Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
4221/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas olisi halunnut anaaliseksia, mutta Ninja sanoi ei. Tämä muodostui kynnyskysymykseksi, jonka yli Tuomas ei päässyt.

Tämä se saattoi olla. Tai toinen vaihtoehto, että Ninja arvosteli Tuomaksen pientä vehjettä, josta Tuomas ei enää toipunut ja seksielämä kuihtui.

Eikä sinulle ole opetettu millaisiakaan tapoja ?

No mistä sinä voit tietää, mitä ne erimielisyydet on olleet? Kaikki eivät aina ole niin puhtoisi, mitä päälle näyttää. Täällä moni haluaa, ja suorastaan vaatii niitä syitä julkisiksi. Syyt voivat olla niin henkilökohtaisia ja noloja, ettei niitä haluta julkistaa. Jos ne liittyvät kahdenkeskiseen seksiin, niin olisi erittäin noloa levitellä asioita julkisesti. Tai jos toinen olisikin ollut väkivaltainen, niin sekin olisi noloa julkaista.

No miksi sinä sitten levittelet ? Sitä kutsutaan tavoiksi että tajuaa minne ei isketä kun et edes tiedä asioita itse. Eikämuutenkaan ikinä olla noin alhaisia.

Jaa, sinäkö sanot, mitä täällä saa spekuloida ja mitä ei? Tämä koko keskusteluketjuhan on tietämättömien ihmisten spekulointia. Kukaan täällä ei tiedä totuutta, joten lopetetaanko koko ketju?

Tuoan on kunnianloukkaamista kun isket ihmisen intimiteettiin suoraan. Mietippä nyt tovi. Jokin raja on kaikella.

Vierailija
4222/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on dramaattisia selityksiä sepitelty suhteen kaatumisen syyksi..! Että ihanko olisi jo naimisiinmenosta ollut kinaa parien treffien jälkeen?! 😅

Itse kyllä ajattelin kyseessä olleen ihan perus arkiset hankaluudet ja vaikeudet, joita Tuomaksella ei tainnut olla suurempaa halua selvitellä. Lentäjän työ, sen haastavat aikataulut ja Ninjan oma työ ja harrastukset - N vaikutti aika omaehtoiselta naiselta ja ehkä Tuomas (sen kaiken kilpailussa saamansa ihailun jälkeen) otti nokkiinsa kun ei N ollutkaan valmis hyppimään hänen aikataulujensa mukaan. Lisäksi mainitsivat että oli vaikeaa kun ei saanut näyttäytyä yhdessä - kaikesta tuli todellisessa elämässä vaikeaa ja hankalaa. Tuomas ei vaan ollut tarpeeksi ihastunut jotta olisi kestänyt todellista arkea pilvilinnojensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt Ninjan lässynlässyn kilteydestä.Naisessakin pitää olla haastetta.

Vierailija
4224/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin täällä on aiemmin jo todettu, taitaa tämä Tuomas olla melkoinen pelimies. Joku oli kommentoinut tästä Tuomaksen instassakin, kun olin  nähnyt hänet Apollossa. Toki omaakin aikaa täytyy olla ja juhlia saa. Mut ymmärrän kyllä, että eivät kaikki naiset tykkää siitä että mies bilettää baareissa viikonloppuisin toisten naisten kanssa. Mä luulen, että tämä on eron syy.

Minusta ymmärrätte Tuomaksen ihan väärin ja julman julkisesti. Hän on hyväsydäminen sen näkee heti mutta etsii itselleen sopivaa a siinä ei ole kenelläkään mitään sanottavaa. Kukaan ei voi vaan JULISTAUTUA kenellekään sopivaksi ei edes ruudussa kiristäen. Nämä asiat eivät tule vaan pakottaen vaan tulee jos tullakseen. Ihistä ei saa ahdistaa liittoon se on kaiken onnettomuuden alku ja juuri jota ei monet naiset näytä yhtään käsittävän. Tilaa pitää olla hengittää ja toteuttaa itseään myös ei se kotiole leikki jota leikitään kaikkien edessä vaan sisällöllinen asia jakaa toisten kanssa huokeita asioita.

Vierailija
4225/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vielä yhdessä? Laura nirppanokka sai pakit. Jes

Ei oo Ninja laihtunut

Nössö ei noissa kuvioissa pärjää,

kun lentoemot ovat mitä ovat.

