Lentäjällä (niinkuin kokilla) koulutus on ammattikoulutusta. Poikkeuksena hävittäjälentäjät, jotka käyvät sotilaskorkeakoulun.
Maassa työskentelevät tekniset henkilöt ovat lentokoneinsinöörejä, jotka opiskelevat ammattikorkeassa tai ilmailualan diplomi-insinöörejä, joita valmistuu teknisestä korkeakoulusta. Nämä koulutukseltaan siis korkeammalla kuin lentäjät. Saa toki korjata jos tietää paremiin.
Vierailija kirjoitti:
Ninjahan ei todellisuudessa ollut mikään kiltti ja herkkä ''söpö'' tyttö, vaan oman tahdon omaava itsevarma ja vahva nainen. Tuomas ei tainnut kestää tätä totuutta. Tuomas vaikuttaa semmoselta ihmiseltä, ettei ymmärrä vian olevan hänessä itsessään.. aina etsii naisista vikoja ja ihmettelee kun ei suhteet kestä. Katso peiliin Tuomas, ehkä ongelma onkin siellä!
Hirmu usein naiset jotka eaittävät pyhimystä ulospäin ovatkin oikeasti niitä seinien sisällä jotka haluavat kontrolloida kaiken kuten omaa painoaankin. Tuo laihuus on oire ongelmista jos osaa katsoa. Näin mielipiteenä. Ja se täräytys : MInä haluan kirkkohäät!!!! Huh! Entäs sen toisen haluamiset? Ei ole tilaa.
Testaan vain , olenko bannissa. Kun asialliset kommenttini eivät pääse läpi.
Heips! 666