Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vielä yhdessä? Laura nirppanokka sai pakit. Jes
Ei oo Ninja laihtunut
Nössö ei noissa kuvioissa pärjää,
kun lentoemot ovat mitä ovat.Vitsi sä oot nolo :DD
No sun pitää varmaan kokeilla lentomiehen elinpiirissä oloa itse ja sitten tulla sanomaan noin. Se elinpiiri kun on sellainen ettei turhan uskollisia ja erittäin komeita naisia olisi joka satamassa. Vain vahva mies pärjää siinä perheensä kanssa.
Sulla kokemusta asiasta?
Kyllähän näitä elinpiirissä on pyörinyt ja kaikkea tullut nähtyyn. Ei kaikkea tarvi itse kokea että oppii mikä ei toimi. Tuollaisten ammattien miehille pitää olla tilaa ihan kuin jokaiselle muullekin, muuten alkaa olla vihreempää toisella puolen. Vapauteen olemme luodut kaikki.
Mulla on lähipiirissä useampi lentäjä. Ihan normaaleja ihmisiä ovat, ehkä jopa keskivertoa fiksumpia ja mukavampia. Myös lentoemäntiä tunnen, ihan normaaleja ovat.
Erittäin noloa lytätä ihmisiä ammattinsa perusteella, ja sulla ei edes omaa kokemusta ole, HAH HAH! Suosittelen henkilökohtaisesti tutustumaan lentoemäntiin ja lentäjiin. Kannattaa myös tutustua lääkäreihin ja sairaanhoitajiin. Pian huomaat, että kappas vaan, nehän onkin ihan tuikitavallisia ihmisiä kaikki.
Eihän siinä mitään epänormaalia ole, jos näkee ruohon vihertävän aidan takana. Toisissa ammateissa vihreää ruohoa on tarjolla enemmän ihan työkuvioiden puolesta. Ei siinä mitään epänormaalia ole, jos maistaa. Ei kaikki tietenkään niin tee, mutta jotkut. Ja kun työkuvioissa laiduntaa, niin työyhteisössä sitten tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin täällä on aiemmin jo todettu, taitaa tämä Tuomas olla melkoinen pelimies. Joku oli kommentoinut tästä Tuomaksen instassakin, kun olin nähnyt hänet Apollossa. Toki omaakin aikaa täytyy olla ja juhlia saa. Mut ymmärrän kyllä, että eivät kaikki naiset tykkää siitä että mies bilettää baareissa viikonloppuisin toisten naisten kanssa. Mä luulen, että tämä on eron syy.
Ei tuo ole kuin seuraus SYYHYN miksi biletti? Ei riittänyt Ninja. Ja vaikka olisi pöytä täynnä ruokaa ja seksiä illat niin ei vaan riitä jos ei ole keskusteltavaa. Ninja ei vaikuta kiinnostavalta nimenomaan henkiseltä kapasiteetiltaan vaan jotenkin hyvin rajoittuneelta naiselta jolla oli valmiit kuvat elämästä jo päässä. Ja elämä ei ole yhtään sellaista koskaan. Pitää olla avoin ja joustava ja utelias tuommoisen miehen kanssa.
Ohjelmassa ei kyllä tullut Tuomaksesta esiin sen kummempaa henkistä kapasiteettia.
Kyllä tuli mutta hän ei ole vaan tyyppiä joka sanoo ja hölöttää kaiken ja ainakaan negatiiviset toisesta ääneen. Hieno mies. Kertakaikkiaan ihailtavaa itsehillintää ihan mahdottomassa ohjelmassa. Toivon niin ettei noin hieno mies mene pilalle. Pidä pääsi ja pintasi vaan Tuomas olet Suomen parhaita poikia! Hyvin selvitty! Tässä tapauksessa voittona oli vapaus mikä ei ole huono sekään. Kyllä se muu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ninjahan ei todellisuudessa ollut mikään kiltti ja herkkä ''söpö'' tyttö, vaan oman tahdon omaava itsevarma ja vahva nainen. Tuomas ei tainnut kestää tätä totuutta. Tuomas vaikuttaa semmoselta ihmiseltä, ettei ymmärrä vian olevan hänessä itsessään.. aina etsii naisista vikoja ja ihmettelee kun ei suhteet kestä. Katso peiliin Tuomas, ehkä ongelma onkin siellä!
Juu, "mulla" on ollut sama ongelma eli miehet lokeroivat minut nopeasti tiettyyn muottiin, ja kun käy ilmi, etten olekaan semmoinen (=myötäilijä, passiivinen, periksiantava, "nöyrä&kuuliainen"), tulee harmistus ja loukkaantuminen.
Olen myös söpö, iloinen ja kiltti siinä mielessä, etten huijaisi ketään.
Höh. Eivätkö miehet tajua, että siihen toiseen ihmiseen pitää tutustua, eikä tehdä nopeita johtopäätöksiä; kuvitella toisesta sellaista mitä tämä ei ole.
Luulenpa, että Tuomaksen ja Ninjan erimielisyydet koskivat seksiä ja/tai perheen perustamista. Tavalla tai toisella.