Vitsi sä oot nolo :DD

No sun pitää varmaan kokeilla lentomiehen elinpiirissä oloa itse ja sitten tulla sanomaan noin. Se elinpiiri kun on sellainen ettei turhan uskollisia ja erittäin komeita naisia olisi joka satamassa. Vain vahva mies pärjää siinä perheensä kanssa.

Sulla kokemusta asiasta?

Kyllähän näitä elinpiirissä on pyörinyt ja kaikkea tullut nähtyyn. Ei kaikkea tarvi itse kokea että oppii mikä ei toimi. Tuollaisten ammattien miehille pitää olla tilaa ihan kuin jokaiselle muullekin, muuten alkaa olla vihreempää toisella puolen. Vapauteen olemme luodut kaikki.

Mulla on lähipiirissä useampi lentäjä. Ihan normaaleja ihmisiä ovat, ehkä jopa keskivertoa fiksumpia ja mukavampia. Myös lentoemäntiä tunnen, ihan normaaleja ovat.

Erittäin noloa lytätä ihmisiä ammattinsa perusteella, ja sulla ei edes omaa kokemusta ole, HAH HAH! Suosittelen henkilökohtaisesti tutustumaan lentoemäntiin ja lentäjiin. Kannattaa myös tutustua lääkäreihin ja sairaanhoitajiin. Pian huomaat, että kappas vaan, nehän onkin ihan tuikitavallisia ihmisiä kaikki. 

Vierailija
4226/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin täällä on aiemmin jo todettu, taitaa tämä Tuomas olla melkoinen pelimies. Joku oli kommentoinut tästä Tuomaksen instassakin, kun olin  nähnyt hänet Apollossa. Toki omaakin aikaa täytyy olla ja juhlia saa. Mut ymmärrän kyllä, että eivät kaikki naiset tykkää siitä että mies bilettää baareissa viikonloppuisin toisten naisten kanssa. Mä luulen, että tämä on eron syy.

Minusta ymmärrätte Tuomaksen ihan väärin ja julman julkisesti. Hän on hyväsydäminen sen näkee heti mutta etsii itselleen sopivaa a siinä ei ole kenelläkään mitään sanottavaa. Kukaan ei voi vaan JULISTAUTUA kenellekään sopivaksi ei edes ruudussa kiristäen. Nämä asiat eivät tule vaan pakottaen vaan tulee jos tullakseen. Ihistä ei saa ahdistaa liittoon se on kaiken onnettomuuden alku ja juuri jota ei monet naiset näytä yhtään käsittävän. Tilaa pitää olla hengittää ja toteuttaa itseään myös ei se kotiole leikki jota leikitään kaikkien edessä vaan sisällöllinen asia jakaa toisten kanssa huokeita asioita.

Huikeita asioita - tuo viim lause lopuksi

Vierailija
4227/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Laura Karoliina kyllä veti hyvin lopussa takavasemmalta ohi! Arvostan todella paljon hyvää itsetuntoa ja uskallusta ottaa teoista vastuu ja pyytää anteeksi.

Kyllä, hienoa että Laura Karoliina oli pyytänyt anteeksi oma-aloitteisesti ja yksityisesti. Lauran ja Veeran anteeksipyynnöt tilinteossa tuntuivat enemmän julkisuuteen suunnatulta vedolta.

Laura - Karoliina on juuri noin laskelmoiva että tiesi asiasta koituvan pisteitä. Näkihän sen jo tässäkin tilintekojaksossa josta 80 prosenttia oli tytöistä äänessä ko tyyppi ja Krista ei saanut edes suunvuoroa taaskaan. Koska on fiksu ei puhu päälle. LK kailotti kuin voitonsaaneena koko ajan ja taas mennen yli omien rajojen.

Juuri näin. Laskelmointia se oli, ja se menee näköjään läpi monille täälläkin.

Taisi Laura Karoliina mennä ihon alle kun jaksat edelleen epätoivoisesti parjata häntä. Ihana ja fiksu nainen, eipä voi muuta sanoa. Ja mitä laskelmointiin tulee, niin Laurahan se oli joka laskelmoi, kun pyysi anteeksi vasta kameroiden pyöriessä. Tuollaiset naiset ovat ikuisia kakkosia, valitettavasti.

Vierailija
4228/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas etsi varmaan naista joka on alistuvaunen.Ninja ei sitten ehkä ollutkaan...Ei Laurankaan kanssa onnistunut ei...

Vierailija
4229/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on pilannut lentäjien maineen. Oma mieheni on lentäjä, enkä minä todellakaan ole mikään kodinhengetär. Miehellä on lomaa PALJON enemmän kuin minulla, ja hän viettää lapsemme (1kpl) kanssa huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin minä, lisäksi kokkailee minulle, siivoilee jne. Eli oikeastaan osat ovat juurikin toisin päin.

Vierailija
4230/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vielä yhdessä? Laura nirppanokka sai pakit. Jes

Ei oo Ninja laihtunut

Nössö ei noissa kuvioissa pärjää,

kun lentoemot ovat mitä ovat.

Vitsi sä oot nolo :DD

No sun pitää varmaan kokeilla lentomiehen elinpiirissä oloa itse ja sitten tulla sanomaan noin. Se elinpiiri kun on sellainen ettei turhan uskollisia ja erittäin komeita naisia olisi joka satamassa. Vain vahva mies pärjää siinä perheensä kanssa.

Sulla kokemusta asiasta?

Kyllähän näitä elinpiirissä on pyörinyt ja kaikkea tullut nähtyyn. Ei kaikkea tarvi itse kokea että oppii mikä ei toimi. Tuollaisten ammattien miehille pitää olla tilaa ihan kuin jokaiselle muullekin, muuten alkaa olla vihreempää toisella puolen. Vapauteen olemme luodut kaikki.

Mulla on lähipiirissä useampi lentäjä. Ihan normaaleja ihmisiä ovat, ehkä jopa keskivertoa fiksumpia ja mukavampia. Myös lentoemäntiä tunnen, ihan normaaleja ovat.

Erittäin noloa lytätä ihmisiä ammattinsa perusteella, ja sulla ei edes omaa kokemusta ole, HAH HAH! Suosittelen henkilökohtaisesti tutustumaan lentoemäntiin ja lentäjiin. Kannattaa myös tutustua lääkäreihin ja sairaanhoitajiin. Pian huomaat, että kappas vaan, nehän onkin ihan tuikitavallisia ihmisiä kaikki. 

Kävikö mielessä, että tunnen muutamiakin ja näistä ryhmistä. Siellä on kaikenlaista ihmistä sielläkin. Lentäjä lentää muuallakin kuin Suomessa. Ja niin lääkäritkin.

Vierailija
4231/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Tuomas sormuksen Ninjalle? Sitä vain ihmettelen, että Tuomas halusi vsrmistaa Ninjalta ja Lauralta, miten sitoutuneita he ovat ja miten vslmiita perheenperustamiseen. Itse hän kuitenkin aiemmin sanoi jollain toisilla treffeillä, että näkee itsensä viiden vuoden kuluttua ehkä kihloissa! Johan siinä on aikaa sitoutua... Ehkä Ninja koki sormuksen kihlauksena, mutta Tuomas halusi seurustella ensin viisi vuotta.

Se sormuksen pyörittely oli vaan pakollinen näytelty kohtaus. Ei se sitä kellekään ollut antamassakaan.

Vierailija
4232/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Laura-fani palasi vielä viime hetkiksi pälättämään tukahduttamisesta. Hieman haiskahtaa epätoivo, varsinkin kun vastailee itselleen :D

Vierailija
4233/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninjahan ei todellisuudessa ollut mikään kiltti ja herkkä ''söpö'' tyttö, vaan oman tahdon omaava itsevarma ja vahva nainen. Tuomas ei tainnut kestää tätä totuutta. Tuomas vaikuttaa semmoselta ihmiseltä, ettei ymmärrä vian olevan hänessä itsessään.. aina etsii naisista vikoja ja ihmettelee kun ei suhteet kestä. Katso peiliin Tuomas, ehkä ongelma onkin siellä!

Vierailija
4234/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että Ninja ei halunnut 4 lasta. 

Vierailija
4235/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täähän oli vaan julkisuutta hakevan miehen Zhou.....

En oikein usko, sillä Tuomas sanoi ettei aio jäädä julkisuuteen vaikka pyydettäisiin.

Vierailija
4236/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on vauva.