Ihmettelin, että Tuomas näki itsensä 5 v päästä kihloissa. Heh, olisin odottanut, että naimisissa ja parin lapsen isänä. :D
Vierailija kirjoitti:
Heti arvasi Ninjan ja Tuomaksen eronneen kun Ninja asteli Tilinteko-studioon ja silmät punoitti. Eikä ne kyyneleet ekan klipin jälkeen ollut mitään onnen tuomaa herkistymistä, vaan silmistä ja koko olemuksesta paistoi suru ja särkynyt sydän.
Yhdessä varmaan olisivat tulleet, jos olisivat yhdessä. Arvasin myös, kun Ninjaa haastateltiin yksin, että Tuomas on mokannut jotain ja pahasti.
Totuus vain on että ammatillisesti kannattaa etsiä vertaisensa .Jos hieman lukenut niin parisuhteen onnistumisen kannalta tärkeä.Tosi tärkeä pointtia.
Aika kovat kriteerit Tuomaksella. Eikö esim 2 lasta toivova nainen kelpaa? 3 lasta toivova tai yhen lapsen haluava? Entäpä 5 lasta haluava? :'D
Kelpaako nainen, joka haluaa sileäkarvaisen noutajan tai vaikkapa berninpaimenkoiran? Kun Tuomas siis haluaa kultaisen noutajan.
Entäs nainen, joka osaa kyllä laittaa ruokaa, mutta ruoka ei aina ole valmiina Tuomakselle?
Aika kovat kriteerit. :D
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin täällä on aiemmin jo todettu, taitaa tämä Tuomas olla melkoinen pelimies. Joku oli kommentoinut tästä Tuomaksen instassakin, kun olin nähnyt hänet Apollossa. Toki omaakin aikaa täytyy olla ja juhlia saa. Mut ymmärrän kyllä, että eivät kaikki naiset tykkää siitä että mies bilettää baareissa viikonloppuisin toisten naisten kanssa. Mä luulen, että tämä on eron syy.
Ei tuo ole kuin seuraus SYYHYN miksi biletti? Ei riittänyt Ninja. Ja vaikka olisi pöytä täynnä ruokaa ja seksiä illat niin ei vaan riitä jos ei ole keskusteltavaa. Ninja ei vaikuta kiinnostavalta nimenomaan henkiseltä kapasiteetiltaan vaan jotenkin hyvin rajoittuneelta naiselta jolla oli valmiit kuvat elämästä jo päässä. Ja elämä ei ole yhtään sellaista koskaan. Pitää olla avoin ja joustava ja utelias tuommoisen miehen kanssa.
Ohjelmassa ei kyllä tullut Tuomaksesta esiin sen kummempaa henkistä kapasiteettia.
No niinpä. Minusta Ninja vaikutti mielenkiintoisemmalta persoonalta kuin Tuomas. Häneen kätkeytyy kipakkuutta ja näkemyksiä. Sellaista vaikutelmaa Tuomaksesta taas ei saanut.
Juurikin näin. Tosi raukkamaista arvostella Ninjaa tunneköyhänä ihmisenä, jolla ei ole mitään ajatuksia ja keskustelutaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Totuus vain on että ammatillisesti kannattaa etsiä vertaisensa .Jos hieman lukenut niin parisuhteen onnistumisen kannalta tärkeä.Tosi tärkeä pointtia.
Höpö höpö. Ammatti nimenomaan ei vaikuta yhtään mitään, huomattu on.
Aika itsevarma toi Laura. Ennustaa ruudun yhdessä klipissä Tuomaksen ja Ninjan eron. Uskoo, että suhde heidän välillä olisi onnistunut. Siitä vaan yrittmään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on pilannut lentäjien maineen. Oma mieheni on lentäjä, enkä minä todellakaan ole mikään kodinhengetär. Miehellä on lomaa PALJON enemmän kuin minulla, ja hän viettää lapsemme (1kpl) kanssa huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin minä, lisäksi kokkailee minulle, siivoilee jne. Eli oikeastaan osat ovat juurikin toisin päin.
Kyllä näitä silti noissa piireissä on. Tiedän yhden lentäjän, jolla kotona tällainen kodinhengetär. Nainen siivoaa ja hoitaa miehelle aina valmiin ruuan pöytään aamiaisesta lähtien. Ja onpa tää mies pettänytkin kodinhoitajaansa. Heti, kun tarjoutui mahdollisuus (nainen matkoilla) niin eksyi vieraaseen sänkyyn. Ja ties mitä touhuaa omilla työmatkoillaan.
Joo. Mutta se on ihmisenä idiootti, ei ammatista johdu ja on turha haukkua koko ammattikuntaa. Idiootteja pettäjiä löytyy joka ammatista, kun niitä rehellisiä ei pettäviä löytyy myös joka ammatista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa kyllä Tuomas naisen löytää.
Mutta saako pidettyä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on pilannut lentäjien maineen. Oma mieheni on lentäjä, enkä minä todellakaan ole mikään kodinhengetär. Miehellä on lomaa PALJON enemmän kuin minulla, ja hän viettää lapsemme (1kpl) kanssa huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin minä, lisäksi kokkailee minulle, siivoilee jne. Eli oikeastaan osat ovat juurikin toisin päin.