Vierailija
4237/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyiskö ongelmat intiimeihin juttuihin?

Oma mieheni sanoi joskus suhteen alussa sängyssä "miten en osaa mitään". Olin aika kokematon miesten suhteen. Mieheni oli ollut jo naimisissa. No tästä selvittiin, vaikka loukkasihan se. En vieläkään tykkää mistään extreme-jutuista..

Vierailija
4238/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Laura Karoliina kyllä veti hyvin lopussa takavasemmalta ohi! Arvostan todella paljon hyvää itsetuntoa ja uskallusta ottaa teoista vastuu ja pyytää anteeksi.

Kyllä, hienoa että Laura Karoliina oli pyytänyt anteeksi oma-aloitteisesti ja yksityisesti. Lauran ja Veeran anteeksipyynnöt tilinteossa tuntuivat enemmän julkisuuteen suunnatulta vedolta.

Laura - Karoliina on juuri noin laskelmoiva että tiesi asiasta koituvan pisteitä. Näkihän sen jo tässäkin tilintekojaksossa josta 80 prosenttia oli tytöistä äänessä ko tyyppi ja Krista ei saanut edes suunvuoroa taaskaan. Koska on fiksu ei puhu päälle. LK kailotti kuin voitonsaaneena koko ajan ja taas mennen yli omien rajojen.

Juuri näin. Laskelmointia se oli, ja se menee näköjään läpi monille täälläkin.

Taisi Laura Karoliina mennä ihon alle kun jaksat edelleen epätoivoisesti parjata häntä. Ihana ja fiksu nainen, eipä voi muuta sanoa. Ja mitä laskelmointiin tulee, niin Laurahan se oli joka laskelmoi, kun pyysi anteeksi vasta kameroiden pyöriessä. Tuollaiset naiset ovat ikuisia kakkosia, valitettavasti.

LK oli se joka riiteli useimpien kanssa koko ajan ja pelasi ? Laskelmointia ei ole spontaani reaktio vaan se että ETUKÄTEEN pelaa se on laskelmointia nimeltään. LKpelaa kuin shakkia ihmisillä ja paljastan tämän ettei kukaan joudu kusetuksen uhriksi täällä. Hön ei ole oppinut reissusta mitään sen näki sama tahti jatkui. Hän esiintyi kuin voittajana mitä hän ei ole. Voisiko sano ikuinen kolmonen sitten ?

4239/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole kuin seuraus SYYHYN miksi biletti? Ei riittänyt Ninja. Ja vaikka olisi pöytä täynnä ruokaa ja seksiä illat niin ei vaan riitä jos ei ole keskusteltavaa. Ninja ei vaikuta kiinnostavalta nimenomaan henkiseltä kapasiteetiltaan vaan jotenkin hyvin rajoittuneelta naiselta jolla oli valmiit kuvat elämästä jo päässä. Ja elämä ei ole yhtään sellaista koskaan. Pitää olla avoin ja joustava ja utelias tuommoisen miehen kanssa.

Ohjelmassa ei kyllä tullut Tuomaksesta esiin sen kummempaa henkistä kapasiteettia.

No niinpä. Minusta Ninja vaikutti mielenkiintoisemmalta persoonalta kuin Tuomas. Häneen kätkeytyy kipakkuutta ja näkemyksiä. Sellaista vaikutelmaa Tuomaksesta taas ei saanut.

Vierailija
4240/4635 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas on pilannut lentäjien maineen. Oma mieheni on lentäjä, enkä minä todellakaan ole mikään kodinhengetär. Miehellä on lomaa PALJON enemmän kuin minulla, ja hän viettää lapsemme (1kpl) kanssa huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin minä, lisäksi kokkailee minulle, siivoilee jne. Eli oikeastaan osat ovat juurikin toisin päin.

Kyllä näitä silti noissa piireissä on. Tiedän yhden lentäjän, jolla kotona tällainen kodinhengetär. Nainen siivoaa ja hoitaa miehelle aina valmiin ruuan pöytään aamiaisesta lähtien. Ja onpa tää mies pettänytkin kodinhoitajaansa. Heti, kun tarjoutui mahdollisuus (nainen matkoilla) niin eksyi vieraaseen sänkyyn. Ja ties mitä touhuaa omilla työmatkoillaan.

Ketju on lukittu.