Kyllä näitä silti noissa piireissä on. Tiedän yhden lentäjän, jolla kotona tällainen kodinhengetär. Nainen siivoaa ja hoitaa miehelle aina valmiin ruuan pöytään aamiaisesta lähtien. Ja onpa tää mies pettänytkin kodinhoitajaansa. Heti, kun tarjoutui mahdollisuus (nainen matkoilla) niin eksyi vieraaseen sänkyyn. Ja ties mitä touhuaa omilla työmatkoillaan.
No minä taas en todellakaan tunne tuollaisia pariskuntia. Eli turha yleistää.
Kyllä vaikuttaa.Harvoin ne lääkärit käännös mitään kokkia ottaa.Viisaus tulee lukemalla edelleenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mutta se on ihmisenä idiootti, ei ammatista johdu ja on turha haukkua koko ammattikuntaa. Idiootteja pettäjiä löytyy joka ammatista, kun niitä rehellisiä ei pettäviä löytyy myös joka ammatista.
Kyllä, mutta joissakin ammateissa on yleisempää, kuin toisissa. Tai ainakin näkyvämpää.
Ihan sama olisko se Tuomas ammatiltaan rekkakuski, insinööri, kirurgi, palomies, ensihoitaja, poliisi, ekonomi tai aivan mikä tahansa, jos luonne on tuollainen niin ei kukaan nainen sitä halua!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa.Harvoin ne lääkärit käännös mitään kokkia ottaa.Viisaus tulee lukemalla edelleenkin...
Lentäjä ja kokki sen sijaan ovat käytännön ammatteja. Joten siltä osin ei olisi pitänyt olla ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli mutta hän ei ole vaan tyyppiä joka sanoo ja hölöttää kaiken ja ainakaan negatiiviset toisesta ääneen. Hieno mies. Kertakaikkiaan ihailtavaa itsehillintää ihan mahdottomassa ohjelmassa. Toivon niin ettei noin hieno mies mene pilalle. Pidä pääsi ja pintasi vaan Tuomas olet Suomen parhaita poikia! Hyvin selvitty! Tässä tapauksessa voittona oli vapaus mikä ei ole huono sekään. Kyllä se muu siitä.
Eiköhän kaikille tullut selville kuinka keinotekoinen tämä formaatti on. Tällä kertaa sekä poikamies että hänen valittunsa olivat liian rehellisiä ja "täyspäisiä" formaattiin, edellisen kauden mainosmies ymmärsi näytellä ja pelata - ja valitsi hyvin parikseen ohjelmaan yhtä kevyesti suhtautuvan neitokaisen jonka kanssa "ero" oli helppo ilmoittaa vierekkäin istuen. Tuomas ei varmaan ihan tajunnut lähtiessään mihin ryhtyi, nuo tyttöjen tunteenpurkaukset näyttivät hankalilta ottaa vastaan ja tuotantoyhtiön tuomat ylimääräiset juonenkäänteet (kahden tytön tuominen mukaan kesken kisan) ärsyttivät. Aika harva on niin julkisuudenkipeä, että haluaa ne oikeat tunteensa tv:ssä paljastaa. Näytti, että Tuomas ja NInja oikeasti ihastuivat toisiinsa ja todella surku ettei homma onnistunut, annetaan heidän nyt elää elämäänsä rauhassa. Julkisuudessa haluaa pysytellä varmaan LK ja Laura, eiköhän muut häviä suosiolla, samoin en millään usko Tuomaksen suostuvan samanlaiseen rooliin kuin Juha ensi vuonna, ei nöytä julkisuudesta nauttivan ollenkaan niin kuin edellinen bätse. Tuli taas todistettua kuinka kehnosti tämä formaatti sopii suomalaiseen mentaliteettiin, jospa seuraavaa kautta ei enää edes yritettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta joissakin ammateissa on yleisempää, kuin toisissa. Tai ainakin näkyvämpää.
Ehkä sinulla on turhan vilkas mielikuvitus, ja on aivan mahdotonta hyväksyä sellainen tilanne, jossa kyseisen ammatin edustajat tekevät ihan vain töitä ja vaimokaan ei ole mikään kodinhengetär vaan normaali työssäkäyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat kriteerit Tuomaksella. Eikö esim 2 lasta toivova nainen kelpaa? 3 lasta toivova tai yhen lapsen haluava? Entäpä 5 lasta haluava? :'D
Kelpaako nainen, joka haluaa sileäkarvaisen noutajan tai vaikkapa berninpaimenkoiran? Kun Tuomas siis haluaa kultaisen noutajan.
Entäs nainen, joka osaa kyllä laittaa ruokaa, mutta ruoka ei aina ole valmiina Tuomakselle?
Aika kovat kriteerit. :D
Minua liikenaisena kiinnostaa tuossa vaiheessa neuvotteluja, mitä Tuomas tarjoaa vastineeksi näitä toiveitaan vastaan.
Lentäjä ja suurtalouskokki.No joo.......